En reken er niet op dat er ter plekke aan de balie nog wat te regelen valt. Je hebt geen keuze en dat weten ze.
Hier worden alleen zaken geregeld waar de medewerker zelf ook beter van wordt.
Dus beter vooraf regelen.
Wil je 's avonds nog gaan rijden (het zal na 18u zijn voor je buiten staat, ruim na 19u met auto)? Anders beter met de BART naar de stad of hotel en de volgende ochtend ophalen en gaan rijden. Je bent toch vroeg wakker .
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Heb net bericht terug gekregen van Budget en is idd. zoals Frasi zegt, ze berekenen de prijs opnieuw voor de gehele periode!!
Lijkt me nogal een rip-off voor mensen die keurig reeds maanden op voorhand hun reservatie volledig betalen en die een (mijn inziens) kleine wijziging willen aanbrengen aan hun reservatie terug de volledige pot aanrekenen! Klantenbinding stelt idd. weinig voor bij hen dan.
@Roelb
Waar vind jij die prijs? Als ik op Hertz.com en .be kijk dan kom ik telkens voor dit voertuig op €1685, dit is dan nog zonder de extra bestuurders en roadside assistance die we bij Budget in onze prijs reeds hadden.
@Frasi
Is idd. een optie die we open houden, met openbaar vervoer naar hotel, nog van onze eerste avond genieten met de €800 die we uitsparen op onze autohuur en vroeg in de morgen onze wagen ophalen.
A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
Zijn gisteren om 19 uur onze wagen gaan ophalen en hebben geprobeerd om ons voertuig op te halen. Was een oude heer die op het eind zei dat we nog 1050€!moesten bijbetalen. Ik vertelde dat het voertuig reeds volledig betaald was en dat dit een fout moest zijn ( verzweeg wel dat we x-aantal uur vroeger waren).
De man zocht naar de fout en vond deze nadat die een collega erbij had gehaald. We waren idd een dag (7uur) te vroeg. Wij zeiden dat we geen 1000€ bij zouden betalen voor enkele uren.
Ze stelden voor om een ander voertuig te huren en dan vandaag het voertuig in te leveren en ons origineel gehuurde wagen mee te nemen. De goedkoopste optie zou ons toch $200 kosten en dot betekende dat we nogmaals moesten terugkeren naar de luchthaven etc. etc. en vonden dit een nogal dure optie voor enkele uren te overbruggen.
De oude man stelde dan voor om op het gemak iets te gaan eten en ons wat bezig te houden en om 12:01 terug te keren en dat dit het probleem zou verhelpen. De nog niet geondertekende verhuurovereenkomst ( waar 1050€moest bijbetaald worden) werd geannuleerd.
Om 12 uur ons voertuig gaan ophalen en alles uitgelegd aan de nieuwe loketbediende die er helemaal niks van snapte. Uiteindelijk toch ons gehuurde voertuig meegekregen voor de prijs die ik in september voor had betaald.
Nu zie ik op mijn bank app dat die oude toch die 1000€ heeft gereserveerd! Ik heb evenwel die bon niet ondertekend en heb hem in mijn bezit waarop de oude geschreven heeft dat die geannuleerd is en wat de volgende loketbediende moest doen met onze reservering!
Wat doe ik nu best? We zijn nog 2 dagen in SF. Alsnog terug gaan naar de luchthaven of kan ik dit annuleren via mijn bank? Heb niets getekend.
A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.