BerryHD schreef:Het direct failliet verklaren was voor de meeste passagiers gunstiger geweest. Gelijk duidelijkheid, claimen bij credit card maatschappijen en nieuwe tickets boeken evenals alternatieven te regelen door reisorganisaties. Nu blijf je tot op de dag van vertrek of van annulering in onzekerheid.
Ja ik had ook liever gelijk te horen gekregen hoe het zat met het faillissement van het bedrijf waarvoor ik werkte.
Helaas, als ze dat gaan doen, draait het bedrijf niet meer, komt er niks meer binnen en is er dus minder geld voor de curatoren.
Ik snap dat het vervelend is, maar communiceren zullen ze alleen doen wanneer ze op een punt komen dat alles uitgeknepen en verkocht is, zodat ze zoveel mogelijk rekeningen kunnen betalen...
Dat mensen er onrustig van worden, dat zal zo blijven tot het moment bereikt is zoals ik hierboven aangeef. Balen ja, maar je doet er niks aan!
Laten we ook niet doen alsof het het einde van de wereld is, denk dat de mensen die net Irma hebben er iets slechter aan toe zijn.....