Ik zag ook een paar dagen geen tarieven voor Alamo op Autoeurope. Ondertussen staan ze er weer tussen.Victorfan schreef:Tja, het zal vast ergens staan, maar waar...
Wij gaan 8/7-8/8-2018 naar VS. Als ik via autoeurope zoek (al eerder tevreden gebruik van gemaakt), krijg ik geen resultaten bij bijv alamo en ook bij alamo zelf niet. Wel bij thrifty of dollar, maar daar heb ik geen ervaring mee. Tot nu toe alleen Avis/hertz of alamo. Thrifty heb ik zelf een naar gevoel bij en dollar lijkt mij ook maar zozo. Is het nog te vroeg?
Wat ik vind aan tarieven ligt ook ver uit elkaar! Van 890 euro tot 1500 voor een suv of een maatje groter.
Ik heb voorlopig een auto vastgelegd bij Dollar omdat de prijs zeer goed was. Maar ondertussen ga ik het een beetje in de gaten houden en als het verschil te doen is (50 euro ofzo), dan zet ik het gewoon om naar Alamo. Daar heb ik de laatste paar keer gehuurd en was gewoon goed. Als je een beetje rondkijkt zie je dat voor sommige maanden het prijsverschil enorm is en voor andere maanden minimaal. In de gaten houden dus.