Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
One way fee omzeilen en hoge huurprijs
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Re: One way fee omzeilen en hoge huurprijs
Via AutoEurope zijn de kosten ook verwerkt (idd wat Roel zegt: Europese aanbieder). Maar ik mail altijd de betreffende verhuurder om te checken of echt alles erin zit.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Nog geen antwoord op mijn mail ontvangen.
- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Je kan ook kijken of je de auto op 1 of meerdere plekken op de route kan omruilen. Zodat je iedere keer binnen de €0,00 fee blijft.
Je maakt dan in principe 2 of meerdere boekingen. En levert de vorige auto in op de dag dat je nieuwe boeking begint.
Je kan op de website van de verhuurbedrijven zien wat je one-way fee is. Je neemt steeds een plaats iets verder tot je fee moet gaan betalen. Dan weet je dat de vorige plaats je verste bestemming is zonder fee. Daar boek je dan je volgende auto. Je levert de oude in en loopt vervolgens naar de bali om je volgende auto op te halen. Tja, kost wellicht wat tijd. Maar om $400 of meer te kunnen besparen zou het welleens waard kunnen zijn.
Je maakt dan in principe 2 of meerdere boekingen. En levert de vorige auto in op de dag dat je nieuwe boeking begint.
Je kan op de website van de verhuurbedrijven zien wat je one-way fee is. Je neemt steeds een plaats iets verder tot je fee moet gaan betalen. Dan weet je dat de vorige plaats je verste bestemming is zonder fee. Daar boek je dan je volgende auto. Je levert de oude in en loopt vervolgens naar de bali om je volgende auto op te halen. Tja, kost wellicht wat tijd. Maar om $400 of meer te kunnen besparen zou het welleens waard kunnen zijn.
Voor alle foto's
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
Mits je huurt op Alamo locaties die skip-the-counter hebben en je telkens dezelfde klasse reserveert kun je met deze methode ook je auto vermoedelijk wel houden. Gewoon bij het terugbrengen tegen de man met de handscanner zeggen dat je een back-to-back reservering hebt en graag je auto wilt houden. 99% kans dat je hem direct weer naar de exit booth mag rijden.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor jullie reacties. Creatieve oplossingen.
Vandaag een reactie terug van Thrifty (onderdeel van Hetz) Er was een wat onduidelijke formulering gebruikt in de aanbieding volgens de helpdeskmedewerker. Maar het klopte volgens hem wel. De totale kosten van 4 weken fullsize bedroegen $1281. Van mijn CC is inmiddels $790 afgeschreven. Bij aflevering moet ik dan nog $500 betalen. Als je dit bij elkaar optelt komt het aardig in de buurt van die €1281. Voor 4 weken one way vind ik dit een geschikte prijs.
Vandaag een reactie terug van Thrifty (onderdeel van Hetz) Er was een wat onduidelijke formulering gebruikt in de aanbieding volgens de helpdeskmedewerker. Maar het klopte volgens hem wel. De totale kosten van 4 weken fullsize bedroegen $1281. Van mijn CC is inmiddels $790 afgeschreven. Bij aflevering moet ik dan nog $500 betalen. Als je dit bij elkaar optelt komt het aardig in de buurt van die €1281. Voor 4 weken one way vind ik dit een geschikte prijs.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Bij http://www.autoeurope.nl/ staat het ( ONE WAY FEE ) in de voucher die je toegestuurd krijgt. Het wil ook nog weleens schelen om onderweg van auto te wisselen.
Ik boekte van Portland naar San Francisco en vanaf daar naar Las Vegas voor 400 euro goedkoper dan van Portland naar Las Vegas.
En probeer ook eens een andere tijd in te vullen. Er zit soms al verschil in als je ipv 16.00 uur 15.00 uur intikt.
Ik boekte van Portland naar San Francisco en vanaf daar naar Las Vegas voor 400 euro goedkoper dan van Portland naar Las Vegas.
En probeer ook eens een andere tijd in te vullen. Er zit soms al verschil in als je ipv 16.00 uur 15.00 uur intikt.
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Interessante route heb je hier. Heb je deze ergens uitgewerkt? ik ben wel benieuwd naar deze route.harryvbr schreef:Voor volgend jaar april heb ik een auto gehuurd bij Thrifty in Orlando en lever deze eind mei in op Seattle airport. Nergens iets kunnen vinden over dropoff kosten.
-
- Amerika-ontdekker
Wij doen ook in Amerika aan geocaching. In de loop der tijd hebben we bijna alle staten wel gehad maar pas sinds 2013 doen we aan geocaching. Tot nu toe caches gevonden in 23 staten. Daar gaan we komend jaar weer enkele staten aan toevoegen. Vandaar de voorlopig geplande route.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Je reis in tweeën delen... Even een paar berekeningen maken ( http://www.autoeurope.nl/ - Deze was voor ons het goedkoopste )
Het scheelde bij ons bijna $ 600,00 als wij halverwege een andere auto ophaalde en de eerste inleverde ( binnen een straal van 1 mile )
Indien geboekt.... Gewoon iedere week even controleren.... Soms is er opeens een momentje dat de prijzen echt omlaag / omhoog gaan.
Het scheelde bij ons bijna $ 600,00 als wij halverwege een andere auto ophaalde en de eerste inleverde ( binnen een straal van 1 mile )
Indien geboekt.... Gewoon iedere week even controleren.... Soms is er opeens een momentje dat de prijzen echt omlaag / omhoog gaan.
- Bushmaster
- Amerika-expert
TS is al weer terug van z'n trip als het goed is, openings post was van september 2017,
Voor volgend jaar denken wij eraan om in 3 weken ( 28 april tot 19 mei)van New York naar Miami te rijden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1696 Weergaves
-
Laatste bericht door Sandra1983
-
- 40 Reacties