Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Introductie: De5elenbaasjes

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
De5elenbaasjes
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Introductie: De5elenbaasjes

Bericht door De5elenbaasjes »

Hallo,

Ik ben Daniëlle en ga samen met mijn man en onze 3 kinderen voor het eerst naar the USA. We hebben er erg veel zin in (vooral ik dan omdat ik er al jaren over bezig ben). Ik ben 1x eerder in America geweest in 2003 via New York naar Seattle gevolgen. America wil ik graag aan de kinderen laten zien. De natuur die daar is, is zo anders als in Europa.
Heb me hier aangemeld omdat we wel wat tips kunnen gebruiken, met zijn vijven en mijn man in een rolstoel maakt de uitdaging iets groter om een leuke rondrit te maken. Ik zal ik een apart stukje schrijven waar we precies naar toe willen gaan.
Ron Notenboom
Amerikakenner
Partner van: Sjaan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: Introductie

Bericht door Ron Notenboom »

Welkom op dit forum. Aan hulp om jullie van de nodige adviezen te voorzien zal het hier niet ontbreken. Hopelijk gaat het jullie lukken, ondanks de handicap van je man, een mooie reis in elkaar te steken. Veel succes alvast.
Reisverslag 2018: https://www.pindat.com/reis/dagboek/not ... s-usa-2018
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer