Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Goedkope kleding
Goedkope kleding
Hoi allen,
Ik kan me van 10 jaar geleden herinneren dat je in Amerika vrij goedkoop spijkerbroeken kon kopen. Weet iemand hoe dat nu is. Ennu iemand ervaring met merkschoeisel?
Ik kan me van 10 jaar geleden herinneren dat je in Amerika vrij goedkoop spijkerbroeken kon kopen. Weet iemand hoe dat nu is. Ennu iemand ervaring met merkschoeisel?
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hmmmm ja, maar het gerucht gaat dat de merkkleding bij Walmart van goedkopere (slechtere) kwaliteit is dan in winkels waar je een paar dollar meer betaalt. Ikzelf zou liever in een outlet mall of bijvoorbeeld by JC Penny's dit kopen.Color01 schreef:merk spijkerbroeken ( Levis ) kun je ook heel goedkoop bij de Supermarkten zoals Walmart of Kmart vinden.
BTW, niet dat walmart slecht is... ik heb alleen twijfels over de kleding, electronica....
Ik had van de zomer een spijkerbroek van American Eagle voor 14 dollar.. gewoon koopjes afzoeken
Outlet stores zijn ook heel leuk, zeker als je een hele mall vol hebt 

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Als ik ruimte heb als ik wegga stop ik een extra sporttas in m'n koffer. Je ziet ook genoeg mensen inchecken met half gevulde of zelfs lege koffers. Je kan natuurlijk wel raden dat die niet meer (half) leeg zijn als ze terug komen. Meestal neem ik wel spijkerbroeken en schoenen mee terug. Ligt er maar net aan waar ik tegen aan loop en natuurlijk zorg ik ervoor dat het al gedragen is, op z'n minst de labels eraf, voordat ik het vliegtuig in stap.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
- Tink
- Amerikakenner
- Contacteer:
Morgen, Presidents Day Sale, we hebben dringend een paar nieuwe spijkerbroeken nodig omdat we een paar conferenties en symposia moeten bijwonen. Heb vandaag, Zondag, de advertenties bijlage van de krant al doorgespit en zie dat we de Levi's in de aanbieding zijn all sizes and styles 19.95 USD en dan nog 40 % off. Jippie!
Das lekker winkelen hoor!
Ik heb overigens nog nooit meegemaakt dat een Levi in Walmart van slechtere kwalitiet zou zijn dan die van een outlet.
Das lekker winkelen hoor!
Ik heb overigens nog nooit meegemaakt dat een Levi in Walmart van slechtere kwalitiet zou zijn dan die van een outlet.
--
Tink
Tink
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht