roelb schreef:Ik zou diezelfde avond nog terugrijden. Als je geen tour boekt dan heb je MV in een uurtje of twee gezien, inclusief het self-drive rondje.
Is het wel zelf te rijden met een SUV ?
roelb schreef:Ik zou diezelfde avond nog terugrijden. Als je geen tour boekt dan heb je MV in een uurtje of twee gezien, inclusief het self-drive rondje.
Dank je voor de tip , inderdaad als je savonds Las Vegas binnen rijd is wel een mooi gezicht .MichelH schreef:Of tussen Bryce Canyon en Zion NP net voor de tunnel aan de rechterkant parkeren en de Canyon Overlook trail lopen, maar dan heb je alleen het overzichtsplaatje van Zion.
http://www.wandelingen-usa.nl/Zion/Canyonoverlook.html
Wel een leuke trail overigens, maar niet echt een goede impressie van wat Zion te bieden heeft. Beneden tussen de rotsen krijg je toch meer mee van de grootsheid van de rotswanden. Dus als je 2-3 uurtjes uit kunt trekken voor een wandeling IN Zion NP zou ik dat zeker doen. Dan kun je daarna doorrijden naar Las Vegas, via Valley of Fire SP zodat je daar de zonsondergang nog mee pakt en in het donker naar Las Vegas rijdt. 's Avonds aankomen in Vegas is toch nét wat indrukwekkender.
Ja hoor, geen probleem.lisette7777 schreef:Is het wel zelf te rijden met een SUV ?
Zeker een alternatief, maar ook hier moet je er tegenwoordig op tijd bij zijn, of geluk hebben dat er plek is. Dat meestal wel een plekje kan vies tegenvallen.roelb schreef:Je kunt ook parkeren bij Canyon junction als je vanaf die kant komt. Meestal wel een plekje en scheelt weer twee stops met de bus.
Het probleem dat Marianne al aanhaalde zit hem vooral dat je niet alleen van Zion naar Las Vegas wilt rijden, maar ook nog via Valley of Fire SP.zion wandelen en door naar vally of fire en las vegas