Vaak is dan ook een op voorhand betalen goedkoper dan een pay at the counter.Neil mcauly schreef:Wat die 200$ betreft.... het is op zich niet logisch als je een wagen 1jaar op voorhand betaald je die boeking niet meer kan of mag wijzigen. Terwijl als je een "pay at the counter" boeking doet mag je die wel wijzigen. Dus de firma heeft een jaar op voorhand al toegang tot de fondsen die jij levert voor de dienst die zij maar een jaar later gaan leveren. Terwijl een "pay at the counter" boeking hebben ze pas hun geld als zij de dienst leveren die je geboekt hebt. Maar is zoals je schrijft.... hun regels, hun wetten maar dat mag ons er toch niet van weerhouden om het spel te spelen zoals zij proberen.
Het is een beetje zoals hotels boeken. Soms heb je de keuze tussen annuleerbaar of niet, waarbij de niet-annuleerbare goedkoper is. Neem je deze en je plannen wijzigen dan ben je er ook aan voor de moeite, zelfs al is die wijziging buiten je wil om.
Je blijft volharden in "het spel te spelen zoals zij proberen". Hierbij blijf je dus voorbij gaan aan het feit dat je bewust zaken verzwegen hebt en eigenlijk geprobeerd hebt om hun op te lichten.
Dit is een beetje een voorbeeld van het gebrek aan klantvriendelijkheid welke bij die verhuurbedrijven schering en inslag is. Natuurlijk aan de andere kant hoeft men je niet alle regels, rechten en plichten te gaan voorlezen. En, hoe kan men zien dat het je echtgenote is ?Neil mcauly schreef:Nu lees ik dat een spouse nooit als betalende additional driver gezien wordt daar dat dit wettelijk toch niet van elkaar los kan gemaakt worden. In het verleden al dikwijls betaald voor mijn vrouw als extra bestuurder, nog nooit heeft een loketbediende me daarop attent gemaakt dat dit feitelijk niet betaald moet worden.