Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Las Vegas: vragen en discussietopic deel II
Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel II
Nogmaals, je bent bijna een /jaar/ in de toekomst bezig. Dat is echt veel en veel te ver weg. Als je nu een goede deal ziet, refundable, natuurlijk gewoon vastleggen, maar in mijn ervaring komen de interessante hotelprijzen pas een maand of drie, vier vooraf beschikbaar. In januari zie je vaak promo's tot en met eind mei, en in april/mei komen de zomer promo's.
Ik zou nooit in dit stadium een opaque boeking (dus via hotwire, priceline oid) doen. Gewoon rustig verder zoeken. En voor dat echte "Vegas" gevoel is op zich het Elara echt wel een leuke optie. Volgend jaar komen er vast wel weer gunstige tarieven voorbij (AAA rates zijn ook altijd erg gunstig bij Hilton). Dan heb je voor weinig geld een grote suite en dus geen resort fees of parkeerkosten. Dat scheelt toch al snel $40-$50 per nacht. Zo rond de $135 per nacht moet over het algemeen wel lukken daar voor een 1-bedroom suite. Dat is dus vergelijkbaar met $80 per nacht bij een MGM of Ceasars resort als je de resort fee en parkeerkosten bij die hotels in acht neemt.
Ik zou nooit in dit stadium een opaque boeking (dus via hotwire, priceline oid) doen. Gewoon rustig verder zoeken. En voor dat echte "Vegas" gevoel is op zich het Elara echt wel een leuke optie. Volgend jaar komen er vast wel weer gunstige tarieven voorbij (AAA rates zijn ook altijd erg gunstig bij Hilton). Dan heb je voor weinig geld een grote suite en dus geen resort fees of parkeerkosten. Dat scheelt toch al snel $40-$50 per nacht. Zo rond de $135 per nacht moet over het algemeen wel lukken daar voor een 1-bedroom suite. Dat is dus vergelijkbaar met $80 per nacht bij een MGM of Ceasars resort als je de resort fee en parkeerkosten bij die hotels in acht neemt.
Vorig jaar waren voor onze data de beste aanbiedingen al in september / oktober.
Daarna geen lagere prijzen meer gezien (luxor).
Ook palace station was spotgoedkoop (niet gedaan)
Uiteindelijk is Luxor echt goed bevallen.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Zo! Tickets geregeld, auto geregeld, tijd om te gaan kijken voor hotels.
We landen op vrijdag 20 april in Las Vegas. 2 volwassenen en 2 kinderen.
We zoeken een leuk hotel op de strip met een zwembad. Liefst een hotel dat ook leuk is voor de kids.
We dachten aan 3 of 4 nachten.
Waar kan ik het beste gaan zoeken? Welke sites/aanbiedingen zijn interessant?
Of is het beter om nog even te wachten?
We zoeken een leuk hotel op de strip met een zwembad. Liefst een hotel dat ook leuk is voor de kids.
Enige minpuntje vond ik geen koelkast op kamer van luxor, bij tropicana trouwens ook niet, heeft geen enkel strip hotel dat of kom je dan bij duurdere kamers uit?
Dat hebben wij ook gemerkt, hotels als Luxor en zelfs Circus Circus werden alleen maar duurder. Ik had al spijt dat we niet eerder hadden geboekt. Nu waren wij ook net in Vegas toen er een mega conventie was met > 50000 bezoekers.SuzieQ schreef:Vorig jaar waren voor onze data de beste aanbiedingen al in september / oktober.
Gelukkig konden we uiteindelijk via MyVegas 2 nachten gratis verblijven in Mirage. Heel leuk en gezellig hotel met een prima ligging. Ik zou er zo weer verblijven.
Een nacht hebben we in Circus Circus verbleven. Is ons trouwens 100% meegevallen na alle vrij negatieve berichten over dat hotel. Er komt wel een ander publiek dan in bijv. Mirage, maar onze kamer was prima, 22e verdieping met een prachtig zicht over de Strip en de beste bedden van de hele vakantie. En voor kinderen zijn er zulke leuke faciliteiten, het pretpark was heel amusant en de midway games, mijn 13 jarige was er niet weg te slaan. Veel knuffels gewonnen ook

https://sequoiaboom.blogspot.nl/ - Reisverslag 2017
Ik vind Mirage ook fantastisch.
We zouden dit jaar er twee nachten slapen maar dit is door de omstandigheden één geworden. Daarna twee Luxor.
Vorig jaar één Mirage en drie MGM.
Mirage springt er echt uit voor ons.
We zouden dit jaar er twee nachten slapen maar dit is door de omstandigheden één geworden. Daarna twee Luxor.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- Inges
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Ik zou wel willen maar $215 per nacht (1/8 tot 3/8 met 4 volwassenen) is echt niet leuk. Hebben jullie dat echt betaald?SuzieQ schreef:Ik vind Mirage ook fantastisch.
Nee.
Via myvegas.
Via myvegas.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb net een M-Life account aangemaakt, zit met 4 gasten (kan geen kids selecteren) van 20-23 april bij Excalibur nu voor $128 per nacht, exclusief resort fee. Dus niet in de buurt van de $64 dollar. Wil jij nog eens kijken?roelb schreef:Waar heb je die tarieven vandaan? Ik kom op $173.38/night voor 20-23 april 2018 bij MGM direct. Dat is dan de basis Deluxe suite. De balcony suite is ca $6 duurder. Met taxes en resort fees zit je dan op $708.80. Nog steeds veel, maar geen EUR 995/$1135.Ivo1976 schreef: The Signature heb ik bekeken. Wij komen 20 april aan. Dan kosten 3 nachten 995 euro. Dat gaat hem niet worden![]()
Excalibur is bij MGM nu de goedkoopste in die periode: $64.30 per nacht.
Bij Ceasars is het Rio het goedkoopst met $96/night.
Bij Hilton zit je voor $160 in het Tropicana (AAA rate).
Dit zijn gewoon de publiek beschikbare tarieven. Bij MGM en Ceasars wel ingelogd met een loyalty account, maar goed, die kun je zo aanmaken.
Allemaal 100% refundable, dus leg gewoon iets vast en blijf shoppen. Je kunt altijd cancellen. Let er wel op dat hotels in Vegas altijd de eerste nacht in rekening brengen op je kaart bij reservering, en dat je bij een refund das wat wisselkoers verlies hebt.
Realiseer je wel dat voor de weekenddagen de hotels wel tot 4 keer zo duur zijn als op weekdagen.Ivo1976 schreef:Zo! Tickets geregeld, auto geregeld, tijd om te gaan kijken voor hotels.
Nee, ook wij hadden gratis nachten via Myvegas, dus alleen resortfee betaald.Inges schreef:
Ik zou wel willen maar $215 per nacht (1/8 tot 3/8 met 4 volwassenen) is echt niet leuk. Hebben jullie dat echt betaald?
Ik vond het ook zo'n fijn hotel. We hebben heel veel hotels van binnen bekeken in Las Vegas maar qua sfeer voelde Mirage echt het prettigst. Zwembad en ligging vonden wij ook top.SuzieQ schreef:Ik vind Mirage ook fantastisch.
- Inges
- Amerikakenner
- Contacteer:
Oh dat speel ik niet (en wil ik eigenlijk ook niet)SuzieQ schreef:Nee.
Via myvegas.
Tja dan mis je een heleboel.
Je kunt spelen voor gratis showtickets, buffetten, kamers......
Je kunt spelen voor gratis showtickets, buffetten, kamers......
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- Inges
- Amerikakenner
- Contacteer:
Even zoeken naar kortingen, inschrijven voor Mlife en ik kom al op 115 euro per nacht (voor de Mirage). Misschien dat ik dat maar heel even vastleg en dan verder ga kijken.
-
- Amerika-ontdekker
Ja, uiteraard. Maar we zoeken allemaal naar de beste deal, toch?knaapje schreef:Realiseer je wel dat voor de weekenddagen de hotels wel tot 4 keer zo duur zijn als op weekdagen.Ivo1976 schreef:Zo! Tickets geregeld, auto geregeld, tijd om te gaan kijken voor hotels.
Omdat wij met kinderen gaan denken we dat voor ons Circus Circus een leuk, betaalbaar hotel is.
Wie weet de beste/goedkoopste manier om deze te boeken? Van 20-23 of 20-24 april voor een standaardkamer met 2 queensize bedden.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
https://de.hotels.com/ho118583/?q-check ... SX=0&SYE=2
Ong 250€ totaal voor circus circus van 20 tot 24 april.
Ong 250€ totaal voor circus circus van 20 tot 24 april.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Omdat wij met kinderen gaan denken we dat voor ons Circus Circus een (leuk) betaalbaar hotel is.
Zo oud en afgedankt als het maar zijn kan in mijn ogen en ook nog stukje lopen voor je op de strip bent.
Zo oud en afgedankt als het maar zijn kan in mijn ogen en ook nog stukje lopen voor je op de strip bent.
Zou ik eerder voor excalibur kiezen..
-
- Amerika-ontdekker
Er is een nieuwe splash zone, zwembaden met glijbanen. In de hotelkamer slapen we alleen maar, de rest van de tijd zijn we toch op pad.vimo schreef:Omdat wij met kinderen gaan denken we dat voor ons Circus Circus een (leuk) betaalbaar hotel is.
Maar Excalibur is ook een optie inderdaad.
Zo heel oud en afgedankt vonden wij het niet, het viel ons echt 100% mee. Wij hadden een mooie kamer in de Skyrise tower. Midway games en Adventuredome waren ook prima, schoon en gezellig. Er komt wel een ander publiek en het hotel was verder van binnen vrij donker.vimo schreef:Omdat wij met kinderen gaan denken we dat voor ons Circus Circus een (leuk) betaalbaar hotel is.
De ligging is inderdaad wel een issue, je moet een flink eind lopen voor je op het leuke gedeelte van de Strip bent.
De combi die wij hadden, eerst 1 nacht Circus Circus en daarna 2 nachten Mirage, is ons top bevallen. De eerste middag / avond kon dochter zich helemaal uitleven in de faciliteiten van CC en daarna nog lekker 2 nachten centraal op de Strip in een mooier en gezelliger hotel.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19837 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-