Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 4

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 4

Bericht door vinceG »

Jah LAX zou ik ook 3 uur aanhouden. Heb er wel eens een uur in de rij gestaan voor de security!
Daarnaast is het een heel groot vliegveld waar je je prima kan vermaken ;-)
Kimdum
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Kimdum »

Voor wie interesse heeft: ik zie op connections dat er een stunt sale is naar Amerika.
https://www.connections.be/

Ik zie voor 2018 prijzen voorbijkomen van 450 euro met British Airways op o.a. San Francisco vanuit Brussel te vertrekken.
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Net geboekt:
BRU - LHR - SFO op 13/06/2018 met perfecte tijden en een A380.
SFO - HEL - BRU op 03/07/2018 met perfecte tijden uitgevoerd door Finnair.
433,48€ p.p.

Kon dit ticket niet via de website van BA boeken, maar wel via American Airlines. Maar i.v.m. mijn BA Executive Club account heb ik gebeld met BA en heb het telefonisch geboekt zonder extra kost. :)
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

:thumbup:
Nick39
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Nick39 »

AirBerlin heeft faillissement aangevraagd. Jammer! In mei/juni nog met veel plezier met Air Berlin gevlogen. Vluchten blijven vooralsnog doorgaan!

http://www.ad.nl/economie/air-berlin-he ... ~aa1922b3/
Gast

Bericht door Gast »

Stan.Gobien schreef:Net geboekt:
BRU - LHR - SFO op 13/06/2018 met perfecte tijden en een A380.
SFO - HEL - BRU op 03/07/2018 met perfecte tijden uitgevoerd door Finnair.
433,48€ p.p.

Kon dit ticket niet via de website van BA boeken, maar wel via American Airlines. Maar i.v.m. mijn BA Executive Club account heb ik gebeld met BA en heb het telefonisch geboekt zonder extra kost. :)
Super mooie prijs! :thumbup: :thumbup:
Yass
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Yass »

Geboekt via joker.be 497 pp DUS- LAX tussenstop Atlanta en terug LAX- DUS tussenstop in Parijs 4/7 -30/7/18 -air france
2012 NY
2017 Zuid-West
2018 Noord -West

roadtripsmetkids.wordpress.com
cvr
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door cvr »

In de LH/UA flash sale 3 tickets gescoord DUS-MUC-LAX en vice versa in de meivakantie (28/4 - 5/5) voor 340 Euro pp met Schipholtickets. Transfertijden zijn prima en we vliegen ook nog met de A380 dus helemaal tevreden.

Ik graag wil graag stoel(en) reserveren met beenruimte (betaald uiteraard) echter dit blijkt nog niet zo makkelijk. Het viel me bij het boeken al op dat bij de eerste 3 vluchten het United logo staat en bij de laatste vlucht het Lufthansa logo. Ik kan echter met het reserveringsnummer onze reis zowel bij United als bij Lufthansa vinden dus tot zover gaat alles goed. United geeft aan dat stoelreserveringen via Lufthansa gaan en op de Lufthansa website kan ik enkel voor de laatste vlucht MUC-DUS stoelen reserveren. Voor de overige vluchten geeft de website aan dat ik stoelen 23 uur van te voren tijdens de check-in kan reserveren.

We zijn momenteel in de US dus ik heb ze nog niet gebeld maar heeft iemand hier een goede tip voor?
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Ben je zeker dat je op de United site niet kan reserveren voor de eerste 3 vluchten?
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Worden alle vluchten uitgevoerd door Lufthansa en heb je UA vluchtnummers?
Afbeelding
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Ticketprijzen 2016 AMS-LV.png
Ticketprijzen 2016 AMS-LV.png (35.5 KiB) 2116 keer bekeken
Ik vind die ene prijs er wel uitspringen. Ik hoop maat dat je die niet hebt geboekt. :wink:
Groet,

Old Faithful
cvr
Amerikafan

Bericht door cvr »

Division schreef:Worden alle vluchten uitgevoerd door Lufthansa en heb je UA vluchtnummers?
Alle vluchten worden uitgevoerd door Lufthansa, de eerste 3 hebben een UA nummer de laatste vlucht heeft een LH nummer.

Op de United site staat dat stoelen gereserveerd dienen te worden "via onze partner Lufthansa"
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Dat heb ik voor mijn trip ook. Dan is het ticket uitgegeven door United en kan je je stoelen niet vastleggen. Ik kan voor het laatste segment al niet eens iets vastleggen terwijl die een LX-nummer heeft en uitgevoerd wordt door SWISS. Schijnt een nieuwe policy te zijn toen ik ging bellen waarom ik niks kan reserveren.
Afbeelding
heidem
Amerikakenner

Bericht door heidem »

Voor Swiss is het inderdaad simpel. Die laten geen online stoel selectie toe bij codeshares (zie https://www.swiss.com/gb/EN/book/condit ... eservation).

Wat betreft Lufthansa kwam ik dit tegen op Flyertalk:
LH can't process payments if your ticket is not booked with LH stock, so if your seat assignment would require a payment, you simply can not get an advance seat assignment if you book through United (or any airline other than LH).
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Dan zit er dus niets anders op dan meteen bij het openen van het inchecken klaar te zitten en te hopen dat er nog mooie plaatsten beschikbaar zijn. Ben ik blij dat ik rechtstreeks bij LH geboekt heb, de stoelen liggen al vast. :D
Daika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Daika »

Een vraagje voor de kenners onder jullie:

we willen voor de zomer 2018 een vlucht boeken naar Las Vegas en terug vanuit Denver.
Ik heb al gemerkt dat het een pak goedkoper is vanuit Amsterdam dan vanuit Brussel.
Nu probeer ik mij in te lezen waar ik op moet letten voor de goedkoopste tickets.

Ik zie vaak zogenaamde flashsales vernoemd worden maar klopt het dat dit enkel voor een retourticket is en niet op een multicity?
Ik lees ook vaak dat je beter via de airline zelf kan boeken. Echter als ik eerst zoek via momondo, expedia of andere en daarna via de airline, vind ik dit nooit terug aan dezelfde "goedkopere" prijs.

Ik heb natuurlijk nog wel even (datums retourvlucht zijn nog niet beschikbaar) maar als iemand me hierbij kan helpen?

Ann
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Als je dezelfde vluchten zoekt moet je exact dezelfde prijs vinden. Het enige verschil is de ticketing fee. Uitzondering zijn pakketreizen etc waar stoelen vooraf zijn ingekocht.
babarage
Amerikakenner

Bericht door babarage »

Ook in een Flash sale kun je een multi city krijgen en rechtstreeks bij de maatschappij zelf. Soms zie je dat een broker een trits tickets in de verkoop slingert voor mooie prijzen en die kom je dan niet tegen op de site van de maatschappij zelf. Een flash van de maatschappij kom je daar uiteraard wel tegen en vaak ook bij brokers. Momondo en Skyscanner etc zijn vaak momentopnames, altijd afwachten of je de prijzen daadwerkelijk gaat tegen komen bij boeken.

In mijn ervaring kun je het beste een riedeltje afwerken als je op jacht bent naar tickets, naast de in te stellen pricewatches op googleflights / skyscanner etc waardoor je al beetje ziet of er beweging is zou ik ook regelmatig (als het lukt 1 a 2 keer per dag) je favoriete maatschappijen aflopen op de app en / of site om te zoeken wat de prijs van de dag is. Zo krijg je ook beeld welke vluchten je het liefst zou willen. Tis ff werk maar dan hebbie wat. Plus dit topic in de gaten houden want flashes worden hier vaak snel gemeld!

Oh, en tip bij boeken van multicity. Bij boeken van return kun je meestal makkelijk zien wat goedkoopste vluchten van de dag zijn omdat de mogelijkheden vaak keurig in een lijst gepresenteerd worden. Doen ze bij multicity niet. Ik kijk dan voor een return naar bestemming A met de juiste data en B met de juiste data en schrijf even op wat de goedkoopste vluchten zijn (of de economisch meest voordelige :)).
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
cvr
Amerikafan

Bericht door cvr »

Harry schreef:Dan zit er dus niets anders op dan meteen bij het openen van het inchecken klaar te zitten en te hopen dat er nog mooie plaatsten beschikbaar zijn. Ben ik blij dat ik rechtstreeks bij LH geboekt heb, de stoelen liggen al vast. :D
Idd helaas... Ik heb dit nog wat verder geGoogled en dit schijnt standaard policy bij LH te zijn,
tri_ap
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door tri_ap »

Vond op Momondo.de mooie prijzen voor KLM/Delta/AirFrance vanaf Dusseldorf in hoogseizoen 2018 (zelf gezocht op 10-7 tot 5-8). Bijvoorbeeld:
SFO 650 - LAX 450 - SLC 600 - JFK 500 - BOS 400.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer