Van het weekend is het eindelijk zover en gaan wij beginnen met de aanvraag van mijn K1 visa. Ik vlieg vrijdag weer naar de VS met wat laatste proof of relationship en dan kan het de deur uit.
Ik zal een poging doen een tijdlijn bij te houden hier. Mijn streven is om volgend jaar Juni naar de VS te emigreren.
Oh geweldig! Ik ga je zeker volgen.
Wij zijn van plan in december voor de K1 te gaan
Heb je de facebookpagina voor Nederlandse visa filers al gevonden? En de Visa-journey website/forum? Daar zitten ook veel Nederlanders op. Echt een schat aan informatie.
K1 status: 7-10-2018 NOA-2 approval after exactly 200 days
r1mario schreef:Bedankt, ik begrijp dat vooral geduld en secuur zijn met de formulieren van groot belang zijn.
Klopt, je moet veel geduld hebben . Mijn K1 was met 5 maanden goedgekeurd. Ik zelf heb deze guide gebruikt, misschien heb jij er ook wat aan? http://www.visajourney.com/content/k1guide
04-03-14 -> K1 visa goedgekeurd.
19-05-15 -> 2 jaar GC goedgekeurd.
20-03-17 -> Aanvraag I-751 gestart (ROC).
06-10-18 -> 10 jaar GC ontvangen.
31-12-19-> Officieel Amerikaan geworden
r1mario schreef:Bedankt, ik begrijp dat vooral geduld en secuur zijn met de formulieren van groot belang zijn.
Klopt, je moet veel geduld hebben . Mijn K1 was met 5 maanden goedgekeurd. Ik zelf heb deze guide gebruikt, misschien heb jij er ook wat aan? http://www.visajourney.com/content/k1guide
Van het weekend de hele handel in orde gemaakt samen (even voor een weekendje heen en weer gevlogen naar Louisiana ). Morgen gaat alles op de post en dan is het afwachten
r1mario schreef:Van het weekend is het eindelijk zover en gaan wij beginnen met de aanvraag van mijn K1 visa. Ik vlieg vrijdag weer naar de VS met wat laatste proof of relationship en dan kan het de deur uit.
Ik zal een poging doen een tijdlijn bij te houden hier. Mijn streven is om volgend jaar Juni naar de VS te emigreren.
Kan je, als je voor de I-129 en K-1 visum gaat, nog altijd in en uit vliegen? Ik dacht dat je uit het land moest blijven totdat je visum goedgekeurd was....
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.