Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Florida en de pretparken met 13 maanden oude zoon

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Dreamer1005
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Florida en de pretparken met 13 maanden oude zoon

Bericht door Dreamer1005 »

Hej allen,
ben hier net nieuw en vollop enthousiast aan het plannen van onze 3de trip naar Amerika maar dit keer met onze zoon van dan 13 maand.
We vertrekken 6 september vanuit dusseldorf met een rechtstreekse vlucht naar Miami.
We doen 4 dagen Miami en de Keys en gaan dan voor de rest van de vakantie tot 27 september naar Orlando waar we dus de zo goed als alle pretparken gaan doen (geen Sea World en Busch Gardens deze keer).
Nu is de vraag ik weet dat ik het soms zwaar heb met de temperaturen en de vochtigheid. Wat kan ik meenemen/kopen voor de dagen in het pretpark dragelijker te maken voor hem.
Eventuele tips voor het lange vliegen? we vliegen met AIr Berlin maar weet niet of je daar babybedjes te berschikking kan hebben als je dit niet speciaal aanvraagt op voorhand (en ook dus extra betaalt).
Hopelijk kan ik hier wel wat antwoorden krijgen op men vragen :D
hemmie
Amerika-expert

Re: Florida en de pretparken met 13 maanden oude zoon

Bericht door hemmie »

Geen ervaring met Air Berlin, maar die bedjes moet je normaal gesproken vooraf boeken (kostenloos, maar blijkbaar bij air berlin niet?), de kans dat je die zomaar krijgt is klein Ik betwijfel echter of het zin heeft, met 13 maanden zal hij al veel te groot zijn.
Voor de rest is vliegen met een baby gewoon een beetje afzien, zorg voor wat speeltjes en snacks, en wees er op voorbereid dat je de hele reis met hem bezig bent en niet kan slapen, dan kan het alleen meevallen.
Terug in Texas!
DanaLTT
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door DanaLTT »

Wij vertrekken een aantal dagen later naar Orlando met dreumes van dan 15 maanden, nog geen ervaring qua vliegen.
Wij hebben geboekt bij BA en zijn meteen op de voorste rij gezet. Volgens mij gaat het babybedje niet meer passen. Tot 12 kg bij BA qua lengte weet ik het niet. Wij gaan er iig vanuit dat ie op schoot zit of wanneer het mogelijk is voor onze voeten.
Genoeg entertainment mee, qua ipad, boekjes, actionprul en wat te eten/knabbelen.
Qua hitte daar ook geen ervaring, wel is het voor ons betreft kindje, go with the flow. Geen strak reisschema maar we zien wel wat we waar en wanneer gaan doen.
2009 West Usa
2010 NYC
2010 West-Canada
2011 N/Z/ West Usa
2012 Noord-West Usa
2013 Nieuw-Zeeland & Frans Polynesie
2015 Las vegas
2017 Florida (met dreumes)
2018 Florida (met peuter)
http://www.familieaartsmakingmemories.com
Dreamer1005
Amerika-ontdekker

DanaLTT schreef:Wij vertrekken een aantal dagen later naar Orlando met dreumes van dan 15 maanden, nog geen ervaring qua vliegen.
Wij hebben geboekt bij BA en zijn meteen op de voorste rij gezet. Volgens mij gaat het babybedje niet meer passen. Tot 12 kg bij BA qua lengte weet ik het niet. Wij gaan er iig vanuit dat ie op schoot zit of wanneer het mogelijk is voor onze voeten.
Genoeg entertainment mee, qua ipad, boekjes, actionprul en wat te eten/knabbelen.
Qua hitte daar ook geen ervaring, wel is het voor ons betreft kindje, go with the flow. Geen strak reisschema maar we zien wel wat we waar en wanneer gaan doen.
ooh fijn! jaa we gaan ook gewoon zien hoe het loopt hoor. ik denk ook niet dat het babybedje nog van toepassing zal zijn en dat we het zullen moeten bezien hoe we het op de vlieger doen. Ik kijk per dag af wat men kleine spruit wel aan kan en wat niet. hebben al vast een fan voor op de buggy en cooling towels gekocht. mag je je snacks en zo meenemen door de security? dat moet je niet weggooien zoals drank? En BA? wat staat dat voor ?
kendor
Amerikakenner

Bericht door kendor »

Persoonlijk vraag ik mij af wat het voor zin heeft om met een baby van 13 maanden naar de pretparken te gaan.
Buiten de warmte, krijgen ze er niets van mee en kun je bijna nergens in.
Anyway, dat is ieder zijn eigen keuze natuurlijk.

BA staat voor British Airways :wink:
elninjoo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door elninjoo »

Yep, lijkt me ook niet veel aan om dure pretparken te bezoeken terwijl je nergens samen in kunt en elke keer één van de 2 op de baby moet passen. Zou baby bij opa/oma onderbrengen en zelf lekker vakantie gaan vieren.
Gast

Bericht door Gast »

kendor schreef:Persoonlijk vraag ik mij af wat het voor zin heeft om met een baby van 13 maanden naar de pretparken te gaan.
Buiten de warmte, krijgen ze er niets van mee en kun je bijna nergens in.
:clap:
DanaLTT
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door DanaLTT »

Welja dé discussie, want als je een kind krijgt ben je verbannen naar het center parcs walhalla.
En mijn dreumes heeft er idd niet heel veel aan, maar wij als ouders zijnde wel en gek genoeg vind ik dat ook nog steeds belangrijk.
2009 West Usa
2010 NYC
2010 West-Canada
2011 N/Z/ West Usa
2012 Noord-West Usa
2015 Las vegas
elninjoo
Amerikakenner

Bericht door elninjoo »

Nee hoor, niet verbannen naar Center Parks maar opvang voor zo'n baby regelen zodat je zelf je handen lekker vrij hebt op reis en zelf ook even vakantie hebt van de dagelijkse sleur van babyverzorging
DanaLTT
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door DanaLTT »

Hoe jij over kinderen denkt is wel algemeen bekend, misschien niet hier maar wel andere fora, Ik ga de discussie met jou dus niet aan.
2009 West Usa
2010 NYC
2010 West-Canada
2011 N/Z/ West Usa
2012 Noord-West Usa
2015 Las vegas
elninjoo
Amerikakenner

Bericht door elninjoo »

Haha, m'n reputatie is me dus vooruit gesneld :mrgreen:
jetusa
Amerikakenner

Bericht door jetusa »

Mijn tip zou ook zijn: kies een andere bestemming of invulling dan de pretparken met een kleine van 13 mnd. En dat hoeft echt niet meteen Centerparks te zijn. Ik heb zelf ook altijd gezegd "als de ouders het naar hun zin hebben dan heeft m'n kind het ook naar zijn zin" maar er zijn wel (tijdelijke) grenzen en uitzonderingen.
Want precies zoals hierboven iemand aangeeft "in hoeverre heb jij het naar je zin als je bijna nergens samen in kunt, steeds op elkaar moet wachten, het zelf al heet hebt laat staan de kleine die constant in buggy zit op kniehoogte van volwassen en dus weinig frisse lucht hapt etc etc
Er zijn genoeg andere leuke plekken en dingen in Florida te doen en doe de pretparken over een jaar of 5/6, dan heeft de kleine er ook wat aan.

Vliegen met een kleine is verder gewoon afwachten hoe hij/zij reageert. Zorg voor voldoende eigen flessen/eten/tussendoortjes, houd ook rekening met evt vertraging.
En veel kleine speeltjes, boekjes, verpak het in kadopapier, is ie ook even zoet met uitpakken.
Vergeet lievelingsknuffel niet en evt eigen dekentje oid.
Mijn kinderen waren erg gesteld op hun "eigen" merk/smaakjes dus sleepte ik gewoon ern halve koffer potjes en koekjes mee, hoewel er ter plaatse natuurlijk genoeg te koop is. Wel even aangeven op je declaration card als je US binnenkomt.
Dreamer1005
Amerika-ontdekker

Bedankt voor jullie reacties, maar ik ga er nog vanuit dat wij niet heel de dag met hem in de parken zullen zijn. hij komt paar uur mee in het park en gaat dan terug naar zijn grootouders in de villa waar hij rustig kan spelen en zijn dutjes kan doen. hij kan zeker genoeg mee doen in disney world.. ben ik van overtuigd. genoeg attracties waar hij mee in mag of characters waar hij mee kan spelen en praten.. hij gaat er mss niet veel aan hebben maar de fotos met characters en gewoon het samen zijn is voor mij een herinnering om te bewaren. Dus niet te snel oordelen over wat wel en niet kan met een kind aub.
RKNS
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door RKNS »

Los van het kind en van jou is het natuurlijk voor de rest van de mensen absoluut niet fijn om 13 uur in het vliegtuig te zitten met een kind van 13 maanden oud. Fijn dat je er zelf wel uit komt maar ik vind het persoonlijk echt helemaal nergens over gaan.
Gast

Bericht door Gast »

Ik ben al menigkeer de oceaan overgevlogen, maar heb nog nooit een baby meegemaakt die de hele reis aan het huilen was. En 13 uur naar Florida, da's wel heel erg lang.
Dreamer1005
Amerika-ontdekker

Wou net zeggen.. waar denk jij aan? Wij vliegen rond de 9-10 uur naar florida vanuit duitsland... en mijn kind is tijdens het normale leven geen wener dus lastig zal mijn kind nooit zijn tijdens het vliegen.. misschien af en toe een kleine huilbui maar 10 uur aan een stuk wenen zal hij zeker niet doen!
DanaLTT
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door DanaLTT »

Dreamer1005,
Hoe jij er in staat zo denken wij ook, zéker in een park als disney is er voor ieder wat wils en zijn er genoeg mogelijkheden om dingen samen te doen, en ik kan ook niet wachten op dat snoetje.

Wij hebben een makkelijk kind, wat leeft op prikkels en rumoer, een alles eter en slaapt ie overdag dan is het goed, doet ie dat niet dan is dat ook geen probleem. Warm weer gaat ie ook niet dood van, en het is niet dat we 3 weken lang alleen de parken bezoeken.
Dit alleen maar om aan te geven dat niet alle kinderen hetzelfde zijn dito de ouders qua stress oid.

Qua vlucht is het afwachten, we hebben geen huilerd, en doet ie dat wel dat is dan jammer maar zal iig geen uren aan een stuk zijn.
2009 West Usa
2010 NYC
2010 West-Canada
2011 N/Z/ West Usa
2012 Noord-West Usa
2015 Las vegas
winterpark
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door winterpark »

Mijn mond valt echt open van sommige reacties op dit topic. Ik had inderdaad ook willen toevoegen dat hij waarschijnlijk nog wat klein is voor de pretparken, maar verder lijkt me het geweldig om met je kindje van 13 maanden naar Orlando te gaan, heerlijk samen zwemmen en genieten van de vakantie. Ook ik heb regelmatig vluchten meegemaakt met baby's en dat ging altijd prima. Natuurlijk huilen ze weleens, maar hee, het zijn baby's! Als je niet tegen andermans lawaai kunt moet je in een hutje op de hei gaan zitten. Voor in het vliegtuig inderdaad genoeg snacks meenemen, kleine kadootjes, en niet te moeilijk doen over wat hij wil. Liever lekker kruipen in het gangpad dan huilen zou ik maar zeggen ;-)
RKNS
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door RKNS »

13 uur is toevallig met overstap de tijd die het me kost om er te raken, inderdaad direct vliegen is een stuk korter, ik moet wat minder willekeurige getallen gebruiken, dat raakt inderdaad kant noch wal.

Maar wat een ongelooflijk kromme reactie zeg, als mensen niet tegen *jouw* lawaai kunnen, moeten *zij* maar ergens anders heen gaan? Wereld op z'n kop. Natuurlijk wil je graag bij je kind zijn, maar kun je je echt nergens in vinden dat het niet de meest logische keuze voor een kind en de mensen om je heen is? DIt staat trouwens nog los van de pijnen die een kind van die leeftijd niet snapt i.v.m. de druk op de oren.

Meerdere malen luidruchtige, huilende en schreeuwende kinderen meegemaakt, die elkaar ook nog eens zo fijn aansteken als ze eenmaal bezig zijn, met ouders die er net zo over denken 'ach, zo zijn kinderen'. Ik vind het ronduit asociaal om kinderen van die leeftijd op internationale vluchten mee te nemen. Maar goed, ik zie dat ik in een topic ben met veel moeders / ouders dus deze post zal niet in dank worden afgenomen.

Geniet ervan, ik hoop dat ik in een kind-vrij vliegtuig zit. Zodra er tegen extra kosten dit soort tickets verkocht worden sta ik vooraan.
Dreamer1005
Amerika-ontdekker

Bedankt, toch een paar mensen die weten wat ik wil zeggen dit topic ging ook voor tips en geen wijzende vingers zoals 'kinderen laat je thuis' dit is zowizo geschreven door mensen die geen kinderen hebben. Het is pas associaal dat je kinderen thuis laat. Ze maken deel uit van de bevolking en het draait niet enkel om volwassenen. Heb ook al op vluchten gezeten waar ik met huil kinderen te maken heb gehad.. waarom denk je dat ik hier een topic plaats? Net om tips te verzamelen zodat ik mijn kind rustig kan houden.. zodat zij en iedereen een fijne vlucht kan hebben.. beetje kort door de bocht jier op dit forum.. net nieuw hier en niet zo leuke kennismaking.. al goed dat er ook ander denkende mensen hier op het forum zitten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer