Meestal ligt er een kopie van de voertuiggegevens in het handschoenenkastje, dat is voldoende. Je bent verzekerd volgens de voorwaarden in je huurcontract, aan de grens wordt je hier echt niets over gevraagd. Als het personeel van Alamo nog iets aan je had kunnen verdienen, hadden ze dit zeker gedaan. Fijne vakantie!Galapogos schreef:Snel vraagje: net onze huurauto opgehaald in Calgary: een hagelnieuwe Chevrolet Equinox. Moeten hier nog bepaalde documenten in aanwezig zijn om er mee in de VS te mogen rijden? Het personeel van Alamo liet een wat onzekere indruk achter. Thanks!
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 6
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 6
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Mij lukte skip the counter zojuist ook niet. Kreeg ook een foutmelding. Wij hebben ook via drive-canada.de geboekt maar dan in Edmonton.Galapogos schreef:Op zich niets bijzonders aan de reservering. Ik had Google ook al geprobeerd, zonder succes inderdaad. Boeking is gedaan via drive-canada.de (usareisen.de maar dan voor Canada). Auto halen we op in Calgary. Vorige keer op exact dezelfde wijze geboekt maar dan voor Las Vegas, toen ging online check-in wel goed.
Skip the counter werkt niet. Althans, nadat ik mijn CC-gegevens heb ingevuld krijg ik daar ook een foutmelding. Maar goed, skip the counter zou officieel ook niet moeten werken voor prepaid rates via een reseller. Dus misschien heeft die foutmelding een andere oorzaak.
Ik begreep dat jullie je auto al hebben dus ik ga er vanuit dat dat met mijn check-in-printje ook gewoon moet gaan lukken. Dan maar hopen dat de rij niet te lang is.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Amerikafan
- Partner van: Wouter
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Dank je wel Frasi voor je reactie, we zijn naar Hertz geweest in Santa Fe en daar wou men ook dadelijk de auto inruilen. Ze maakte er geen probleem van maar daar hadden ze niet zo een groot model van auto. Wij hebben een GMC Yukon XL. Ze hebben ons aangeraden om het op een grotere luchthaven te proberen. Binnen 2 dagen zijn we in Grand Junction, dan gaan we het daar eens proberen.Frasi schreef: Heb ik ook gehad paar jaar geleden (gehuurd bij Dollar via Rentalcars).
Twee dagen later was ik in Palm Springs en ben er mee naar de Dollar-vestiging gegaan op het vliegveld. Met zorgen of ik wel OK was en excuses voor het ongemak ruilden hem meteen in en zonder kosten kreeg ik een andere auto mee (gelukkig weer dezelfde upgrade. Nooit meer iets van gehoord.
Dus: ha naar de dichtstbijzijnde Hertz vestiging (vaak op een vliegveld) en lever de auto in met de mededeling dat je wil omruilen vanwege de ruitschade. Je krijgt direct een andere auto mee.
wouterendebbie.blogspot.be/
wouterendebbie1.blogspot.be/
wouterendebbie2.blogspot.be/
wouterendebbie3.blogspot.be/
https://www.facebook.com/groups/2198403 ... =bookmarks
wouterendebbie4.blogspot.be/
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
In Grand Junction staan gemiddeld ook maar enkele auto's.
Misschien dat je nog kan bellen en vragen om een grote SUV opzij te houden?
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Hoi allemaal,
misschien is deze vraag al eens eerder gesteld, maar er zijn inmiddels zoveel topics over autohuur dat ik (zelfs met de zoekfunctie) door de bomen het bos niet meer zie.
Mijn vraag: een aantal maanden geleden hebben wij onze autohuur geregeld (geboekt en betaald) via Alamo.nl. We halen en brengen onze auto op/weer terug op SFO (we reizen door CA, NV, AZ, UT) hebben het gold pakket gekozen (dat is dus incl. alle verzekeringen, extra bestuurder en een 'gratis' tank benzine).
Nu kwam ik dus hier op het forum tegen dat in de staat CA altijd de 2e bestuurder gratis is, iets waar wij dus al extra voor betaald hebben...
(stom!)
Voor zover ik kon vinden kan je dan bij het afhalen van de auto een gratis tweede bestuurder aangeven en geldt dit dan voor de gehele huurperiode? Ook voor de staten waar je doorheen reist?
Om ruim 250,- extra te betalen voor alleen een 'gratis' tank benzine lijkt me een beetje zonde van het geld. We hadden dus blijkbaar iets meer moeten uitzoeken voordat we boekten, maar goed dat is achteraf gezegd, we hebben eenmaal al geboekt maar misschien dat we nog iets kunnen besparen door de boeking te wijzigen.
We twijfelen dus nu om:
- Onze huidige boeking te annuleren en opnieuw te boeken. Dit kost E35,- administratie kosten maar scheelt alsnog dus ruim E200,-
- Alamo te bellen en te vragen of we de boeking kunnen wijzigen naar het standaard pakket (kan dit??)
Wie kan ons advies geven wat slim is om te doen en wat er mogelijk is? alvast bedankt!
groet Christa
misschien is deze vraag al eens eerder gesteld, maar er zijn inmiddels zoveel topics over autohuur dat ik (zelfs met de zoekfunctie) door de bomen het bos niet meer zie.
Mijn vraag: een aantal maanden geleden hebben wij onze autohuur geregeld (geboekt en betaald) via Alamo.nl. We halen en brengen onze auto op/weer terug op SFO (we reizen door CA, NV, AZ, UT) hebben het gold pakket gekozen (dat is dus incl. alle verzekeringen, extra bestuurder en een 'gratis' tank benzine).
Nu kwam ik dus hier op het forum tegen dat in de staat CA altijd de 2e bestuurder gratis is, iets waar wij dus al extra voor betaald hebben...

Voor zover ik kon vinden kan je dan bij het afhalen van de auto een gratis tweede bestuurder aangeven en geldt dit dan voor de gehele huurperiode? Ook voor de staten waar je doorheen reist?
Om ruim 250,- extra te betalen voor alleen een 'gratis' tank benzine lijkt me een beetje zonde van het geld. We hadden dus blijkbaar iets meer moeten uitzoeken voordat we boekten, maar goed dat is achteraf gezegd, we hebben eenmaal al geboekt maar misschien dat we nog iets kunnen besparen door de boeking te wijzigen.
We twijfelen dus nu om:
- Onze huidige boeking te annuleren en opnieuw te boeken. Dit kost E35,- administratie kosten maar scheelt alsnog dus ruim E200,-
- Alamo te bellen en te vragen of we de boeking kunnen wijzigen naar het standaard pakket (kan dit??)
Wie kan ons advies geven wat slim is om te doen en wat er mogelijk is? alvast bedankt!
groet Christa
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Hoi christa,
Ja als je eerder het forum had doorgenomen had je deze zaken kunnen tegenkomen en had je beter geweten. Maar goed, das achteraf zoals je al zegt.
Als ik even snel op Alamo.nl kijk voor mijzelf en ook een fictieve boeking gedaan dan zie ik dat de prijzen nogal hoog zijn.
Dus misschien is er nog wel meer voordeel te behalen.
Misschien kan je even de data erbij zetten en welke klasse auto je nu gehuurd hebt en voor welk bedrag?
Maar ik zou zelf voor €200 goedkoper de reservering aan laten passen.
Ik zou ze morgen gewoon even bellen. Dan weet je het antwoord of het kan. Ze zullen vast alsnog die kosten in rekening brengen, maar als het uiteindelijk €200 scheelt is dit zeker de moeite waard.
Ja als je eerder het forum had doorgenomen had je deze zaken kunnen tegenkomen en had je beter geweten. Maar goed, das achteraf zoals je al zegt.
Als ik even snel op Alamo.nl kijk voor mijzelf en ook een fictieve boeking gedaan dan zie ik dat de prijzen nogal hoog zijn.
Dus misschien is er nog wel meer voordeel te behalen.
Misschien kan je even de data erbij zetten en welke klasse auto je nu gehuurd hebt en voor welk bedrag?
Maar ik zou zelf voor €200 goedkoper de reservering aan laten passen.
Ik zou ze morgen gewoon even bellen. Dan weet je het antwoord of het kan. Ze zullen vast alsnog die kosten in rekening brengen, maar als het uiteindelijk €200 scheelt is dit zeker de moeite waard.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Ben voorzichtig met het aanpassen of zelfs annuleren van je autohuur.
In voorgaande jaren wilden de prijzen richting zomervakantie nog wel eens zakken waardoor een aanpassing van een bestaande reservering geld opleverde (kwestie van een half uurtje eerder/later inleveren). Dit jaar lijkt het erop dat de huurprijzen de afgelopen maanden zijn gestegen.
Bij het aanpassen van een bestaande reservering wordt de hele huur opnieuw berekend met de prijzen van nu. Het is dus niet zo dat je de €200 prijsverschil van toen in mindering krijgt. Omdat je dagprijzen bij de meeste verhuurders zijn gestegen, ben je in veel gevallen nu duurder uit. Maakt op de bekende sites (alamo.nl, alamo.co.uk, autoeurope.com, rentalcars.nl, etc) even een voorbeeldberekening en je weet of aanpassen zin heeft.
In voorgaande jaren wilden de prijzen richting zomervakantie nog wel eens zakken waardoor een aanpassing van een bestaande reservering geld opleverde (kwestie van een half uurtje eerder/later inleveren). Dit jaar lijkt het erop dat de huurprijzen de afgelopen maanden zijn gestegen.
Bij het aanpassen van een bestaande reservering wordt de hele huur opnieuw berekend met de prijzen van nu. Het is dus niet zo dat je de €200 prijsverschil van toen in mindering krijgt. Omdat je dagprijzen bij de meeste verhuurders zijn gestegen, ben je in veel gevallen nu duurder uit. Maakt op de bekende sites (alamo.nl, alamo.co.uk, autoeurope.com, rentalcars.nl, etc) even een voorbeeldberekening en je weet of aanpassen zin heeft.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
En zoals @VinceG al aangeeft: Post even van waar naar waar je een auto wilt en hoe laat je land en vertrekt. Plus wat je nu betaalt en de categorie auto. Dan kunnen we je meteen vertellen of het goedkoper kan of niet.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor jullie reacties!
die E200,- verschil is als ik nu opnieuw een berekening maak van wat de autohuur zou kosten. We hebben een paar maanden geleden al geboekt omdat we in de veronderstelling waren (en overal om ons heen hoorden van ervaringsdeskundigen) dat de prijzen zouden gaan stijgen hoe korter van te voren je boekt. Dit blijkt dus (nog) niet zo te zijn.
Dank dat jullie willen helpen met uitzoeken of het nog goedkoper zou kunnen, maar ik voel me er niet zo comfortabel bij om onze reisdata te delen op internet. je weet tegenwoordig tenslotte niet wie er allemaal meeleest.
Even wat algemene info: we hebben nu incl het goldpakket en afkoop schade aan banden E1350,- betaald voor een intermediate SUV (Nissan Rogue) voor 20 dagen, we halen en brengen hem dus op SFO. Excl. het goldpakket komt de huurprijs nu op 1100,-
(misschien vinden jullie dit alsnog een hoog bedrag maar we hebben om verschillende redenen express een grotere en comfortabelere auto gekozen)
die E200,- verschil is als ik nu opnieuw een berekening maak van wat de autohuur zou kosten. We hebben een paar maanden geleden al geboekt omdat we in de veronderstelling waren (en overal om ons heen hoorden van ervaringsdeskundigen) dat de prijzen zouden gaan stijgen hoe korter van te voren je boekt. Dit blijkt dus (nog) niet zo te zijn.
Dank dat jullie willen helpen met uitzoeken of het nog goedkoper zou kunnen, maar ik voel me er niet zo comfortabel bij om onze reisdata te delen op internet. je weet tegenwoordig tenslotte niet wie er allemaal meeleest.

Even wat algemene info: we hebben nu incl het goldpakket en afkoop schade aan banden E1350,- betaald voor een intermediate SUV (Nissan Rogue) voor 20 dagen, we halen en brengen hem dus op SFO. Excl. het goldpakket komt de huurprijs nu op 1100,-
(misschien vinden jullie dit alsnog een hoog bedrag maar we hebben om verschillende redenen express een grotere en comfortabelere auto gekozen)
Zonder data kunnen we niet voor je kijken, maar de bedragen die je noemt zijn heel erg hoog, zeker voor een intermediate suv voor 20 dagen. Ter vergelijking, ik betaal over een paar weken, dus vol in het hoogseizoen, ongeveer $500 voor twee weken een 7 seater SUV (FRAR).
Het Nederlandse reisbureau achter alamo.nl (die site is dus niet van Alamo/Enterprise zelf) is vaak erg duur. Kijk eens op alamo.co.uk/brits voor een prijsvergelijk. Of op hertz.nl met de anwb cdp.
Het Nederlandse reisbureau achter alamo.nl (die site is dus niet van Alamo/Enterprise zelf) is vaak erg duur. Kijk eens op alamo.co.uk/brits voor een prijsvergelijk. Of op hertz.nl met de anwb cdp.
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb net wat prijzen zitten vergelijken. Bij Hertz betaal ik voor onze periode ruim E2000,- voor een vergelijkbare auto
en ook bij de britse Alamo is de huurprijs omgerekend naar euro's meer dan via de NL alamo website (E1250,-)
ik denk dat ik morgen dus maar eens ga bellen naar Alamo met de vraag of ik het gold pakket kan annuleren...

ik denk dat ik morgen dus maar eens ga bellen naar Alamo met de vraag of ik het gold pakket kan annuleren...
Hertz midsize suv SFO 2-22/8 eur 1200
Alamo UK SFO 2-22/8 GBP 1046
Alamo.nl $1138
Dit is inderdaad niet het beeld dat we normaal zien. Meestal is alamo.nl een stuk duurder. Maar sowieso bizar hoge tarieven voor deze zomer op dit moment.
Ik weet niet wat 'afkoop schade banden' voor produkt zou moeten zijn, maar met normale CDW dekking ben je 100% gedekt voor alle schade aan de auto, ook ruiten en banden. Alamo zelf biedt ook geen extra verzekeringen daarvoor aan. Wel kun je nog extra betalen voor roadside assistance of een inzittendenverzekering. Beide onnodig, maar lees daarvoor de rest van deze thread maar even door, daar is genoeg over gezegd.
Alamo.nl $1138
Dit is inderdaad niet het beeld dat we normaal zien. Meestal is alamo.nl een stuk duurder. Maar sowieso bizar hoge tarieven voor deze zomer op dit moment.
Ik weet niet wat 'afkoop schade banden' voor produkt zou moeten zijn, maar met normale CDW dekking ben je 100% gedekt voor alle schade aan de auto, ook ruiten en banden. Alamo zelf biedt ook geen extra verzekeringen daarvoor aan. Wel kun je nog extra betalen voor roadside assistance of een inzittendenverzekering. Beide onnodig, maar lees daarvoor de rest van deze thread maar even door, daar is genoeg over gezegd.
-
- Amerikafan
- Partner van: Wouter
- Aantal x V.S. bezocht: 2
De dame van Hertz in Santa Fe heeft voor ons naar Grand Junction gebeld omdat ik via Hertz.com wel nog zo een grote SUV kon boeken, maar dat aan de kant houden doen ze blijkbaar niet. Hopelijk zit het morgen een beetje mee en hebben ze er nog eentje want de barst zit inmiddels bijna in het midden van onze voorruit. Ofwel moeten ze een nieuwe venster plaatsen. Op zich maar een uurtje werk.lsl schreef:In Grand Junction staan gemiddeld ook maar enkele auto's.
wouterendebbie.blogspot.be/
-
- Amerika-ontdekker
Schade aan banden kan je afkopen met de 'no risk garantie' (E3,50 per dag)roelb schreef:Hertz midsize suv SFO 2-22/8 eur 1200
Alamo.nl $1138
Volgens de algemene voorwaarden die op Alamo.nl staan is schade aan banden nooit gedekt door andere verzekeringen, maar als ik wat verder zoek op het forum kom ik tegen dat andere forumleden nooit hebben hoeven betalen bij een lekke band. Misschien dus toch ook overbodig?...Pff ik vind het maar onoverzichtelijk hoor.

-
- Amerikakenner
Ja om te betalen voor schade aan de banden en voor hulp onderweg vind ik persoonlijk onzin.
De kans dat dit je overkomt is klein en wat je ervoor betaalt vaak aanzienlijk. Ik verkies er zelf liever voor om dit niet te verzekeren.
Als dit me overkomt dan los ik het zelf op of ik laat het de verhuurder oplossen en dan betaal ik ervoor.
Een lekke band heb ik immers ook niet in NL verzekerd.
De kans dat dit je overkomt is klein en wat je ervoor betaalt vaak aanzienlijk. Ik verkies er zelf liever voor om dit niet te verzekeren.
Als dit me overkomt dan los ik het zelf op of ik laat het de verhuurder oplossen en dan betaal ik ervoor.
Een lekke band heb ik immers ook niet in NL verzekerd.
de meeste mensen hebben wel een pechhulp verzekering in nederland waardoor de reparatie aan de band zelf mischien niet verzekerd is maar wel de hulp (eventuele afslepen)
-
- Amerikakenner
Dat klopt! Maar hoe groot is de kans dat je die gebruikt.
Ben sinds dat ik mijn rijbewijs heb al lid van de ANWB met wegenwacht en heb er welgeteld 1 keer gebruik van gemaakt in 22 jaar(en in het begin in ouwe barrels gereden!).
Dus verkies ik in de VS ervoor om die verzekering niet te nemen en als ik dan een sleep nodig heb om dit gewoon te betalen.
Als dit gemiddeld 150 euro bespaard op de huurkosten dan heb ik het na 20 keer huur in de VS (en nog nooit nodig gehad) echt wel uit.
Ben sinds dat ik mijn rijbewijs heb al lid van de ANWB met wegenwacht en heb er welgeteld 1 keer gebruik van gemaakt in 22 jaar(en in het begin in ouwe barrels gereden!).
Dus verkies ik in de VS ervoor om die verzekering niet te nemen en als ik dan een sleep nodig heb om dit gewoon te betalen.
Als dit gemiddeld 150 euro bespaard op de huurkosten dan heb ik het na 20 keer huur in de VS (en nog nooit nodig gehad) echt wel uit.
Volgens mij is het (zoals roelb al schreef) gewoon inbegrepen bij de CDW.
Toen ik in Atlanta was en een lekke band kreeg kwamen ze een volledig nieuwe auto op een oplegger afleveren, nooit meer wat van gehoord. Enige wat ik minder vond is dat ik tegen hoog tarief het verschil in brandstof mocht betalen in de oude auto, maar goed, op het geheel is dat natuurlijk de positieve uitkomst.
Toen ik in Atlanta was en een lekke band kreeg kwamen ze een volledig nieuwe auto op een oplegger afleveren, nooit meer wat van gehoord. Enige wat ik minder vond is dat ik tegen hoog tarief het verschil in brandstof mocht betalen in de oude auto, maar goed, op het geheel is dat natuurlijk de positieve uitkomst.
Let op: Alamo.nl is /NIET/ Alamo danwel Enterprise rent-a-car. Het is gewoon een Nederlands reisbureau, als alle anderen, maar in dit geval toevallig in het bezit van de domeinnaam alamo.nl en wellicht een deal met Enterprise over het mogen gebruiken van de naam en layout. Ik vermoed dat zijn hier gewoon een externe "verzekering" verkopen, net als dat Rentalcars.com oid dat doet, of dat ze je hier Roadside plus verkopen.ChristaDoel schreef:[quote="roelb"
Schade aan banden kan je afkopen met de 'no risk garantie' (E3,50 per dag)
Volgens de algemene voorwaarden die op Alamo.nl staan is schade aan banden nooit gedekt door andere verzekeringen, maar als ik wat verder zoek op het forum kom ik tegen dat andere forumleden nooit hebben hoeven betalen bij een lekke band. Misschien dus toch ook overbodig?...Pff ik vind het maar onoverzichtelijk hoor.
Maar nogmaals, er zijn geen uitsluitingen in de dekking van de CDW die je afneemt bij Alamo (de echte Alamo, in de US). Als jij een band lek rijdt, die gewoon wisselt met het reservewiel en de auto met die kapotte band inlevert is er niets aan de hand. Als je voor het inleveren de tijd hebt om bij een willekeurige Alamo vestiging langs te rijden krijg je zonder problemen een nieuwe band, reservewiel of volledige andere auto mee, zonder kosten.
Het enige waar wel kosten aan verbonden zijn is als je Alamo belt op het moment dat je met die lekke band ergens langs de weg staat. Ze sturen met alle liefde iemand langs om het reservewiel er voor je op te zetten, maar daar betaal je voor. Logisch, dat kun je ook gewoon zelf. En dat kun je "afdekken" met de welbekende RSP (Roadside plus) add-on. Wat krijg je daarvoor:
Ben je ANWB lid of heb je een fatsoenlijke reisverzekering? Dan kun je ook daar op terugvallen. En als je auto echt defect is buiten jouw schuld kun je Alamo altijd bellen.D. Roadside Plus (RSP) (Where available): If selected and paid for at the time of rental, Owner offers Roadside Plus, which provides 24/7 roadside assistance without additional charge. RSP includes replacement of lost keys (including remote entry devices), towing (not related to an accident), flat tire service (if no inflated spare, vehicle will be towed), lockout service (if keys are locked inside the Vehicle), jumpstarts, and fuel delivery service for up to 3 gallons (or equivalent liters) of fuel. RSP services are only available in the 50 United States and Canada.
@roelb
Heb ik dan gewoon geluk gehad dat het niet in rekening is gebracht?
Het lijkt me dat ze juist hierop dik verdienen!
Overigens zojuist een full-size SUV geboekt via rentalcars, 22-09-2017 tot 21-10-2017 op MCO voor een bedrag van €1540,13, dik 350 euro goedkoper mijn vorige reservering(sunnycars, annuleren ging daar ook binnen een minuut). Ondanks de belachelijk slechte reviews super soepel contact gehad en zelfs de aanbetaling (vinkje niet aangezet blijkbaar) in plaats van pre-paid laten aanpassen zonder enige moeite. Ze gaven daarna nog aan dat ik over een paar weken nog eens moest bellen, dan zouden ze kijken of ze het nog wat omlaag konden schroeven, tot nu toe niets dan top service.
Heb ik dan gewoon geluk gehad dat het niet in rekening is gebracht?
Het lijkt me dat ze juist hierop dik verdienen!
Overigens zojuist een full-size SUV geboekt via rentalcars, 22-09-2017 tot 21-10-2017 op MCO voor een bedrag van €1540,13, dik 350 euro goedkoper mijn vorige reservering(sunnycars, annuleren ging daar ook binnen een minuut). Ondanks de belachelijk slechte reviews super soepel contact gehad en zelfs de aanbetaling (vinkje niet aangezet blijkbaar) in plaats van pre-paid laten aanpassen zonder enige moeite. Ze gaven daarna nog aan dat ik over een paar weken nog eens moest bellen, dan zouden ze kijken of ze het nog wat omlaag konden schroeven, tot nu toe niets dan top service.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20317 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties