vimo schreef:Klopt, dat gaven ze bij mij ook aan, zonder dat ze wisten dat ik de skip the line al gedaan had.
Ze hopen dat de klant hier in meegaat en denkt dat dit alleen rechtstreeks kan bij hun.
2 reserveringen en allebei gelukt(1 voor over 6 dagen en de andere over 10 dagen). Je hebt niet de juiste volgorde gedaan die je terug kan lezen in deze topic. Duitse site!
Wat vreemd! Kom op de site ook geen knop vinden voor skip the line.
Daarom alleen ingecheckt. Iemand die dit kan verklaren?
Ben gewoon ingelogd bij Alamo.com met mijn reserveringsnummer van Alamo.
Deze stappen had je moeten volgen en dan was het gelukt. Helaas, doordat je nu al bent ingecheckt en het venster hebt gesloten kan het niet meer..Dus wanneer je kosteloos zou kunnen annuleren zou je het opnieuw kunnen doen, maar prijzen kunnen natuurlijk wel schelen met toen je boekte!
leonl schreef:Wat is er toch met die prijzen van Alamo ?
Voorgaande jaren huurde ik altijd met een of ander leuk tarief bij Alamo. Die kortingstarieven zijn er nog wel, paar de prijzen zijn absurt hoog. In elke vergelijking komt Alamo en National als duurste naar voren.
Wil Alamo geen auto’s meer verhuren? Willen die een andere markt?
Mijn voorkeur (en ervaring) is Alamo met Skip the counter, lekker snel en zelf de auto uitzoeken, maar misschien moet ik eens wat anders boeken.
Wat adviseren jullie mij dan als alternatief? Budget heeft goede huurprijzen, soms Avis, soms Dollar.
Wij boeken ook al jaren meteen in september de huurauto voor juli het jaar erop en altijd op de alamo.com website........maar nu weer die absurd hoge prijzen voor juli. Dit was vorig jaar ook zo. Ik hoop dat de prijzen nog gaan dalen, want Alamo heeft ook onze voorkeur. Nu heb ik er maar een gereserveerd bij Budget op LAX, maar daar mag je niet zelf kiezen. Dus maar blijven rondkijken steeds. Vind het wel vreemd van Alamo. Als voorbeeld nu geboekt Budget 844 dollar en Alamo kost 1800 dollar, Standard SUV
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Deze stappen had je moeten volgen en dan was het gelukt. Helaas, doordat je nu al bent ingecheckt en het venster hebt gesloten kan het niet meer..Dus wanneer je kosteloos zou kunnen annuleren zou je het opnieuw kunnen doen, maar prijzen kunnen natuurlijk wel schelen met toen je boekte!
Helaas.. maar heb een goede prijs, laat het lekker zo. Kan dacht ik wel langs een kiosk dus scheelt ook weer
ik ben deze van Alamo al wel meer tegengekomen en de prijs is inderdaad goed maar heb een vraag over deze verzekering: normaal is die 1 miljoen maar zoek ik deze op voor Florida dan is deze maar 10.000 dus te laag en moet je er een verzekering bijnemen en dan is de prijs niet meer zo aantrekkelijk.
Daarom de huurauto een SUV(vooralsnog) die we nu hebben via Budget laten staan gehuurd via car-scanner.com vorige week voor 707 euro voor Miami van 9/8/2018 tot 1/9/2018 nog te annuleren als prijzen gaan zakken
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
Ik vind de autohuurprijzen voor volgend jaar echt belachelijk hoog liggen. Dit jaar hadden wij voor € 272,- een midsize SUV bij Alamo incl. extra bestuurder voor 2 weken. Het goedkoopst wat ik nu kan vinden is £ 404,- (461,-) Een niet normale prijsverhoging imo.
Ook Alamo brits is echt heel duur momenteel, daar kom ik zelfs uit op € 560,-
Is het nog te vroeg om te boeken?
Prijzen fluctueren merkte ik zelf, maar liggen naar mijn idee sowieso de afgelopen jaren al wel duidelijk hoger dan eerder. Jouw prijs van dit jaar lijkt mij trouwens bijzonder goedkoop. Ik betaal volgens mij al een paar jaar duidelijk meer.
Het is de moeite waard om regelmatig even de websites te bekijken. Ikzelf had medio augustus via alamo.brits voor £413 15-dagen een midsize suv gehuurd voor begin oktober, toen ik eind augustus plots zag dat precies dezelfde boeking nu £350 zou kosten. Heb dus direct omgeboekt.
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
Vito schreef:Ik vind de autohuurprijzen voor volgend jaar echt belachelijk hoog liggen. Dit jaar hadden wij voor € 272,- een midsize SUV bij Alamo incl. extra bestuurder voor 2 weken. Het goedkoopst wat ik nu kan vinden is £ 404,- (461,-) Een niet normale prijsverhoging imo.
Ook Alamo brits is echt heel duur momenteel, daar kom ik zelfs uit op € 560,-
Is het nog te vroeg om te boeken?
Als ik je bevindingen zo lees wel. Blijft een kwestie van prijzen checken en toeslaan als je een leuk tarief ziet. Suc6 !
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Heb dit dus nog even gecheckt en het is WEL mogelijk!
Heb zojuist skip the counter gedaan.
Kan dus wel ondanks dat je vi een 3th party boekt. Gewoon de gehele link in de omschrijving kopiëren en dan kan je de stappen doorlopen.
FYI
@Miquel: zoals aangegeven op de vorige pagina lukt het inderdaad door die link te veranderen, maar het loopt mis wanneer je de auto terugbrengt. Ophalen is allemaal geen probleem, maar wanneer je de auto inlevert stellen ze mooi een receipt voor met nog hoge charges. Want die voucher zien ze zogezegd niet wanneer je skip the counter hebt gedaan.
Ik had 4 reservaties in Hawaii: 2 met skip the counter gedaan, de andere 2 niet ( omdat dat niet gaat op die locatie). Bij de eerste 2 een hoop problemen bij terugkeer. Ik wacht nog steeds op een refund van 226,8 $ die men afgetrokken heeft ( ook al zeiden ze ter plekke 'no charges'). Bij de andere 2 heb ik enkel online checkin gedaan. Dus wel naar de balie moeten gaan.
In de toekomst ga ik skip the counter niet meer doen als ik boek via een 3rd party want ik heb meer tijd verloren bij het terugbrengen van de auto tov wat de korte wachtrij zou geweest zijn bij inchecken.
Ik heb afgelopen Juli een hele mooie deal vast kunnen leggen bij Hertz. Voor 5 weken een 4WD/AWD Large SUV Categorie T FFAR voor 1219 euro. Die deal durf ik met geen mogelijkheid meer te veranderen want de prijzen voor 5 weken dezelfde auto (bij Hertz) liggen nu rond de 5000 dollar
Maar afgelopen dinsdag hebben wij tickets gekocht. Maar omdat het bijna 800 euro scheelde als we een dag eerder zouden vliegen en een dag eerder terug zit ik nu de eerste dag zonder auto. Een dag eerder inleveren zal het probleem niet zijn. Een dag eerder ophalen wel. Nu zit ik met de vraag of ik een andere auto voor 1 dag zal reserveren. Dat is op zijn minst goedkoper dan mijn bestaande reservering aanpassen. Op SFO zit Hertz buiten de aankomsthal zag ik. Maar Triffty zit volgens mij wel in de aankomsthal en die zijn voor 1 dagje het goedkoopste (4 personen en 2 grote en 2 kleine rugzakken moeten erin dat is alles). Maar dat gaat wel een heel gedoe worden met omruilen. Iemand ervaring met SFO? Wij zijn er nog nooit geweest namelijk. Of iemand een ander goed idee?
Matan schreef:@Miquel: zoals aangegeven op de vorige pagina lukt het inderdaad door die link te veranderen, maar het loopt mis wanneer je de auto terugbrengt. Ophalen is allemaal geen probleem, maar wanneer je de auto inlevert stellen ze mooi een receipt voor met nog hoge charges. Want die voucher zien ze zogezegd niet wanneer je skip the counter hebt gedaan.
Ik had 4 reservaties in Hawaii: 2 met skip the counter gedaan, de andere 2 niet ( omdat dat niet gaat op die locatie). Bij de eerste 2 een hoop problemen bij terugkeer. Ik wacht nog steeds op een refund van 226,8 $ die men afgetrokken heeft ( ook al zeiden ze ter plekke 'no charges'). Bij de andere 2 heb ik enkel online checkin gedaan. Dus wel naar de balie moeten gaan.
In de toekomst ga ik skip the counter niet meer doen als ik boek via een 3rd party want ik heb meer tijd verloren bij het terugbrengen van de auto tov wat de korte wachtrij zou geweest zijn bij inchecken.
Nog nooit last van gehad. Dit is gewoon een individueel probleem! Die kosten zullen wel ergens anders voor zijn geweest zal vast geen skip the line fee bij hebben gestaan!
Ik laat t gewoon keihard terug storten door mn creditcard maatschappij dan.
Inges schreef:......Nu zit ik met de vraag of ik een andere auto voor 1 dag zal reserveren. Dat is op zijn minst goedkoper dan mijn bestaande reservering aanpassen. Op SFO zit Hertz buiten de aankomsthal zag ik. Maar Triffty zit volgens mij wel in de aankomsthal en die zijn voor 1 dagje het goedkoopste (4 personen en 2 grote en 2 kleine rugzakken moeten erin dat is alles). Maar dat gaat wel een heel gedoe worden met omruilen. Iemand ervaring met SFO? Wij zijn er nog nooit geweest namelijk. Of iemand een ander goed idee?
Ik zou persoonlijk gewoon voor 1 dag een andere auto huren bij Alamo of Hertz (Thrifty heb ik geen ervaring mee), omdat je dan die eerste dag de meeste bewegingsvrijheid hebt en niet hoeft te slepen met koffers voor het hele gezin. Een andere optie zou echter kunnen zijn een airporthotel boeken met shuttleservice. Je zou dan vervolgens die extra eerste dag vanaf het vliegveld met de BART naar het centrum kunnen gaan. Dat scheelt bovendien hoge parkeerkosten in het centrum.
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
Matan schreef:@Miquel: zoals aangegeven op de vorige pagina lukt het inderdaad door die link te veranderen, maar het loopt mis wanneer je de auto terugbrengt. Ophalen is allemaal geen probleem, maar wanneer je de auto inlevert stellen ze mooi een receipt voor met nog hoge charges. Want die voucher zien ze zogezegd niet wanneer je skip the counter hebt gedaan.
Nog nooit last van gehad. Dit is gewoon een individueel probleem! Die kosten zullen wel ergens anders voor zijn geweest zal vast geen skip the line fee bij hebben gestaan!
Ik laat t gewoon keihard terug storten door mn creditcard maatschappij dan.
De kosten stonden als de EP waarborg die nogmaals werd aangerekend. Maar again: mijn skip the counter stond ook op 0 hoor. Ik heb het nu 2 maal gehad, dit kan volgens mij geen 2 keer toeval zijn... Beiden met kosten voor EP die nog eens werd aangerekend.
Ik doe het alvast niet meer denk ik..
Net even gecheckt: vandaag ook de refund gehad van Alamo Honolulu. Dus alles is wel in orde gekomen nu, maar heb er wel veel meer tijd moeten insteken tov gewoon even aanschuiven aan de balie
Inges schreef:Ik heb afgelopen Juli een hele mooie deal vast kunnen leggen bij Hertz. Voor 5 weken een 4WD/AWD Large SUV Categorie T FFAR voor 1219 euro. Die deal durf ik met geen mogelijkheid meer te veranderen want de prijzen voor 5 weken dezelfde auto (bij Hertz) liggen nu rond de 5000 dollar
Maar afgelopen dinsdag hebben wij tickets gekocht. Maar omdat het bijna 800 euro scheelde als we een dag eerder zouden vliegen en een dag eerder terug zit ik nu de eerste dag zonder auto. Een dag eerder inleveren zal het probleem niet zijn. Een dag eerder ophalen wel. Nu zit ik met de vraag of ik een andere auto voor 1 dag zal reserveren. Dat is op zijn minst goedkoper dan mijn bestaande reservering aanpassen. Op SFO zit Hertz buiten de aankomsthal zag ik. Maar Triffty zit volgens mij wel in de aankomsthal en die zijn voor 1 dagje het goedkoopste (4 personen en 2 grote en 2 kleine rugzakken moeten erin dat is alles). Maar dat gaat wel een heel gedoe worden met omruilen. Iemand ervaring met SFO? Wij zijn er nog nooit geweest namelijk. Of iemand een ander goed idee?
Je hebt nog ruim 9 maanden om te kijken of de tarieven beter worden dus ik zou me hier nog niet druk om gaan maken.
Inges schreef:Een dag eerder inleveren zal het probleem niet zijn.
Ik heb bij Hertz al wel wijzigingen gedaan waarbij het oude tarief bleef staan, mits de lengte van de periode niet wijzigde. Dat waren alleen wijzigingen in tijd, maar wellicht dat het ook werkt als je zowel de ophaal- als terugbreng tijd 1 dag terug zet. Probeer het eens. Je ziet direct wat het nieuwe bedrag zou worden en als dat niet bevalt druk je gewoon op cancel.
Andere optie is hopen op schedule changes en dan proberen om alsnog op de gewenste dag te vliegen. Het is ver weg, dus de kans dat er iets wijzigt is aanwezig. Maar aangezien je zowel de heen- als de retourvlucht moet aanpassen is de kans dat er op beide routes significante wijzigingen voorbij komen natuurlijk kleiner.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.