Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Apollo rv met maar 9000 Miles.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Jacostar
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Apollo rv met maar 9000 Miles.

Bericht door Jacostar »

We zijn nu een paar dagen onderweg en genieten volop van het zuidwesten en onze rv. Wij hadden gekozen voor een Apollo vanwege de prijs en namen voor lief in een iets oudere rv te rijden. (Ik las altijd dat Apollo de wagens overnam van stars rv). Het was dan ook een fijne verassing dat er maar 9000 Miles op de teller zaten en alles nog zo goed als nieuw is!!
Ziet eruit dat ze tegenwoordig dus ook met nieuwe wagens rijden. Ik zal het bij het inleveren eens vragen. (:
covri
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Apollo rv met maar 9000 Miles.

Bericht door covri »

Fijn dat het meevalt! Misschien dat ze hun vloot aan t vernieuwen zijn. Was voor ons inderdaad een reden om voor een andere verhuurder te kiezen.
Fijne vakantie nog :thumbup:

Anna
Jacostar
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Jacostar »

Thanks voor de reactie! Het plezier hebben is met zo'n reis geen enkel probleem. We gaan morgenvroeg de Tioga pass over en Yosemite in. Ik ben inmiddels wel een andere Apollo rijder tegengekomen en zijn RV bleek al net zo nieuw als de onze...
En een beetje om mij heen kijkend krijg ik het idee dat verschillende verhuurders met dezelfde campers rondrijden. Mogelijk is de indeling iets anders en geven ze het beestje een andere naam... maar veel verschil is er van binnen en buiten niet.
Behoudens de stikkervellen van Cruise America natuurlijk.. dat zijn recht toe recht aan wagens met beperkte opties. (Je ziet ze echter wel heeeeeel veel hier).
Queste
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19
Contacteer:

Bericht door Queste »

Wees voorzichtig daar en blijf het nieuws volgen
At its closest, the blaze was still about 35 miles from the boundary of Yosemite, where campgrounds are open, park spokesman Scott Gediman said. The fire closed one of several roads into the park during its busy summer season, and rangers warned visitors with respiratory problems to be mindful of the haze, Gediman said.
http://www.nbcbayarea.com/news/local/BA ... 47043.html
The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer