We (ook de kids) zijn helemaal Amerikafan. We hebben voor onze reis zoveel gehad aan de tips van dit forum, de vele verslagen en blogs die we hebben zitten lezen, uitspitten en ook tijdens de reis (Yosemite brand enz) echt veel aan gehad!
We reisden met huurauto + motels/hotels/cabin.
En nu zagen we twee dagen geleden een Air France/KLM/Delta aanbieding voor juli 2018 DUS-LAX 497pp met alle taksen enz in gewoon te boeken via Joker.Be. Voor ons goede vertrekuren en overstaptijden. Dus ja leek ons toch wel zeer interessant gezien hoogseizoen.

We hebben een eerste opzet van route gemaakt en al wat verblijven (alles annuleerbaar) geregeld. We kunnen alles omgooien natuurlijk, benieuwd naar feedback, advies, leuke tips!
4/7 DUS- L.A: ophalen huurauto en naar hotel
5-6/7: L.A: beach
7/7: L.A - Las Vegas
8/7: Las Vegas - St George (evt. Via Valley of fire want nu was de white domes loop trail niet toegankelijk, Red Cliffs en Snow Canyon SP lijken ook de moeite om te wandelen)
9/7: St George - Cedar City ( Kolob Canyon, Kanarra Creek Canyon , spring creek canyon daar is ook veel moois, komen we een nacht te kort hier?)
10/7: Cedar City - Salt Lake City/Layton (Cecret Lake, Donut Falls, Bell Canyon, Antelope Island State Park)
11/7: Layton- Twinn Falls ( Shoshone falls, Snake river canyon, Perrine bridge)
12/7: Twinn Falls - Idaho Falls ( via Craters of the moon)
13/7: Idaho Falls - Yellowstone (West of beter in het park)
14/7: Yellowstone ( logeren in West)
15/7: Yellowstone West - Lake lodge cabin (2 nachten hier te pakken gekregen maar ik blijf op de site kijken en lees verder hoe de dagen in te delen )
16/7: Yellowstone
17/7: Yellowstone - Grand Teton ( slapen in Jackson? )
18/7: Grand Teton - Flaming Gorge ( Kent iemand de Oak Tree Inn Green River? Ik boekte hier een nacht voor 8 dollar via booking.com, kan toch niet

19/7: Flaming Gorge - Vernal
20/7: Vernal - Glennwood Springs
21/7: Glennwood Springs - Grand Junction
22/7: Grand Junction - Black Canyon of Gunnison - Mesa Verde
23/7: Mesa Verde - Canyon de Chelly/ Chinle
24/7: Chinle - Holbrook ( Petrified forrest)
25/7: Holbrook - Phoenix (?)
26/7: Phoenix - Palm Springs (hip enzo maar naar wat ik op dit forum lees misschien niet iedereen fan, die Salvation mountain is heel fotogeniek maar de omweg waard? Ik weet dit nog niet echt. Hier kan ik nog schuiven met de data) (?)
27/7: Palm Springs (?)
28/7: Palm Springs - LA (?)
29/7: LA: strand
30/7: LA- DUS
Alles is annuleerbaar, wijzigbaar. De vlucht niet natuurlijk. Ik veronderstel dat een rondje Denver of one way ticket logischer was, maar dat was nu niet in de aanbieding.

Oh ja, nog over Moab deze zomer: we hebben enkele wandelingen in Arches gedaan, Dead Horse state park helaas niet en Canyonlands slechts enkele uitzichten, omdat we daar heel veel regen hadden. Zelfs hagelbollen, ongelofelijk. Dus ook daar nog veel mogelijke dingen te zien.