Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lieza stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Lieza
Amerika-newbie

Lieza stelt zich voor

Bericht door Lieza »

Volgens de gegevens van mijn profiel heb ik me niet zo lang na mijn eerste reis naar de VS (een weekje Vegas eind 2012) wel geregistreerd maar verder niets meer op het forum gedaan.

Het Amerika-virus had me wel te pakken want geregeld kwam ik het forum volgen zonder mezelf in te loggen. In 2014 stond de tweede VS-reis op de planning en ging ik met een vriendin een week naar New York.

Maar een rondrit maken in de VS stond steeds op het vakantielijstje. Uit gemakzucht (minder planning) werd er vaker voor het Caraibisch gebied gekozen dan de States. Gezien het feit dat ondertussen het grootste deel van de Caraïben bezocht is werd het tijd voor de VS.

Voor september 2017 stond er een bezoek aan Miami/ Florida gepland waarvoor het forum stiekem werd geraadpleegd. Orkaan Irma heeft jammer genoeg roet in het eten gegooid en de reis werd geannuleerd. Maar het is uitstel en geen afstel.
Voor 2018 staat de States sowieso op de planning al neig ik nu meer naar een klassiek rondje van de nationale parken in de buurt van Las Vegas.
Alle verhalen en berichten op het forum zorgen er voor dat ik al enorm uitkijk naar de vakantie en naar het ontdekken van de VS.
Ron Notenboom
Amerikakenner
Partner van: Sjaan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: Lieza stelt zich voor

Bericht door Ron Notenboom »

Als je een keuze wilt maken tussen Florida of een rondreis zuidwesten, dan zou ik kiezen voor het zuidwesten met al zijn schitterende natuur en leuke steden. Maar via de echte kenners zul je vast voldoende adviezen krijgen om een weloverwogen keuze te maken. Succes in elk geval met plannen. :thumbup:
Reisverslag 2018: https://www.pindat.com/reis/dagboek/not ... s-usa-2018
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer