Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Leentje-s
Amerika-ontdekker

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Leentje-s »

Ik plaats hier toch ook nog maar even een link van booking.com voor 10% korting, zelf heb ik ook dankbaar gebruik gemaakt van een link op dit forum toen ik laatst een hotel boekte. Altijd leuk toch, een korting :thumbup:

https://www.booking.com/s/23_8/n0060205
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

harryh schreef:Toch ben ik het met @flex123 eens dat een apart booking.com topic het voor iedereen overzichtelijker zou maken, ook voor de aanbieders van links.

Note mod: we gaan hier even over overleggen
@mod: wat is er besloten?
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Excuus, er is vergeten terugkoppeling te geven.

Het topic zal niet worden gesplitst omdat we van mening zijn dat het hier gewoon thuis hoort.
Groetjes,
Daniel
hereweare
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door hereweare »

Even over Groupon. Ik had de afgelopen vakantie verschillende groupons aangeschaft. Eén daarvan was van de gun garage in Las Vegas.
Bij groupon geldt dat als je een groupon koopt deze weer kunt inleveren en dat je het geld in "groupon bucks"weer terug krijgt. Je krijgt dus geen geld terug. Je kunt wel groupons inruilen voor andere groupons binnen groupon.com.
De ochtend dat we zouden gaan schieten klikte ik mijn groupon aan in het hotel. Zodra je dat doet kun je je groupon niet meer inwisselen voor een andere. Maar omdat ik zeker wist dat we erheen zouden gaan was dat geen probleem. Aangekomen bij de Gun Garage bleek dat er een stroomstoring was waardoor er niet kon worden geschoten. Wij, vooral de kinderen, balen. En mijn geld dus kwijt omdat ik de groupon al had aangeklikt! Uiteindelijk na heel wat heen en weer gemail mijn geld (behoorlijk bedrag!) weer teruggekregen in "groupon Bucks". Helaas was het pas geregeld na mijn vakantie en kon ik deze niet meer uitgeven in Amerika.In Nederland kun je namelijk niets met het geld dat op de Amerikaanse Groupon staat. Ik wil nog proberen het geld weer terug te krijgen maar ik weet niet of het lukt. Anders toch maar weer een keer naar Amerika :D .
Het heeft al met al best veel energie gekost en ik heb mijn geld niet terug . Met de andere groupons heb ik totaal geen problemen gehad maar ik wilde toch even waarschuwen hiervoor. Gr.Els
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Het Groupon tegoed kan ook worden gebruikt om andere mensen wat te laten kopen die naar Amerika gaan. Groupons zijn namelijk nooit persoonsgebonden (tenzij je van te voren een reservering ermee maakt op een naam). Het gaat echt om die codes die erop staan (of QR code). Misschien hier op het forum aanbieden?
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

Hier ook. Og een booking.com 10% korting link ( en een bonus voor mij :thumbup: )
https://www.booking.com/s/63fc66bc
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

Mrvanilla schreef:Excuus, er is vergeten terugkoppeling te geven.
Het topic zal niet worden gesplitst omdat we van mening zijn dat het hier gewoon thuis hoort.
Bedankt voor de terugkoppeling. Wel beetje jammer dat jullie als forum geen apart topic ervoor maken, blijf vinden dat die links hier niet thuis horen vanwege het commerciële doel van booking.com ermee, er worden hier steeds maar links gepost zonder dat er ook maar iemand om vraagt.
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Klopt inderdaad dat ze geen geld terug geven maar tegoed.
En normaal niet na het openen van de deal dus dat is al mooi opgelost.
Maarja ik snap dat je baalt.

Wij hadden dat het restaurant waar we zouden eten ineens een besloten avond had.
Gelukkig was dit de 1e avond en konden we er de avond er na wel terecht.
Ik had deze ook al bekeken omdat ik zeker wist dat we er zouden eten (vorig jaar ook geweest, echt super lekker).
Ik had de bonnen zelfs uitgeprint.

Achteraf met alles wat wij nu meegemaakt hebben niet slim, want reisplannen kunnen zomaar ineens wijzigen weet ik inmiddels uit ervaring.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Tessah
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Tessah »

Hierbij ook mijn link voor Booking.com:
https://www.booking.com/s/07a48aeb
Groeten, Tessah
Ing
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door Ing »

Ik heb weer verschillende links hier gebruikt, bedankt voor de korting! Tikt toch leuk aan bij een boeking van bijvoorbeeld 400 euro.

Hier is de mijne, mocht iemand nog willen boeken:
https://www.booking.com/s/32_8/da489583
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
Teebee
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Teebee »

Voor hen die nog een code zoeken, https://www.booking.com/s/34_6/4908ca9c

Ik heb ook al kunnen genieten van de kortingen hier, en om hotels van bv. €60 te boeken krijg je 25% (€15) terug :D
AfbeeldingAfbeelding
wjb033
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door wjb033 »

Voor de mensen die nog een booking.com 10% willen:

https://www.booking.com/s/21_8/wbrink76

Veel plezier! :thumbup:
Pauline25
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Pauline25 »

Heb veel plezier gehad van andere linkjes tijdens mijn vakantie, dus..

Hier ook mijn link voor booking.com korting :)

https://www.booking.com/s/34_8/2e75fe0a

Enjoy!

Heb je mijn link gebruikt, laat het me weten en ik gebruik jou link voor mijn vakantie volgend jaar.
Anonymous123

Bericht door Anonymous123 »

Kunnen we niet even een verbod op die booking.com linkjes doen OF een volledig eigen topic hierover? Ik zit op leuke deals te wachten, en zelfs met die kortingscode bij booking.com krijg je die niet.... :sadcry:
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Of er moet weer eens zo'n 75 euro link komen, dat was wel echt een leuke deal :-)
Anonymous123

Bericht door Anonymous123 »

Maar 't is nu een beetje een overkill aan booking.com links :)
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

vimo schreef:Kunnen we niet even een verbod op die booking.com linkjes doen OF een volledig eigen topic hierover? Ik zit op leuke deals te wachten, en zelfs met die kortingscode bij booking.com krijg je die niet.... :sadcry:
:thumbup:
Bump:
harryh schreef:
Mrvanilla schreef:Excuus, er is vergeten terugkoppeling te geven.
Bedankt voor de terugkoppeling. Wel beetje jammer dat jullie als forum geen apart topic ervoor maken, blijf vinden dat die links hier niet thuis horen vanwege het commerciële doel van booking.com ermee, er worden hier steeds maar links gepost zonder dat er ook maar iemand om vraagt.
En inderdaad komen er daardoor weinig andere deals voorbij want dit lijkt wel het booking.com topic te zijn...
Mia91
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Mia91 »

https://www.booking.com/s/32_8/53266f8e

Mijn booking code! :thumbup:
Ik snap dat sommige mensen het irritant vinden maar ik ben zooo blij met de booking codes uit dit topic. Zijn vast nog meer mensen die er gewoon blij mee zijn! :D
Anne-Marie
Amerikafan

Bericht door Anne-Marie »

Ben ook heel blij met de codes Booking.com, scheelt toch wel erg veel op een reis van bijna vier weken. Hier toch ook nog maar even die van mij (sorry voor de mensen die dit vervelend vinden, een apart topic had van mij ook best gemogen) https://www.booking.com/s/35_6/ekauff90
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Als je een account maakt op Cashbacktotaal krijg je bij boekingen bij Expedia altijd 9% cash back. Veel handiger dan al die tijdelijke/eenmalige codes.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer