Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Help! Watchman Campground is dicht in april 2018, wat nu?!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
SietskeT
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Help! Watchman Campground is dicht in april 2018, wat nu?!

Bericht door SietskeT »

Hallo,

Wij zijn bezig met het plannen van onze reis naar Amerika in april 2018. We gaan met twee gezinnen met kleine kindjes. Nu weet ik dat campgrounds in de national park op tijd gereserveerd moeten worden, vandaar dus ook dat ik vandaag, precies een half jaar voor aankomst wilde gaan reserveren bij Watchman in Zion. Echter alles zit vol, want een groot gedeelte is dicht in verband met onderhoud... Wat nu?!?!
South campground is first com first serve, maar dat vinden wij wel een risico met 4 kindjes onder de 3, dan willen we niet ellenlang moeten zoeken naar een campsite ergens, we willen dan eigenlijk gewoon zeker zijn van een plekje ergens.

Iemand die tips heeft, of weet hoe we wel zeker kunnen worden van een campsite (voor een camper wel te verstaan, voor tenten is nog genoeg plek op Watchman).

Alvast bedankt!!!
TomJansen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Help! Watchman Campground is dicht in april 2018, wat nu?!

Bericht door TomJansen »

Wij hadden vorig jaar hetzelfde probleem. Toen ook gegokt op South Campground bij aankomst, maar die zat al vol. Direct bij de zuid-ingang (tenminste dacht zuid) in Springdale zit de 'Zion canyon Campground & rv park'. Niet de goedkoopste en zeker ook niet zo mooi als in het park zelf, maar het ligt wel direct tegen het park aan. Je kunt vanuit hier gemakkelijk het park in lopen (+/- 5 min) of zelfs voor de deur de shuttle pakken.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou ook voor de camping in Springdale kiezen. Ligt inderdaad prima. Ik zou het wel reserveren.

Marianne
SietskeT
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door SietskeT »

Ahh dank, dan ga ik die in Springdale bekijken. We willen inderdaad van te voren reserveren, om lang zoeken en teleurstellingen te voorkomen. :thumbup:
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Bericht door lyan »

Zeker reserveren, want ook die camping is vaak vol!
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door Aricon »

Je kunt de camping in Springdale niet eerder dan ergens in januari reserveren. De precieze datum is nog niet bekend gemaakt. Hou het vanaf begin januari goed in de gaten, want het kan snel gaan.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer