Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis hereweare: Tweede keer Zuid West met Yellowstone, 2017
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Reis hereweare: Tweede keer Zuid West met Yellowstone, 2017
Ja, Zion slaan we bewust over. In 2015 hebben we er verschillende wandelingen gedaan met als hoogtepunt de Angels landing die door mijn man en zoon werd gedaan. Door regen konden we toen niet de Narrows doen. Heel graag wil ik deze nog eens lopen maar dat moet later maar eens als de kinderen niet meer meegaan. In 2015 zijn we ook in Bryce geweest maar helaas in de stromende regen en meer dan een vluchtige blik van de uitzichtpunten was het helaas niet. Nu hopen we op zon en een mooie wandeling in het prachtige landschap.
En om onze kinderen niet te overvoeren met de prachtige natuur is een stadse omgeving zo nu en dan ook een must. Je tip van de outlet is dan ook zeker welkom! Ik zal het noteren! Bedankt!
En om onze kinderen niet te overvoeren met de prachtige natuur is een stadse omgeving zo nu en dan ook een must. Je tip van de outlet is dan ook zeker welkom! Ik zal het noteren! Bedankt!
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Ok duidelijk waarom je Zion overslaat.
In Las Vegas vind je er ook nog wel enkele.
Ondanks dat wij twee meiden hebben, hoefden wij niet of nauwelijks naar een outlet.
Ze vonden de Amerikaanse mode erg achterhaald en voor de goedkoopte hoefde het niet.
In Las Vegas vind je er ook nog wel enkele.
Ondanks dat wij twee meiden hebben, hoefden wij niet of nauwelijks naar een outlet.
Ze vonden de Amerikaanse mode erg achterhaald en voor de goedkoopte hoefde het niet.

In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij waren op weg naar SLC maar zijn eerder gestopt vanwege het slechte weer. Op zich maakt het natuurlijk niet uit waar je precies stopt, het ging mij om de route. Veel tijd voor SLC hebben jullie trouwens niet; als je naar Bryce rijdt via Capitol Reef moet je rekenen op ongeveer 6 uur reistijd, en het zou toch wel mooi zijn om nog ergens te kunnen stoppen onderweg, voor bijvoorbeeld een stop in Capitol Reef.hereweare schreef: Ik heb het verslag van Marianne gelezen en de route die jullie hebben afgelegd tussen Jackson Hole en Bryce lijkt me een hele mooie route. We denken alleen toch voor een grotere stad te gaan kiezen voor onze 15 jarige dochter, even wat winkelen na alle natuur.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Jammer dat we niet zo flexibel zijn om op het laatste moment nog te besluiten waar we zullen overnachten. Met 5 mensen ben je wat beperkter in hotelkeuze. Maar goed: heb ik nu ook alvast veel voorpret door nu alles al te plannen
De route vind ik wel heel erg mooi, misschien kunnen we het zo plannen dat we toch nog wat kunnen zien van Capitol Reef.
Eerder naar Yellowstone (25 juli) gaat niet lukken, alleen de duurdere locaties zijn nog te krijgen en we hebben sowieso altijd 2 kamers/cabins nodig in Yellowstone.
We zullen nog eens kritisch moeten kijken naar de overnachtingen op deze route.
@Hans: voor mij hoeft het winkelen ook niet zo maar helaas vindt mijn dochter het wel erg leuk. En een outlet spreekt toch echt tot de verbeelding alhoewel ze de Walmart ook wel heel erg leuk vindt. Het zal dus een vakantie worden met veel natuur afgewisseld met een paar steden en natuurlijk Las Vegas (en deze stad vind ik dan ook wel weer heel erg leuk omdat het zo "over the top" is)

De route vind ik wel heel erg mooi, misschien kunnen we het zo plannen dat we toch nog wat kunnen zien van Capitol Reef.
Eerder naar Yellowstone (25 juli) gaat niet lukken, alleen de duurdere locaties zijn nog te krijgen en we hebben sowieso altijd 2 kamers/cabins nodig in Yellowstone.
We zullen nog eens kritisch moeten kijken naar de overnachtingen op deze route.
@Hans: voor mij hoeft het winkelen ook niet zo maar helaas vindt mijn dochter het wel erg leuk. En een outlet spreekt toch echt tot de verbeelding alhoewel ze de Walmart ook wel heel erg leuk vindt. Het zal dus een vakantie worden met veel natuur afgewisseld met een paar steden en natuurlijk Las Vegas (en deze stad vind ik dan ook wel weer heel erg leuk omdat het zo "over the top" is)
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Als je nog wat tijd hebt in Salt Lake City kan ik je City Creek Center aanbevelen. Een heel leuk aangelegd winkelcentrum bij het tempelcomplex. Kijk maar eens op Google voor wat afbeeldingen.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
-
- Amerika-ontdekker
Inmiddels zijn we al weer 2 weken thuis na een prachtige rondreis.
Het was een prachtige rondreis dankzij alle tips die we op dit forum hebben mogen ontvangen! Iedereen heel erg bedankt!!
We hebben alles zelf kunnen plannen en we hebben nog nooit zoveel voorpret gehad. De vorige reis hadden we geboekt bij een reisbureau en deze was prima maar zelf boeken en plannen is zeker wel extra leuk om te doen.
Nogmaals heel erg bedankt voor alle reacties die ik heb gehad op dit forum!!
Het was een prachtige rondreis dankzij alle tips die we op dit forum hebben mogen ontvangen! Iedereen heel erg bedankt!!
We hebben alles zelf kunnen plannen en we hebben nog nooit zoveel voorpret gehad. De vorige reis hadden we geboekt bij een reisbureau en deze was prima maar zelf boeken en plannen is zeker wel extra leuk om te doen.
Nogmaals heel erg bedankt voor alle reacties die ik heb gehad op dit forum!!
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Goed om te lezen dat jullie een mooie reis hebben gehad. 

Fijn te lezen. Op naar de volgende!

Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties