Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas (computerspel) - deel VII
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: MyVegas (computerspel) - deel VII
De gouden munten (loyalty points) op facebook en via de app zijn in beiden te zien. De speelmunten niet... die zijn apart per spel.
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
De gouden munten zijn in alle 5 de spellen gelijk. Ook als je meerdere spellen tegelijk speelt wordt het totaal aan gouden muntjes dat je bij elkaar speelt netjes bijgehouden.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Dat is in een weekend. Kun je sowieso wel vergeten.Gerjan schreef:Oke, heb je toevallig gezien of 24 september geel is?
Maar toevallig heb ik het gezien want ik zocht voor 25 en 26 sept, maar ook daar geen mazzel. Kon wel tegen gunstig tarief mandalay bay boeken voor 85,- maar inmiddels is dit ook meer dan 200,-.
- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Lucky Life is wel helemaal apart.
Voor alle foto's
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
YouTube
20 en 21 augustus zijn we met 3 personen in LV. Nu heb ik in MyVegas ruim 2.000.000 gouden munten en ben nu op zoek naar de beste aanbiedingen. Wat is volgens jullie het beste om met 3 personen te doen/wat leverd het meest op? En is het nog steeds zo trouwens dat je 3 rewards per keer kan nemen?
- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Er zijn een aantal regels mbt tot redeemen van de rewards.
De regels staan bij elke reward vermeld.
3 mgm rewards pp waarvan maar 1 een overnachting mag zijn. En elke reward mag je 1 keer aanschaffen. Sommige rewards kun je alleen redeemen als je een overnachting in een mgm hotel hebt. Enfin bekijk wat je zelf graag wil en lees goed wat erbij staat.
Kijk gewoon wat het meeste korting geeft als je met 3 personen bent en er waarschijnlijk 2 wel moeten betalen.
De regels staan bij elke reward vermeld.
3 mgm rewards pp waarvan maar 1 een overnachting mag zijn. En elke reward mag je 1 keer aanschaffen. Sommige rewards kun je alleen redeemen als je een overnachting in een mgm hotel hebt. Enfin bekijk wat je zelf graag wil en lees goed wat erbij staat.
Kijk gewoon wat het meeste korting geeft als je met 3 personen bent en er waarschijnlijk 2 wel moeten betalen.
Voor alle foto's
YouTube
YouTube
Station Rewards heeft nog steeds geen vergelijkbaar iets als MyVegas waar je punten kan verzamelen en kan inwisselen voor hun Feast ontbijt?
Wat vinden jullie de beste niet MGM rewards die je in Vegas kan inleveren? Dus die buiten de 3 rewards regel vallen..(sowieso de helikoptervlucht)!
Wat vinden jullie de beste niet MGM rewards die je in Vegas kan inleveren? Dus die buiten de 3 rewards regel vallen..(sowieso de helikoptervlucht)!
- Montyrulezz
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ja, goeie vraag! Ik heb nog een reward extra gekregen en heb nu 2 overnachtingen in het MGM, 1 Dinerbuffet bij Bellagio, 1 Ontbijtbuffet bij MGM en 1 show van Ka. Ik heb nog steeds meer dan 1 miljoen LP's die ik nog graag wil spenderen. Ik weet alleen niet goed aan wat? Eten hebben we allemaal geregeld dus iets van Wolfgang Puck wordt het niet. De avonden hebben we ook al vol. Helicoptervlucht hebben we via Groupon.
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik heb 2 shark reef tickets gekocht. Daar spendeer je dan 60.000 punten aan en kun je "los boeken" via de website van MGM.
foundationroom van The House of Blues zou ook nog kunnen.
foundationroom van The House of Blues zou ook nog kunnen.
Even een rare vraag maar alle rewards waar bij staat 'Complementary' betekend toch dat je er eentje koopt en dan 1 gratis krijgt?!
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Als er staat '1 complimentary diner buffet', dan heb je 1 gratis dinerbuffet.
A oke, dus dan hoef je er niet ook nog eentje te kopen? 1 reward is dan ook echt 1 gratis?
- Division
- Amerikakenner
Ja. Als je een '2 for 1' reward ziet voor bv een buffet, dan hoef je maar 1 buffet af te rekenen voor 2 personen.
Als je twee complimentary diner buffets haalt, kun je die niet voor je partner en jezelf gebruiken. Alleen op naam wie het heeft 'gewonnen'.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Je kan een reward maar eenmaal gebruiken in een periode van 30 dagen en het is op naam dus dat gaat niet.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Het zal wel gokken zijn. Maar heeft iemand enig idee of er binnenkort weer helikopter vluchten beschikbaar komen?
Volgens de site moeten de huidige vouchers t/m 21 september ingewisseld zijn. Ik ben begin oktober in de buurt dus dat zou mooi uitkomen als er nieuwe komen.
Volgens de site moeten de huidige vouchers t/m 21 september ingewisseld zijn. Ik ben begin oktober in de buurt dus dat zou mooi uitkomen als er nieuwe komen.

- Division
- Amerikakenner
Dat weet niemand. Elke dag even kijken of er wat beschikbaar is.
Vandaag tickets voor de show KA kunnen "kopen". Nu willen wij 4 oktober naar deze show gaan. Bij voorkeur om 9.30 pm. Echter als ik de tickets wil verzilveren, zijn er voor dit tijdstip geen plaatsen beschikbaar. Als ik via de MGM grand gewone kaarten zou kopen zijn er heel veel kaarten beschikbaar. Weet iemand of er mogelijkheid is dat voor deze show nog gratis plaatsen beschikbaar komen?
Waarschijnlijk niet. Er wordt maar een bepaald aantal kaarten per show voor myVegas-rewards vrijgegeven en over het algemeen geldt daarvoor op=op (nog afgezien van data waarop helemaal geen rewards geldig zijn).
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Ik zie nu een nacht in excalibur voor 15.000 lp. Hierbij staat "one complimentary room.
Krijg ik dan een gratis nacht of moet ik ook nog een tweede bijboeken dan?
Krijg ik dan een gratis nacht of moet ik ook nog een tweede bijboeken dan?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19814 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties