Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wijzigingen vlucht

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Re: Wijzigingen vlucht

Bericht door Frasi »

En reken er niet op dat er ter plekke aan de balie nog wat te regelen valt. Je hebt geen keuze en dat weten ze.
Hier worden alleen zaken geregeld waar de medewerker zelf ook beter van wordt.
Dus beter vooraf regelen.

Wil je 's avonds nog gaan rijden (het zal na 18u zijn voor je buiten staat, ruim na 19u met auto)? Anders beter met de BART naar de stad of hotel en de volgende ochtend ophalen en gaan rijden. Je bent toch vroeg wakker :lol: .
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Neil mcauly
Amerikafan

Bericht door Neil mcauly »

Heb net bericht terug gekregen van Budget en is idd. zoals Frasi zegt, ze berekenen de prijs opnieuw voor de gehele periode!!

Lijkt me nogal een rip-off voor mensen die keurig reeds maanden op voorhand hun reservatie volledig betalen en die een (mijn inziens) kleine wijziging willen aanbrengen aan hun reservatie terug de volledige pot aanrekenen! Klantenbinding stelt idd. weinig voor bij hen dan.

@Roelb
Waar vind jij die prijs? Als ik op Hertz.com en .be kijk dan kom ik telkens voor dit voertuig op €1685, dit is dan nog zonder de extra bestuurders en roadside assistance die we bij Budget in onze prijs reeds hadden.

@Frasi
Is idd. een optie die we open houden, met openbaar vervoer naar hotel, nog van onze eerste avond genieten met de €800 die we uitsparen op onze autohuur en vroeg in de morgen onze wagen ophalen.
A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
Neil mcauly
Amerikafan

Zijn gisteren om 19 uur onze wagen gaan ophalen en hebben geprobeerd om ons voertuig op te halen. Was een oude heer die op het eind zei dat we nog 1050€!moesten bijbetalen. Ik vertelde dat het voertuig reeds volledig betaald was en dat dit een fout moest zijn ( verzweeg wel dat we x-aantal uur vroeger waren).

De man zocht naar de fout en vond deze nadat die een collega erbij had gehaald. We waren idd een dag (7uur) te vroeg. Wij zeiden dat we geen 1000€ bij zouden betalen voor enkele uren.

Ze stelden voor om een ander voertuig te huren en dan vandaag het voertuig in te leveren en ons origineel gehuurde wagen mee te nemen. De goedkoopste optie zou ons toch $200 kosten en dot betekende dat we nogmaals moesten terugkeren naar de luchthaven etc. etc. en vonden dit een nogal dure optie voor enkele uren te overbruggen.

De oude man stelde dan voor om op het gemak iets te gaan eten en ons wat bezig te houden en om 12:01 terug te keren en dat dit het probleem zou verhelpen. De nog niet geondertekende verhuurovereenkomst ( waar 1050€moest bijbetaald worden) werd geannuleerd.

Om 12 uur ons voertuig gaan ophalen en alles uitgelegd aan de nieuwe loketbediende die er helemaal niks van snapte. Uiteindelijk toch ons gehuurde voertuig meegekregen voor de prijs die ik in september voor had betaald.

Nu zie ik op mijn bank app dat die oude toch die 1000€ heeft gereserveerd! Ik heb evenwel die bon niet ondertekend en heb hem in mijn bezit waarop de oude geschreven heeft dat die geannuleerd is en wat de volgende loketbediende moest doen met onze reservering!

Wat doe ik nu best? We zijn nog 2 dagen in SF. Alsnog terug gaan naar de luchthaven of kan ik dit annuleren via mijn bank? Heb niets getekend.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Is dat niet de borg van de autohuur?
Neil mcauly
Amerikafan

Lijkt me verdacht daar dat dit het exacte bedrag is die we voor die enkele uren moesten bijbetalen!
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door vinceG »

Bij welke verhuurder is dit?

Je zei dat je €1050 bij moest betalen, maar dat er €1000 is gereserveerd. Dat is toch niet hetzelfde bedrag?

Een reservering die geannuleerd is komt vanzelf weer vrij. Teruggaan heeft geen zin, want het duurt toch even voor dit vrijgegeven wordt.
gastxyz

Bericht door gastxyz »

PSVwally schreef:Is dat niet de borg van de autohuur?
In de VS wordt toch geen borg ingehouden voor autohuur?
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Ik zou het sowieso niet geprobeerd hebben ze zijn daar niet gek.
Heb je nog bewijs van die annulering van die man?
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Neil mcauly
Amerikafan

Wij hebben het geannuleerd formulier bij ons.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

lijkt me dan geen probleem om te bewijzen dat ze fout zitten..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Mij ook niet. Eerst afwachten of de resevering omgezet wordt in een afschrijving.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht