Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
New York combineren met...?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: New York combineren met...?
Vorig jaar zijn we geland op JFK, hebben de huurauto genomen en naar Philadelphia gereden. Je gaat die eerste dag toch niet veel meer doen, dus dachten we een uurtje of 2-3 nog te rijden vooraleer we strike waren. Dan een dagje Philadelphia en verder gereden naar Washington DC, daar 4 nachten verbleven en daarna terug naar JFK, taxi naar Manhattan en daar nog eens 6 nachten gebleven.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
ik zat zelf te denken aan noordwaarts langs de rivier, volgens mij rijdt er ook een trein, ff helemaal de stad uit. misschien vind je op deze site wel iets leuks
https://www.timeout.com/newyork/travel/ ... s-and-more
https://www.timeout.com/newyork/travel/ ... s-and-more
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
6d, maar is de 2de keer. Heb eigenlijk al veel gezien, dus kunnen het rustig aan doen. Voorlopige planning is 1d TOTR + Central Park, 1d Statue of Liberty + Ground Zero, 1d Brooklyn Bridge + financial district en dan willen we nog een dag een themawandeling doen (iets à la Sex & the City) en wat shoppen. Dus hebben nog een dag over.
Ik weet dat ik het nu wat in grote lijnen voorstel
, en die dagtrip is geen must, maar zou mooi meegenomen zijn, moesten we toch iets extra haalbaars kunnen doen.
Jouw trip is dus wel niet echt haalbaar Teebee, maar toch bedankt!
thx barbarge, ik ga dat zeker eens bekijken, idd, zo effe helemaal de stad uit, zou leuk zijn!
Ik weet dat ik het nu wat in grote lijnen voorstel

Jouw trip is dus wel niet echt haalbaar Teebee, maar toch bedankt!
thx barbarge, ik ga dat zeker eens bekijken, idd, zo effe helemaal de stad uit, zou leuk zijn!
Wat je ook kunt doen is een tripje richting de North fork van Long Island. Zou ik wel een dagje een auto huren. Lekker wijn proeven, je kunt nog even ergens naar een strand, vuurtoren bekijken, wat eten in een leuk restaurantje en dan 's avonds terug.
Bedankt, allemaal dingen die ik wel eens kan bekijken. Een dagje pure natuur bijv., weg uit de drukte zou een welkome afwisseling zijn!
Is Sleepy Hollow de moeite voor een daguitstap? Of een ander plaatsje ten noorden van New York langs de Hudson?
Willen die 1ne dag die we over hebben dan toch combineren met een dagje natuur, weg uit de drukke stad.
Willen die 1ne dag die we over hebben dan toch combineren met een dagje natuur, weg uit de drukke stad.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 2718 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 3 Reacties