Het zal vast al 100 keer benoemd zijn maar wat zijn de beste buffets? We hebben in ieder geval genoeg punten om 2 x Bellagio te nemen (70.000 punten) maar is dit ook de moeite waard?? Of zijn er veel andere buffetten die ook de moeite waard zijn? Alvast bedankt
Ik vond het buffet in Excalibur ook prima net als Cravings bij Mirage. Wat me alleen wel opviel is dat die bedienden daar allemaal nogal oude mensen waren.... Overigens bij het ontbijtbuffet bij Aria moet je echt heel vroeg in de rij gaan staan anders kan je zomaar 2u moeten wachten...
Het zal vast al 100 keer benoemd zijn maar wat zijn de beste buffets? We hebben in ieder geval genoeg punten om 2 x Bellagio te nemen (70.000 punten) maar is dit ook de moeite waard?? Of zijn er veel andere buffetten die ook de moeite waard zijn? Alvast bedankt
Wij zijn naar het Aria (diner-)buffet geweest en dat is ons prima bevallen. Veel keus, verse producten en een toetjesbuffet om van te watertanden. Ook voor het dinerbuffet geldt: wel op tijd zijn. Wij waren er rond 17:30 uur en hadden meteen plek, vanaf 18:00 uur stond er een lange rij.
Wij hebben vorig jaar bij Mirage en Aria gegeten & waren meer fan van Mirage. Maar dat had meer met het soort eten te maken. Aria was veel vis, krab etc. en daar houden wij niet van
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Niet persé iets mis, maar ik had een vrouw van dik in de 50 als tafelbediende bij het buffet in Excalibur en een vrouw van 60 werd ingewerkt als caissière bij Cravings. Ergens strookte dat niet bij mijn beeld van een bruisend Vegas.
En kan iemand me please nog één keer uitleggen hoe het zit met het aantal rewards. Je mag er dus drie per maand redeemen. Maar komt dit er dan op neer dat ik de komende 3 maanden dus 9 rewards mag redeemen (met uitzondering uiteraard van de hotelovernachtingen) en die alle 9 over 90 dagen wanneer wij in november in Vegas zijn mag spenderen? Alvast bedankt voor het antwoord!
Nee, je kunt kopen wat je wilt de komende 3 maanden, al koop je 20 rewards, maar of je nu tevoren moet reserveren of ter plekke bij de M-life balie moet redeemen, je kunt er maar 3 per 30 dagen gebruiken. En gebruiken doe je pas op het moment dat je daadwerkelijk in Las Vegas bent en in een hotel slaapt, eet, naar show gaat etc. Mocht je 3 maanden in Las Vegas gaan zitten, dan kun je er 9 in 3 maanden gebruiken, anders niet.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Nog een vraag waar ik nog geen antwoord op heb (gekregen). Mag je zo'n buffet reward nou ook als je via een GRATIS hotelovernachting in een MGM resort verblijft? Of moet het per se een normaal gereserveerde overnachting zijn? Alvast weer bedankt.
Ja dat kan. Je slaapt in MGM en dat is dan goed.
Wij moesten gewoon onze hotelkaart laten zien en dat is genoeg om het buffet op het pasje te laten zetten.
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
persoonlijk zou ik het logischer vinden als ze het op je MLife kaart zetten... en niet op de hotelkamerkaart... maar goed... dat zal dan wel een gedachtenkronkel aan mijn kant zijn...
en eigenlijk maakt het ook niks uit waar ze het op zetten... als het maar goed komt aan het eind van de rit
Ze zetten het ook op 't MLife pasje, alleen het ging het daar ook niet over! Het ging over zo'n buffet waarbij je moest laten zien dat je in een MGM hotel overnacht.
Ik hoor meerdere mensen of het limiet van 3 rewards kopen. Ik heb nu 2 nachten NYNY (1 reward), 1x buffet in de Mirage en1x buffet in MGM.
Kan ik nu nog 1 reward er bijnemen of is dit al het maximale?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.