Bericht door Wendyp » 18 okt 2017, 23:50
Ik heb ook gekeken naar bovenstaande manier voor het hoogseizoen (24 juli t/m 14 augustus) (minivan), maar dan is de prijs nog steeds boven de 1200 euro..
Toch nog even wachten... Ik heb nu voor 570 euro via Expedia een minivan bij Dollar. Ik heb bij Dollar echter niet zo'n goed gevoel en wil best iets meer betalen, maar dit verschil ik even te groot... Ik vind 570 wel heel goedkoop voor drie weken hoogseizoen, vraag me bijna af of ik iets over het hoofd heb gezien, maar bij Expedia zitten in principe alle verzekeringen erbij toch heb ik begrepen...
Nou ja, we hebben nog even de tijd om rond te kijken...
Ik zit nu eigenlijk in zelfde schuitje.
Verschil tussen Expedia.nl & andere is groot. Expedia.NL 470€ (bij Dollar) terwijl andere boven 650€ zitten voor 3 weken LA (05/05->26/05)
Ik veronderstel ook dat Expedia alle verzeringen heeft ...
Bij Expedia.nl is Thrifty & Dollar zelfde prijs. Als ik kijk op Thrifty.be is de prijs ong 550€ en daar lijkt alles wel ook te ziiten. Dus dat doet mij vermoeden dat prijs Expedia wel OK is (heb vliegtuig geboekt via Expedia.nl en krijg nu additioneel 15% korting op auto).
Ik vind het wel vreemd dat verschil met anderen zo groot is maar ja ... periode en moment zeker ?