Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5
Vind de prijzen die ik hier lees aan de hoge kant. Wij hebben de laatste jaren in de meivakantie niet meer dan €350 betaald naar Fl en zelfs €275 naar Phoenix. Vorig jaar €335 naar SFO, met een A380. Wel altijd met een tussenstop.
Ben zelf op zoek voor juni naar SFO. Via Brussel al voor €406 met BA en Virgin. Maar ik denk ook altijd dat er nog een betere prijs komt, we zijn de laatste jaren erg verwend.
Ben zelf op zoek voor juni naar SFO. Via Brussel al voor €406 met BA en Virgin. Maar ik denk ook altijd dat er nog een betere prijs komt, we zijn de laatste jaren erg verwend.
Hoe lang van tevoren hebben jullie die tickets van 275 - 400 euro naar Florida in de meivakantie geboekt?
Het is nu 6 maanden van tevoren...
Het klinkt natuurlijk super aantrekkelijk om daar op te wachten
Het is nu 6 maanden van tevoren...
Het klinkt natuurlijk super aantrekkelijk om daar op te wachten

2000 Zuidwest
2017 New York en Zuidwest
2018 Californië en Oregon
2022 Las Vegas - Yellowstone - Utah
2023 West-Canada
2017 New York en Zuidwest
2018 Californië en Oregon
2022 Las Vegas - Yellowstone - Utah
2023 West-Canada
-
- Amerikakenner
Vorig jaar in Oktober naar SF, naar Fl in maart, ook al eens in januari.
Ik blijf wel altijd zoeken en kijk vaak op dit forum. Vooral "Harry" heeft vaak goede tips voor lage prijzen.
Ik blijf wel altijd zoeken en kijk vaak op dit forum. Vooral "Harry" heeft vaak goede tips voor lage prijzen.
wij hebben paar maanden geleden geboekt voor 275 voor meivakantie dus-miami 

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
@harryh: vanaf welke prijs zou jij boeken in mijn geval? (Brussel-Atlanta/ Miami-Brussel) juli/aug. Ik zie dat je al héééél vaak naar de VS bent gevlogen vandaar dat ik het even aan jou vraag. Dus wanneer zou jij 'toeslaan' m.a.w.?
Groetjes, Frouke

Groetjes, Frouke
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Wij konden toen nog niet beslissen, 2 dagen voordat we dat wel konden waren de goeie prijzen wegONYX666 schreef:wij hebben paar maanden geleden geboekt voor 275 voor meivakantie dus-miami

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Wij hebben de tickets geboekt.
Vlucht: Dusseldorf - Los Angeles - Retour ma 3 sep 18 - ma 1 okt 18
EUR 992,00 voor 2 personen incl. ieder 1 koffer 23 kg, handbagage en accessoire
Met 1 overstap van Dusseldorff-Schiphol op heenreis en op de terugreis Schiphol-Dusseldorff.
Totale duur heenreis: 15 uur
Totale duur terugreis: 12u 10m
Heenreis met Delta Boeing 777-200LR en terugreis met KLM Boeing 787-9
Geboekt bij KLM via Momondo
Staat nu voor rond de € 1161,00 p.p. aangeboden
Dat hebben wij dus nog niet eens voor 2 personen betaald.
Vlucht: Dusseldorf - Los Angeles - Retour ma 3 sep 18 - ma 1 okt 18
EUR 992,00 voor 2 personen incl. ieder 1 koffer 23 kg, handbagage en accessoire
Met 1 overstap van Dusseldorff-Schiphol op heenreis en op de terugreis Schiphol-Dusseldorff.
Totale duur heenreis: 15 uur
Totale duur terugreis: 12u 10m
Heenreis met Delta Boeing 777-200LR en terugreis met KLM Boeing 787-9
Geboekt bij KLM via Momondo
Staat nu voor rond de € 1161,00 p.p. aangeboden

Laatst gewijzigd door Ladybug1nl op 26 okt 2017, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-expert
Hoi Frouke, ik zou tevreden zijn met 500,-. Maar zou je je plannen niet omgooien en heen en terug op Florida vliegen? Dan heb je ook geen oneway fee voor autohuur.frouke schreef:@harryh: vanaf welke prijs zou jij boeken in mijn geval? (Brussel-Atlanta/ Miami-Brussel) juli/aug.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Oei oei, da ga ik nog eens goed moeten bekijken dan... Ik heb nl. de pérfecte route uitgestippeld (allez, denk ik dan toch hé)
Maar nu begin ik tóch te twijfelen hoor... Ik ga eens bekijken of ik iets gelijkaardigs uit mijn mouw geschud krijg met goedkopere vliegtickets én idd de onewayfee (ik dacht trouwens dat er geen fee was van Georgia naar Florida...)? Ps: welke luchthaven in Florida is over het algemeen het goedkoopst om retourtickets te boeken?
Groetjes,
Frouke

Groetjes,
Frouke
-
- Amerika-expert
Inderdaad zie ik nu dat sommige verhuurders geen one way fee rekenen, maar volgens mij andere wel, dus even goed opletten als je boekt.
In mijn ervaring zijn Orlando, Fort Lauderdale en Miami vergelijkbaar qua prijs. TPA en RSW zijn vaak duurder, hoewel het soms kan meevallen.
Om de prijs in de gaten te houden kun je bijv google.com/flights gebruiken, dan kun je 5 vertrek- en aankomstplaatsen toevoegen en zie je in één keer de goedkoopste vlucht. En kun je ook een alert op zetten. Nadeel is alleen dat je dan geen prijzen via brokers ziet, dus als je dan met bv Momondo zoekt vind je nog lagere prijzen. Maar ik boek het liefst rechtstreeks bij de maatschappij.
In mijn ervaring zijn Orlando, Fort Lauderdale en Miami vergelijkbaar qua prijs. TPA en RSW zijn vaak duurder, hoewel het soms kan meevallen.
Om de prijs in de gaten te houden kun je bijv google.com/flights gebruiken, dan kun je 5 vertrek- en aankomstplaatsen toevoegen en zie je in één keer de goedkoopste vlucht. En kun je ook een alert op zetten. Nadeel is alleen dat je dan geen prijzen via brokers ziet, dus als je dan met bv Momondo zoekt vind je nog lagere prijzen. Maar ik boek het liefst rechtstreeks bij de maatschappij.
Dag iedereen,
Ik ben op zoek naar goed geprijsde tickets voor eind april 2018 (periode van 16/17 tot 27/28 april) van Brussel naar Washington en van Orlando terug naar Brussel. Het is geen probleem om bijvoorbeeld vanuit Schiphol te moeten vertrekken.
Omgekeerd is het eventueel ook een optie, maar dan zouden we graag in Orlando zijn rond 21/22 april en weer terug rond 1/2 mei.
Hebben jullie tips of interessante aanbiedingen die de moeite waard zijn?
Dankjewel!
Ik ben op zoek naar goed geprijsde tickets voor eind april 2018 (periode van 16/17 tot 27/28 april) van Brussel naar Washington en van Orlando terug naar Brussel. Het is geen probleem om bijvoorbeeld vanuit Schiphol te moeten vertrekken.
Omgekeerd is het eventueel ook een optie, maar dan zouden we graag in Orlando zijn rond 21/22 april en weer terug rond 1/2 mei.
Hebben jullie tips of interessante aanbiedingen die de moeite waard zijn?
Dankjewel!

De ticketprijzen regelmatig checken en als je voor jouw een goede prijs ziet, boeken.
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Enige juiste antwoord op die vraag die iedere dag wel voorbij lijkt te komen...
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Je kunt toch best tips geven, bijv. dat bepaalde luchthavens goedkoper zijn dan anderen, of bepaalde airlines die die luchthavens rechtstreeks aandoet. Ik zeg maar wat.
M23M, trek je dan maar 11 dagen uit voor Washington naar Orlando? Of zie ik dat verkeerd?
M23M, trek je dan maar 11 dagen uit voor Washington naar Orlando? Of zie ik dat verkeerd?
En toch het antwoord van Arno het enige goede antwoord. En natuurlijk flexibel en geduldig zijn.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Hangt van de vraag af. Deze persoon zegt niet: wanneer komen er goede prijzen, maar vraagt expliciet om tips en suggesties.
Die hebben we net gegeven 

-
- Amerikakenner
Kijk eens bij Chaser, Skyscanner ofgoogleflight. Je kunt hier een allert instellen zodat je bericht krijgt als de prijzen zakken. Kijk ook eens vanaf Düsseldorf .
Misschien heb je hier iets aan.
Misschien heb je hier iets aan.
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Maar dit is geen nieuw advies, het wordt meerdere keren per week gegeven. Het komt blijkbaar niet in mensen op om even een paar pagina's terug te lezen zodat ze veel vragen al beantwoord zien.
Zoek vooral na 19.00 uur. De vlucht waar ik op aas kost nu nog 700. En zometeen na 19.00 uur kost deze 470. Elke dag opnieuw. Maar ik wacht op een 3xx prijs.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO