@ RoelB
Ik heb eind sept een auto opgehaald in Miami via Hertz, de car confirmation email wel gehad, maar geen link en geen kenteken vermeld in deze email. Ik werd in de email verwezen naar de gold isle, wat erg onduidelijk was in de parkeergarage.
Bij navraag binnen kreeg ik 2 rijnummers toegewezen om een auto te kiezen. De eerste rij stonden twee Kia Souls en verder niks (bij terug brengen was het afgeladen vol), niet mijn smaak. Dus ik naar de andere rij en daar stond een mooie nieuwe KIA Optima (waar ik al op hoopte).
Helaas ben ik nu in discussie met Hertz over een nabetaling, want ik heb een upgrade gepakt (van C naar F), maar dat zou geen extra kosten moeten opleveren als je uit de gold isle de auto meeneemt.
Ik zie nu ook dat de bedragen voor huur erg hoog zijn tov wat ik voor afgelopen huur betaald heb (weliswaar een andere periode, Sept dit jaar en ik kijk nu voor april volgend jaar). Zo ondervind ik ook dat t huren op vliegeld Orlando stukken duurder is dan bv op t vliegveld van Sanford (1uur van Orlando vandaan).