Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Las Vegas: vragen en discussietopic deel II

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Mademoiselle
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel II

Bericht door Mademoiselle »

Oh nee!!! Wat een horror scenario! :blink:

Maar wel netjes opgelost door het hotel en WAT een kamer waar jullie uiteindelijk in zijn beland! Ik heb die kamer ook gezien, €440 voor 3 nachten in de periode dat wij willen gaan. Queen is €250,=. Als we niet ook al 3 weken redelijk prijzig aan het rondreizen waren had ik de duurdere kamer gekozen, maar alles bij elkaar opgeteld komt een "gewone" queen net even beter in ons budget uit. Ik hoop geen onaangename verassingen tegen te komen, maar ach wie weet worden we nog geupgrade :wink:
2025: St. Louis, MO en ???
2020: Minneapolis, NYC & Miami
2019: TN - MS - LA
2018: AZ - UT - NV
2018: Baltimore & Washington DC
2017: Florida
2016: Orlando, FL
Sentinel
Amerikafan

Bericht door Sentinel »

Die kamer was inderdaad wel vervelend maar uiteindelijk zijn we er heel goed vanaf gekomen.
Ik heb later gekeken wat de kamer ongeveer had moeten kosten maar dat liep tegen de €800 aan (4 nachten incl een vrijdag - zaterdag)

Verder is het een heel net hotel en problemen zijn heel vervelend maar het gaat erom hoe ze worden opgelost.
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door vinceG »

Zo'n horror scenario is het niet :lol:
De "soort termieten" waren waarschijnlijk bedbugs en die komen in alle hotels voor. Zelfs in de meest luxe hotels.
Dus altijd even checken in de hotelkamer of deze er zijn....
Mademoiselle
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Mademoiselle »

Niet bepaald een horror scenario op een IT achtige manier, maar ik hoop toch op een schone kamer zonder insectachtigen... 8)
2025: St. Louis, MO en ???
2020: Minneapolis, NYC & Miami
2019: TN - MS - LA
2018: AZ - UT - NV
2018: Baltimore & Washington DC
2017: Florida
2016: Orlando, FL
Sentinel
Amerikafan

Bericht door Sentinel »

Ik vermoed geen bedbugs want dat zijn behoorlijk kleine beestjes en worden actief in de nacht (donker)
Deze liepen gewoon overdag door de kamer op een rijtje (wat je ook bij mieren ziet).

Ze schaamden zich ook behoorlijk. Maar als je graag een upgrade wilt weet je wat je moet doen ;)
Ing
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door Ing »

Ik ben mij een beetje aan het oriënteren op Las Vegas voor april volgend jaar. Wij gaan doordeweeks (16 - 18 april) en ik lees hier dat ik nog wel even geduld mag hebben voor de echte goede aanbiedingen. Ik wil liever niet boven de 75/100 euro p.n. inclusief resort fee etc zitten, dus ik denk dat het een van de goedkopere hotels wordt van MGM, bijvoorbeeld Luxor o.i.d.

Hoe zit het met de zwembaden bij de hotels in april? Zijn die allemaal al open? Met de zoekfunctie kom ik daar niet helemaal wijs uit en de meeste websites zeggen er ook niks over. Kunnen wij in april al lekker een middagje zwembad doen?
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ja hoor, normaal gesproken is het half april heerlijk weer. :D
Juul1986
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Juul1986 »

Hoi. Kan iemand me in godsnaam helpen bij het kiezen van een hotel op de strip van di 21 tot vrij 24 nov (3 nachten)? Er zijn echt zoveel mogelijkheden, niet normaal. De week ervoor zitten we 4 nachten in downtown en vervolgens 2 nachten in het Aria (via MyVegas) op de strip. Twee nachten luxe hebben we dus al gehad. De laatste drie nachten hoeft dus per se niet heel luxe te zijn, maar mag wel. Maar ik kom er gewoon echt niet uit. Onze eisen:
-Het liefst midden op de strip
-Zwembad moet in November open zijn.
-Lekkere ruime kamer/luxe badkamer

Er zijn nu kamers van 200-250 euro voor drie nachten, wat een mooie prijs is, maar het mag ook duurder zijn als de kamer dan extra bijzonder is/mooi uitzicht heeft. Waar vind ik de beste prijs/kwaliteit verhouding?
Mogelijkheden: Excalibur, flamingo, luxor, harrah's, monte carlo (bezig met verbouwing), bally's, the linq, Tropicana, NYNY, The Westin, MGM, The Mirage, Planet Hollywood, Treasure Island, Paris, mandalay bay (ver van midden vd strip).

HELP!
Juul1986
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Juul1986 »

Het is het luxury suites international at the signature geworden... :wink:
Lauu_NY
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Lauu_NY »

Wij gaan bijna naar Las Vegas en ik ben de Uber en Lyft apps aan het installeren omdat dit de betere opties zijn wat betreft vervoer hier. Nu vraagt de app om een telefoonnummer, maar ik vraag mij af waarom dit is en of mijn NL telefoonnummer wel werkt in Amerika (en dit geen extra kosten met zich meebrengt).

Kan ik de app wellicht beter pas installeren als wij daar zijn? Ik heb geen idee hoe het werkt dus wil het nu graag uitzoeken ook i.v.m. de betaalgegevens. Wij hebben 1 creditcard. Kan ik dan het beste de accounts aanmaken op de naam van deze creditcard?

(Mocht dit bericht niet in het goede topic geplaatst zijn dan hoor ik het graag).)
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

https://www.mlife.com/en/offers/royal-o ... bid=335345

Mgm Royal offer is terug tot maart 18! (Ook al staat dit niet op startpagina juist)

Beste deal die je kan vinden voor de mgm resorts. Lage prijzen plus een hoop resort credit!
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Lauu_NY schreef:Wij gaan bijna naar Las Vegas en ik ben de Uber en Lyft apps aan het installeren omdat dit de betere opties zijn wat betreft vervoer hier. Nu vraagt de app om een telefoonnummer, maar ik vraag mij af waarom dit is en of mijn NL telefoonnummer wel werkt in Amerika (en dit geen extra kosten met zich meebrengt).

Kan ik de app wellicht beter pas installeren als wij daar zijn? Ik heb geen idee hoe het werkt dus wil het nu graag uitzoeken ook i.v.m. de betaalgegevens. Wij hebben 1 creditcard. Kan ik dan het beste de accounts aanmaken op de naam van deze creditcard?

(Mocht dit bericht niet in het goede topic geplaatst zijn dan hoor ik het graag).)
Je zit sowieso in het verkeerde topic. Maar wellicht dat een mod dit wil verplaatsen.

Je Nederlandse nummer voor Uber gebruiken kan gewoon, maar realiseer je wel dat veel drivers bellen als de ophaallocatie niet heel duidelijk is oid. Dat kost je dan dus, afhankelijk van je provider, zo tussen de 50 eurocent en EUR 1,50 per minuut om zo'n gesprek te beantwoorden. Ook stuurt Uber standaard SMS'jes zoals "<naam driver> is arriving now in a <type auto>". Ook die SMS'jes ontvangen op je NL nummer kost je geld.

Als je bijvoorbeeld van plan bent daar een extra SIM kaartje te kopen is het dus fijner om dat (Amerikaanse) nummer te gebruiken. Maar dat weet je pas als je er bent en het nummer van een Uber account wijzigen is niet makkelijk (dat moet via de Uber helpdesk). Dus ik zou de account dan pas daar aanmaken. Verder krijg je bij de meeste hotels in Vegas tegenwoordig codes waarmee je, bij een nieuwe Uber account, een gratis rit krijgt. Gebruik bijvoorbeeld code "DELANO2" hiervoor. Eerste rit tot $20 gratis.

Vwb de credit card, het is geen issue om dezelfde kaart bij meerdere rideshare aanbieders te gebruiken. Aan de andere kant, ik heb zelf nooit behoefte gehad aan iets anders dan Uber, zeker in Vegas altijd binnen no-time een auto.

Je opmerking "wij hebben 1 creditcard" baart mij wel zorgen. Het is erg onverstandig om zonder alternatief betaalmiddel op vakantie te gaan. Een kaart kan, buiten je schuld, defect raken, maar wat vaker voorkomt: geblokkeerd worden omdat de bank vind dat er verdachte transacties plaatsvinden. Zeker als het een door een NL of BE bank uitgegeven Mastercard is is het risico daarop helaas vrij hoog, getuige de vele verhalen hier van geblokkeerde kaarten. Bij een door ICS uitgegeven Visa of Amex is dat risico kleiner (en de service als het wel gebeurt veel beter), maar zelfs dan maak je je met een kaart wel erg afhankelijk van een enkel betaalmiddel. Ik zou op zijn minst een tweede kaart aanvragen. Dat hoeft niets te kosten. Er zijn op dit moment genoeg aanbiedingen om een jaar gratis een Amex (gold of green) te hebben, waar je zelfs nog geld op toekrijgt als je de kaart ook echt gebruikt. Gold is alleen gratis als je de aanvraag doet via een referral link. Zie het kortingsbonnen/groupon topic voor meer info.
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Ook die SMS'jes ontvangen op je NL nummer kost je geld.
Dat zou me heel sterk verwonderen, een SMS ontvangen kost nooit iets (behalve bij inschrijving op betalende diensten).
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Verrek, je hebt helemaal gelijk. Ergens in mijn hoofd zat dat ook hier kosten voor werden gerekend, maar dat is niet zo. Alleen als de driver belt (en dat gebeurt echt bijna altijd) maak je dus wel extra kosten.
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door vinceG »

georgesken schreef:https://www.mlife.com/en/offers/royal-o ... bid=335345

Mgm Royal offer is terug tot maart 18! (Ook al staat dit niet op startpagina juist)

Beste deal die je kan vinden voor de mgm resorts. Lage prijzen plus een hoop resort credit!
Ik ben erg blij met dit bericht! Hartelijk dank georgesken!!
Ik had voor volgende week al 1 nacht staan in mandalay bay voor $90, maar wilde de nacht erna ook graag daar slapen, maar niet voor $294. Met deze link werd de 2e nacht ineens $ 95!! en dan nog eens $ 150 resort credit!

Dus ik ben heel blij met deze deal!
Nogmaals dank! :clap: :clap:
Inges
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Inges »

Ik zoek voor 2 op 3 augustus 2018 (donderdag op vrijdag). Sommige resort zijn loeiduur, sommige hebben plekken maar sommige ook niets. Ik heb geen idee of dat nog niet is of al niet meer. Ik neig naar nog niet. Uit bovenstaande post begrijp ik dat je LV niet perse heel vroeg hoeft te boeken? Tenzij er een congres van notoire gokkers in de stad is? ;-)
Groetjes, Inge
3x Canada en 9x USA
https://ingevanderwulp.nl/reizen/ (Live blog's + roadbooks )
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Veel en veel te ver in de toekomst. Begin in mei ofzo nog eens te kijken.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Inges schreef:Ik zoek voor 2 op 3 augustus 2018 (donderdag op vrijdag). Sommige resort zijn loeiduur, sommige hebben plekken maar sommige ook niets. Ik heb geen idee of dat nog niet is of al niet meer. Ik neig naar nog niet. Uit bovenstaande post begrijp ik dat je LV niet perse heel vroeg hoeft te boeken? Tenzij er een congres van notoire gokkers in de stad is? ;-)
Er zijn 2 grote conventies rond die data in de normaal zo rustige zomer, verwacht aantal bezoekers 94000. Ik zou maar iets vastleggen wat te annuleren is, en zeker niet zoals Roelb adviseert tot mei volgend jaar wachten.
Inges
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Inges »

Oh echt? Dank je dat ga ik dan vanavond maar eens doen. Dan klopt het misschien ook wel dat sommige hotels geen plek meer hebben. Ik heb wel een aantal kamers gevonden die betaalbaar zijn en te annuleren. Ik ga iets vastleggen. Bedankt!
Groetjes, Inge
3x Canada en 9x USA
https://ingevanderwulp.nl/reizen/ (Live blog's + roadbooks )
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Wil je perse om en nabij de Strip zitten? Als het hotel alleen bedoeld is om te slapen kan je ook overwegen om verder van de Strip te slapen?
Afbeelding
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer