Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Bericht door lyan »

Ook wij hebben al verschillende keren een 'pakketreis" bij Expedia geboekt, zelfs al een keer met 2 nachten Bellagio voor een schijntje. Altijd heel tevreden!
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

FlyingKat schreef:Icelandair is nog steeds bijna de helft gekoper dan andere tickets AMS-PIT/CLE in augustus 2018. Ik zit toch een beetje met de overstap op KEF in de maag. Icelandair zit in elk geval in een alliantie, maar echt spectaculair ziet dat er niet uit, in elk geval weinig helpful als je op KEF blijft steken, lijkt mij. Klopt dat?
Al 3x met Icelandair gevlogen en geen problemen gehad met de overstap. Je bent er iig niet veel tijd mee kwijt en voor zover ik weet wordt er ook wel gewacht als je enige vertraging hebt. Je hebt ook geen gedoe met veranderende vluchttijden. Ik vond het ideaal. Helaas mag je tegenwoordig geen 2 stuks bagage per persoon meer meenemen. Tot afgelopen jaar mocht dat wel. Dat was voor ons - kampeerders - een heel groot voordeel.
Maar als de prijs goed is zou ik gewoon boeken hoor.
Gruffalo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Gruffalo »

oeps :oops:
Laatst gewijzigd door Gruffalo op 21 okt 2017, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
ronenivonne
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door ronenivonne »

Is een artikel uit 2002?
2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Gruffalo schreef:vanmorgen bleken de prijzen van AMS-NY in de meivakantie aanzienlijk gedaald bij United Airlines. de nieuwe prijzen zijn weer prima. net even gegoogeld, toch nog voor de zekerheid... https://www.nu.nl/economie/4440/united- ... lliet.html .
Is een artikel uit 2002 :clap: :lol:

Gr.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Gruffalo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Gruffalo »

oi oi oi dat was onnozel. te snel in paniek geraakt door het airberlin gebeuren :oops:

in ieder geval, ik heb een mooie reis geboekt met United Airlines. We vertrekken in april van Amsterdam naar Washington, en 12 dagen later vliegen we vanuit New York naar Toronto en dan door naar Amsterdam. We zijn rond zes uur in Toronto, daar kunnen we rustig avondeten en daarna de vlucht rechtstreeks naar AMS. Ik vond dat een betere optie dan via Frankfurt want dan kom je (NY tijd) midden in de nacht in Frankfurt aan waar je dan moet wachten voor voor de volgende vlucht. In totaal 427 euro pp. Prima.

Fijn om na alle problemen met AirBerlin vluchten geboekt te hebben!
Peter & Ann
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Peter & Ann »

Ook wij hebben opnieuw geboekt.

Op 10/06 vliegen we om 10h25 vanuit Amsterdam naar London Gatwick, aankomst 10h40,
en om 11h55 vanuit London Gatwick naar Las Vegas, aankomst 14h45.
Op 21/06 vliegen we om 21h30 vanuit Las Vegas naar London Heathrow, aankomst 15h30 op 22/06
en om 18h05 vanuit London Heathrow naar Amsterdam, aankomst 20h25.
Deze vluchten zijn met British Airways, we betaalden hiervoor "slechts" 1040 euro voor 2 personen bij Connections.

En toen moest het beste nog komen, als we bij deze tickets nog een auto wilden huren hadden ze nog een mooi aanbod voor ons...
Voor een SUV categorie standard gedurende bovenstaande periode moeten we "slechts" 336.11 euro bijtellen.

We zijn erg blij met deze tickets en auto en kijken alvast uit naar een mooi rondje Utah.
Kelly92
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Kelly92 »

Hallo
We gaan in juli 2018 naar de westkust. Nu had ik vliegtickets gevonden AMS-LAX met een tussenstop in Wenen. De overstaptijd is hier maar 65 min. Is dit voldoende? Heeft iemand ervaring met overstappen in Wenen?
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Mijn ouders hebben vanochtend tickets gekocht AMS - HOU, rechtstreeks met United bij vliegtickets.nl. €440 pp plus boekingskosten. Buiten het hoogseizoen vliegen ze meestal voor €500-600, dit is wel een koopje. Op andere boekingssites en via Lufthansa ook te boeken, maar daar rond €550. Ook nog wel een aardige prijs.
Terug in Texas!
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Welke data?
papaatje1966
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door papaatje1966 »

Hoi leden,

Heeft iemand al ooit deals gedaan via de facebookgroep "TravelUnlimited - Reisblog & Vluchtdeals"?
Daar komen dagelijks ongelooflijke deals voorbij met aanbiedingen en foute tarieven.
Schijnt als je vlug boekt op een fout ingegeven tarief van de maatschappij dat je ook aan deze prijs je ticket behoud.
Zag de laatste weken enorm veel USA-vluchten passeren.

zie dit vb van 21/10
https://travelunlimited.be/vluchten/fou ... 55-retour/

Greetz,
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

Als je op hun links klikt kom je gewoon op Momondo.be. Als je zelf zoekt krijg je dezelfde tarieven. Dus geen probleem om te boeken, je boekt niet bij travelunlimited.be. Hun model is om zoveel mogelijk clicks op die links te genereren.
Emootje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Emootje »

Emootje schreef:Ik probeer een pakketreis te boeken bij Expedia voor Las Vegas voor juli/augustus 2018 (laatste 3 nachten Desert Rose Resort) maar op de een of andere manier lukt dat niet. Creditcardfirma gebeld, Expedia gebeld... Geen succes. Ik heb eigenlijk nu niet veel vertrouwen meer in Expedia en ben dus op zoek naar iets alternatiefs. Vliegen doen we het liefst met KLM/Delta; wel prijzig maar we willen best iets meer betalen. Pakketreis scheelde bijna 300 euro op los boeken.
Heeft/weet iemand misschien een alternatief? Reisdata 24/7-15/8, vertrek vanaf Schiphol.
Gelukt. Via een incognitoscherm in Chrome. Heel bijzonder op zo'n manier maar erg blij mee. Hotels en vluchten nu geboekt, tijd voor de details. :clap: :thumbup:
MarjoleinW
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door MarjoleinW »

Waanzinnige aanbieding via Connections.be!

Zie Wauw! Grote promoties bij Connections! Momenteel zijn er de bigdeals naar de USA! Vlieg al voor €287 heen en terug van Brussel naar New York, Miami of Orlando.

Echter wanneer je vliegt naar Orlando en terugkeert vanaf een andere luchthaven zoals New York, Los Angeles, San Francisco of Miami kan je al voor €64 heen en terug vliegen! Los Angeles en San Francisco gaan ook goedkoop in de krokusvakantie!

Plan zeker ook 2 of 3 dagen in Orlando, hier heb je Cape Canaveral, de lanceerbasis van NASA, alsook de beste pretparken ter wereld!! De extra vlucht om de twee steden met mekaar te verbinden kost je ongeveer €50!

Mogelijks gaat het hier om een fout tarief. Bij een fout tarief bestaat een kans op annulatie van jouw ticket. Bij een annulatie krijg je steeds het volledige bedrag teruggestort. Wacht daarom zeker nog 2 à 3 weken voor je niet gratis annuleerbare accomodatie of plaatsingsvluchten boekt (als je snel vertrekt, wacht dan een enkel werkdagen)

Vluchten

Brussel – Orlando / New York – Brussel – €64

Brussel – Orlando / Los Angeles – Brussel – €96
Brussel – Orlando / San Francisco – Brussel – €101
Brussel – Orlando / Miami – Brussel – €168
Brussel – Orlando / Washington – Brussel – €173

Boek deze vluchten enkel op Connections

Selecteer meer opties, en zoek bijvoorbeeld 21 november t.e.m. 28 november

Orlando – Los Angeles – €45
Orlando – New York – €50

Reisperiode

november – maart

Boeken

Deze vluchten boek je enkel maar goedkoop op Connections

Nog meer van dat?

Blijf op de hoogte van de beste aanbiedingen door ons te liken op Facebook of ons te volgen op Twitter! Nog vragen? Reageer onder dit artikel!
Zuidwesten 2009/Florida 2010/Zuidwesten 2013/New York+Oost USA 2015
Florida mei + december 2017/ West USA april 2018 / Florida nov/dec 2018
Georgia,Carolina's en Florida nov/dec 2022
http://www.marjoleinw.com/wordpress
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

MarjoleinW
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door MarjoleinW »

Ja sorry, die link hoorde er inderdaad bij!
Zuidwesten 2009/Florida 2010/Zuidwesten 2013/New York+Oost USA 2015
Florida mei + december 2017/ West USA april 2018 / Florida nov/dec 2018
Georgia,Carolina's en Florida nov/dec 2022
http://www.marjoleinw.com/wordpress
Kigi
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Kigi »

MarjoleinW schreef:Waanzinnige aanbieding via Connections.be!

Zie Wauw! Grote promoties bij Connections! Momenteel zijn er de bigdeals naar de USA! Vlieg al voor €287 heen en terug van Brussel naar New York, Miami of Orlando.

Echter wanneer je vliegt naar Orlando en terugkeert vanaf een andere luchthaven zoals New York, Los Angeles, San Francisco of Miami kan je al voor €64 heen en terug vliegen! Los Angeles en San Francisco gaan ook goedkoop in de krokusvakantie!

Plan zeker ook 2 of 3 dagen in Orlando, hier heb je Cape Canaveral, de lanceerbasis van NASA, alsook de beste pretparken ter wereld!! De extra vlucht om de twee steden met mekaar te verbinden kost je ongeveer €50!

Mogelijks gaat het hier om een fout tarief. Bij een fout tarief bestaat een kans op annulatie van jouw ticket. Bij een annulatie krijg je steeds het volledige bedrag teruggestort. Wacht daarom zeker nog 2 à 3 weken voor je niet gratis annuleerbare accomodatie of plaatsingsvluchten boekt (als je snel vertrekt, wacht dan een enkel werkdagen)

Vluchten

Brussel – Orlando / New York – Brussel – €64

Brussel – Orlando / Los Angeles – Brussel – €96
Brussel – Orlando / San Francisco – Brussel – €101
Brussel – Orlando / Miami – Brussel – €168
Brussel – Orlando / Washington – Brussel – €173

Boek deze vluchten enkel op Connections

Selecteer meer opties, en zoek bijvoorbeeld 21 november t.e.m. 28 november

Orlando – Los Angeles – €45
Orlando – New York – €50

Reisperiode

november – maart

Boeken

Deze vluchten boek je enkel maar goedkoop op Connections

Nog meer van dat?

Blijf op de hoogte van de beste aanbiedingen door ons te liken op Facebook of ons te volgen op Twitter! Nog vragen? Reageer onder dit artikel!

Ik werd even spontaan gelukkig, maar nadien zag ik dat de reisperiode van november - maart is. En ik zoek helaas tickets naar Miami of Orlando voor eind april/begin of midden mei.

Online kom ik vaak aanbiedingen tegen om te vliegen met TAP Air Portugal. Iemand kennis of ervaring met deze maatschappij? Deze aanbiedingen zijn meestal onder de €500. Als ik dan verder scroll volgen de andere maatschappijen Delta, SWISS, Lufthansa, Brussels Airlines, ... vanaf €700 pp. Lijkt me nu niet echt een topaanbieding. Misschien nog een beetje afwachten.

Wat me ook opvalt is dat er uitzondering weinig rechtstreekse vluchten zijn. Niet dat 1 overstap uitmaakt maar een eventuele rechtstreeks vlucht is wel leuk.
RCRD
Amerikakenner

Bericht door RCRD »

@Kigi, ik weet niet waarvandaan je wil vliegen maar een snelle search geeft me al een prijs van 382 euro naar Miami vanaf Amsterdam in jouw periode.

https://www.momondo.nl/flightsearch/?Se ... rrency=EUR

Succes.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
FlyingKat
Amerika-ontdekker

Bericht door FlyingKat »

Bedankt, Michelly. Ik heb nu tijd gehad me in de codes te verdiepen en bij die prijs van Icelandair zit helaas toch geen bagage.

Ik wacht nu nog even of de prijzen zakken, heb ook nog tijd genoeg. Wel ben ik n.a.v. berichtjes hier aan het kijken of een pakket ook voordeliger is, maar ik krijg het helaas niet voor elkaar.

Ik wil in dat geval graag namelijk rechtstreeks naar Chicago vliegen waar ik dan eerst familie bezoek, en dan naar onze omgeving in Ohio waar ik een specifiek hotel wil boeken. Ook inclusief autohuur. Ik kan via de diverse sites (zoals Expedia) echter alleen maar hotels in de omgeving van Chicago boeken als ik daarheen vlieg. Hoe/waar omzeil ik dat?
Kigi
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Kigi »

@RCRD dank je wel! Ziet er goed uit.

Enkel hebben we bepaalde vereisten :roll: aangezien we ook graag een cruise willen doen, en deze graag aan het begin of aan het einde van onze trip willen doen (makkelijkste met de huurauto), proberen we hier ook rekening mee te houden. Er zijn 2 opties qua datums voor deze cruise:
- ofwel Zo 29/04 tot za 05/05 (cruise begin van onze vakantie in Miami) dan wensen we na de cruise rond te reizen richting Orlando. En vandaar uit ongeveer 16/05 richting huis te vliegen.
- ofwel Zo 13/05 - za 19/05 (cruise einde van onze vakantie in Miami). Bij deze optie zouden we rond 04/05 willen vertrekken richting Orlando, om dan eerst rond te reizen en af te zakken richting Miami. Eventueel zouden we bij deze cruisedata ook kunnen kiezen om 11/05 te vliegen richting Miami. Eerst de cruise te nemen, nadien rond te reizen richting Orlando en vandaar uit rond 30/05 terug te keren richting huis.

Vertrekken van Brussel is het makkelijkste, maar Amsterdam of Düsseldorf kan ook.

Tja, moest iemand toevallig een mogelijkheid tegen komen op onze veeleisende data, geen zeker een seintje :D
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer