Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welk hotel in Dusseldorf?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Welk hotel in Dusseldorf?
Hallo,
Volgend jaar in Mei gaat de eerste keer zijn dat ik in Dusseldorf opstap, en aangezien ik de dag daarvoor meestal al een hotel boek in de buurt van de luchthaven, ben ik nu op zoek naar een hotel die een luchthaven shuttle aanbied.
Maar expedia geeft me niet veel mogelijkheden op deze moment, slechts 1 hotel, dus als iemand een tip heeft, graag!
Volgend jaar in Mei gaat de eerste keer zijn dat ik in Dusseldorf opstap, en aangezien ik de dag daarvoor meestal al een hotel boek in de buurt van de luchthaven, ben ik nu op zoek naar een hotel die een luchthaven shuttle aanbied.
Maar expedia geeft me niet veel mogelijkheden op deze moment, slechts 1 hotel, dus als iemand een tip heeft, graag!
- sanook
- Amerika-expert
Re: Welk hotel in Dusseldorf?
Holiday Inn Ratingen, heeft ook aanbiedingen om je auto daar te parkeren tijdens je vakantie. En een gratis shuttle (heen en weer)
https://www.leonardo-hotels.nl/park-sle ... dusseldorf
https://www.leonardo-hotels.nl/park-sle ... dusseldorf
Je kunt ook in de directe omgeving van de luchthaven kijken.
Van de week heb ik het Sheraton geboekt voor €110. Dit zit recht tegenover de luchthaven (2 minuten lopen).
Er zit nog een hotel op loopafstand die iets dichterbij is.
Je moet met een shuttle wel rekening houden wanneer die rijd. Want ik dacht ook iets gevonden te hebben en die bleek niet op mijn tijden te rijden.
Van de week heb ik het Sheraton geboekt voor €110. Dit zit recht tegenover de luchthaven (2 minuten lopen).
Er zit nog een hotel op loopafstand die iets dichterbij is.
Je moet met een shuttle wel rekening houden wanneer die rijd. Want ik dacht ook iets gevonden te hebben en die bleek niet op mijn tijden te rijden.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Je kan ook via Priceline kijken. Kennissen van ons hebben daar via de 'Secret Deal' voor 60 euro in het Maritim hotel geslapen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Kelly*
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Wij vertrekken volgende week vanuit Dusseldorf en hebben een Park Sleep Fly arrangement bij Van Der Valk geboekt.
Doen we ook steeds als we uit Amsterdam of Brussel vertrekken.
Doen we ook steeds als we uit Amsterdam of Brussel vertrekken.
Holiday inn Ratinger
Goed hotel. Bewaakt parkeren. Prima shuttle service!
Volgende keer weer Holiday Inn.
Boek een park/sleep fly arrangement.

Goed hotel. Bewaakt parkeren. Prima shuttle service!
Volgende keer weer Holiday Inn.
Boek een park/sleep fly arrangement.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Van der Valk biedt alleen een transfer voor de heenreis. Je moet dan nog een taxi terug bestellen en betalen.
Voor ons was het goedkoopste park sleep fly arrangement via Relaxa.
Voor ons was het goedkoopste park sleep fly arrangement via Relaxa.
-
- Amerikafan
Voorlopig heb ik de Holiday Inn geboekt.
Moet je op voorhand de shuttle reserveren, of rijdt die toch sowieso volgens een tijdschema?
Moet je op voorhand de shuttle reserveren, of rijdt die toch sowieso volgens een tijdschema?
- ronenivonne
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Bij het Maritim heb je geen shuttle nodig. Dit hotel ligt direct aan de luchthaven, iets duurder maar echt een mooi hotel.
En je kunt nog lekker een hapje eten vroeg in de avond op de luchthaven, en op het dek naar de vliegtuigen kijken ( weet niet tot hoe laat dit laatste kan )
En je kunt nog lekker een hapje eten vroeg in de avond op de luchthaven, en op het dek naar de vliegtuigen kijken ( weet niet tot hoe laat dit laatste kan )
2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
- sanook
- Amerika-expert
Goede keuze, enge nadeel vind ik dat ontbijt niet is inbegrepen. Vroeger stond er wel een (gratis) mini ontbijt buffet maar de laatste keer (mei) was dat er niet meer.Teebee schreef:Voorlopig heb ik de Holiday Inn geboekt.
De shuttle reserveer je als je incheckt. Rijdt meerdere keren per uur. Als je terugkomt bel je het hotel dat je er bent en de chauffeur pikt je op bij het meeting point. De shuttle is dus heen én terug en gratis !
Laatst gewijzigd door sanook op 02 sep 2017, 08:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Wij hebben dit jaar overnacht in het Van der Valk Airporthotel. Bij de prijs was het vervoer naar de luchthaven inbegrepen (niet met een shuttlebus, maar met een taxi). En we konden de auto twee weken laten staan. We gingen drie weken op vakantie, die derde week kon de auto tegen bijbetaling ook blijven staan. Het vervoer van de luchthaven terug naar het hotel (om de auto op te halen) moesten we ook zelf betalen. Ik weet zo niet meer wat we betaald hebben, ik weet wel dat de prijs me best meeviel. Misschien dat we dit volgend jaar ook weer zo gaan doen, het is ons prima bevallen.
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 3763 Weergaves
-
Laatste bericht door MartijnL
-
- 20 Reacties