Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Motel 6 in Carson

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Sawe
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Motel 6 in Carson

Bericht door Sawe »

Hoi,

Heeft er iemand ervaring met hotels in Carson bij Los Angeles? Wij zijn nog in de planningsfase van onze reis (zomer 2018), maar we zouden Disneyland en de kust bij LA willen bezoeken (de stad zelf zegt ons niet veel), en Carson ligt voor beiden op een 30 à 40 min rijden. Het ligt ook op zo'n 40 min van de luchthaven. Het leek mij dus handig om de laatste dagen van onze reis daar te verblijven en van daaruit de kust (Redondo Beach) en Disneyland te bezoeken. Is dit een goed plan? en een veilige buurt?
Die Motel 6 daar leek mij niet al te duur vergeleken met hotels in Anaheim of centrum LA, vandaar dat ik het overweeg.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Motel 6 in Carson

Bericht door PSVwally »

Ligt een beetje in het midden van weinig. Volgens mij wel een Ikea in de buurt maar niet echt de omgeving om 's avonds nog wat te doen. Met geluk ben je zo in Disney, maar voor Hollywood ligt het niet handig.
Zeker niet als je files krijgt.

LA is altijd een afweging maken omdat het zo groot en druk is. Ik zou misschien gewoon naar Anaheim gaan om evt met de bus naar Disney te gaan en evt naar Redondo gaan en vanuit daar met de fiets Venice en Santa Monica aandoen. (Let op want je moet ook terug fietsen)
IngridZw
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door IngridZw »

In eerste instantie hadden wij motel 6 Carson geboekt. Het zou ons 1ste hotel worden na de landing op LAX. Dit leek ons een goed hotel op doorreis naar San Diego. Wij hebben dit hotel later geannuleerd omdat we melding kregen dat onze vlucht eerder zou plaatsvinden. We hebben dus later gekozen voor een motel iets verder vanaf het vliegveld, Motel 6 Westminster South. Wij vonden dit een prima hotel. Basic kamers (geen koelkast) maar schoon en ruim. Prijs die we betaalden was 75 euro. En tegenover het hotel een restaurant waar je goed kan ontbijten. Klein uurtje vanaf het vliegveld.(via de carpool) Volgens mij ook nog gunstiger gelegen t.o.v. Anaheim dan het motel in Carson. Voor het strand kan je naar Huntington Beach.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Als je wilt leren surfen is Huntington blijkbaar the place to be in de LA area. Wel pokkeduur overigens
Sawe
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Sawe »

Bedankt voor de snelle reacties!

PSV Wally, surfen zal er niet bij zijn voor ons :-p We hebben 2 kleine kindjes bij en ik ben zelf geen al te beste zwemmer, dus dat ga ik aan mij voorbij laten gaan ;-)
Omdat we met kleine kinderen gaan, is het ook niet nodig dat we in een leuke uitgaansbuurt zitten, dus vooral de bereikbaarheid naar Disneyland en het strand is voor ons belangrijk en het moet natuurlijk ook een veilige buurt zijn.

IngridZW, goede tip van Westminster South! Die ligt idd nog iets beter. Volgens google maps is het maar 30 min naar de luchthaven, maar dat is misschien een onderschatting?
En is het daar een veilige buurt?
IngridZw
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door IngridZw »

Wij hebben het in ieder geval niet als onveilig ervaren. In de buurt staan een aantal nette huizen maar merendeel zijn het bedrijven/winkels/benzinestations. Naast het hotel staat naast het restaurant dat ik eerder noemde ook een In and Out Burger waar het 's avonds wel druk was maar niet storend. Aan de andere kant van de snelweg is ook nog een groot winkelcentrum Westminster Mall met de bekende winkelketens zoals Macy's. Niet bezocht omdat we er maar 1 overnachting hadden.
Google maps geeft inderdaad 37 minuten maar dat is zonder oponthoud. Zoals ik al aangaf maak vooral gebruik van de carpool. (de binnenste baan) Die mag je gebruiken als je rijdt met 2 personen of meer. Wij hadden dit eerst niet door en zaten al vrij snel in de file. Eenmaal op de carpool konden we vlot doorrijden terwijl het verkeer in de andere banen regelmatig stilstond.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer