Ik snap niet dat die vliegtuigen van BA niet allemaal vol zitten met Scandinaviërs. Ik zie nu weer vluchten naar LA met prachtige tijden én vliegen met een A380 voor 269 (!) euro in de meivakantie. Maar dus vanaf Stockholm, via Londen. Ben serieus aan het twijfelen om te boeken. Want in feite heb je er gratis een dagje Stockholm bij. Ooit zo gedaan via Kopenhagen en geen spijt van gehad.
Damn, woonde ik maar daar dan ging ik 3x per jaar.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
Ja, vliegen.
Toch begrijp ik niet hoe ze die tickets zó goedkoop in de markt kunnen zetten naar de Westkust en wij toch meestal bijna het dubbele mogen neerleggen. Er is dan wel eens een (dag)actie hier met <400 euro prijzen maar vanuit Scandinavië is het gewoon áltijd goedkoop (250/350 euro). Prijzen buiten het hoogseizoen dan wel.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
Hallo, vorig jaar was het plan om naar Florida te gaan in de zomervakantie. Toen kwam ik mooie prijzen tegen vanaf Dusseldorf naar Fort Lauderdale (rond 500/550) via schipholtickets oa. 2 volwassenen en 2 kinderen.
Helaas door omstandigheden niet geboekt. Nu ben ik alweer tijdje aan het zoeken mag Amsterdam, Dusseldorf of Brussel zijn en luchthaven Florida maakt ook niet zoveel uit, maar dergelijke prijzen zie ik niet. Misschien te ongeduldig? We vliegen liefst met Klm/Delta ivm miles. Vanaf 2e week juli (of later) en ongeveer 3 weken voor rondreis.
@marh. Goedkoopste wat ik zie is met BA half juli/half aug Amsterdam - Orlando circa 500 euro. Maar dat is met een vervelende vliegweldwissel (in Londen) op de heenweg en dat is vast niet de bedoeling.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
Als ik een vlucht neem van Amsterdam naar Vancouver via Seattle. In Seattle gaan we de bagage moeten ophalen en terug inleveren maar moeten we ook door Customs?
scotlandyard schreef:Als ik een vlucht neem van Amsterdam naar Vancouver via Seattle
Waarom ga je niet met de auto van Seattle naar Vancouver? Is 2 uur rijden, bovendien zijn de autohuurprijzen en condities over algemeen in de US beter dan in Canada. Hoef je geen ETA te regelen. En Seattle is een prima stad om te bezoeken.
scotlandyard schreef:
Als ik een vlucht neem van Amsterdam naar Vancouver via Seattle
Waarom ga je niet met de auto van Seattle naar Vancouver? Is 2 uur rijden, bovendien zijn de autohuurprijzen en condities over algemeen in de US beter dan in Canada. Hoef je geen ETA te regelen. En Seattle is een prima stad om te bezoeken.
Omdat ik er misschien aan denk om met een roundtrip cruise te starten in Vancouver en om dan nog eerst van Seattle naar Vancouver te rijden.
Ik aan het kijken voor vluchten en ik kwam op Delta uit via Seattle mr mss niet de beste combinatie. Ik vlieg liefst niet in een 3-3-3 indeling mr liefst in 2-4-2 .
Snap het niet Wachten op je overstap en de vlucht duren waarschijnlijk net zo lang of langer, daarnaast zal het een veel duurder ticket zijn. Je kunt ook rechtstreeks of niet via de US op YVR vliegen. Wij vlogen met BA via LHR.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.