Na ruim 4 jaar afwezig te zijn geweest van het forum begint het USA-virus toch weer te omhoog te komen. Doel is om wellicht weer naar de USA af te reizen over een maand (3 weken vakantie).
Geen idee of dit het juiste topic is, anders hoor ik het graag.
Even wat achtergrondinfo:
- In 2013 21 dagen naar de USA geweest, 'alle' highlights van het westen gezien. In een notendop:
Van SFO -> Yosemite (via 108 richting Bodie/Mono Lake) -> Death Valley -> Las Vegas -> Zion NP -> Bryce Canyon -> Page -> Monument Valley ->
Grand Canyon -> Lake Havasu -> Los Angeles -> SFO (via Highway 1).
Inmiddels een andere relatie en het lijkt mij weer tof om naar de USA te gaan. Waar loop ik nu tegenaan zou je denken..? Komt ie!
- Waarheen? Bovenstaande was zeker een enorm toffe route met afwisseling tussen natuur en steden...
- Ik wil niet dezelfde reis maken, echter een combi tussen bovenstaande en iets wat ik zelf nog niet gezien heb is

- Wellicht toch maar een combi maken tussen verschillende staten met wellicht een binnenlandse vlucht?
- Vorig jaar in Orlando geweest en dus ook een deel van Florida gezien (geen Miami / Key West / Everglades trouwens), dit deel van de USA trekt mij gewoon een stuk minder ben ik achter gekomen.
De vraag is dus; wie kan mij adviseren waar heen te gaan? Ik ben blanco, geen idee van een route/mogelijkheden, combi is prima..
Shoot!

Bedankt!