Zelf koop ik meestal een simcard, kleine koelbox, klapstoeltje, bestek, echt verder kom ik niet. Ik laat het ook gewoon achter in de VS.
Misschien kan ik nog iets leren?

Bestek neem ik idd mee, maar zaken als een stoeltje laat ik achter. Een koelbox met 2 koelelementen kost bijna niks bij Walmart. Iets van $10. Meeste hotels hebben zo'n ijsblokjesmachine. Maar misschien toch maar eens kijken voor eentje die ik langer kan gebruiken.roelb schreef:Koop een keer een goede koeltas. Zonde om elke keer een koelbox te moeten dumpen toch? Is ook hartstikke handig als je met z'n tweetjes met een checked bag reist, kun je altijd de koeltas ook apart inchecken als je qua gewicht net niet meer uit komt.
Mijn tip: Mojecto large cooler bag, te koop op Amazon.
Bestek kun je toch ook gewoon meenemen?
Wij hadden eerst ook een koeltas zoals de mojecto, maar omdat we deze altijd vulden met losse ijsblokjes (ipv koelelementen) begon de tas met veel ijswater erin toch minder stevig te staan en toch langzaam te lekken (wat met name in de auto nog wel eens zorgde voor natte plekken).roelb schreef:Die koeltas is inderdaad erg fijn. ......... De Mojecto is een waardige vervanger, maar helaas wel wat kleiner. Jammer dat ze niet nog net een maatje groter maken.
Welke zijn dat?chippie777 schreef:Wij kopen bijna het zelfde als Tipsy. Maar we kopen ook altijd slaappillen bij de Walmart, vooral voor de nachtvlucht terug maar ook incidenteel voor na de vakantie. Deze slaappillen gaan in NL op Dokters recept.
Wij kopen altijd “Nighttime Sleep Aid” van equate de 50 mg versie softgels. Deze zitten in een potje en gaan langer mee dan de versie in een doordrukstrip. Het Active Ingredient is Diphenhydramine.flex123 schreef:Welke zijn dat?chippie777 schreef:Wij kopen bijna het zelfde als Tipsy. Maar we kopen ook altijd slaappillen bij de Walmart, vooral voor de nachtvlucht terug maar ook incidenteel voor na de vakantie. Deze slaappillen gaan in NL op Dokters recept.