Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel of guesthouse in San Francisco.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Cootje12
Amerika-ontdekker

Hotel of guesthouse in San Francisco.

Bericht door Cootje12 »

Hallo,

als nieuwkomer heb ik een paar vraagjes.
We gaan volgend jaar een rondreis West-Amerika maken. We doen 3 nachten SF aan. Bij het zoeken naar een hotel in SF viel het mij op dat ze erg duur zijn. We zijn rond de 1000 euro kwijt. Nu kijk ik ook naar een guesthouse via homeway. Maar lastig daaraan vind ik dat niet goed weet welke wijk ik moet zitten en of dat vertrouwd is. Heb bijv een guesthouse is Alamo gezien.
Vragen:
Wat is jullie advies? Weet je een goedkoper en goed hotel in een redelijke wijk? Niet ver van restaurants etc? Of toch kiezen voor de guesthouse? Welke wijk? En een beetje verder weg maakt niet uit?
Emootje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Hotel of guesthouse San Fransisco

Bericht door Emootje »

Wij hebben het Town House Motel geboekt. Die zit op Lombard Street en is nog wel betaalbaar...
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Hotel of guesthouse in San Francisco.

Bericht door Pete.Z »

Goh, Town House Motel, was een aantal jaren mijn vaste stek als ik in SF was, zeker een keer of zes daar overnacht. Zeker een aanrader, al ben ik er voor het laatstbgeweest in 2009......
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Die 2009 kamerprijs zal nu grote kans wel een aantal keer over de kop zijn gegaan Pete.
Ik zat in de travelodge by the bay en die is nu 50% duurder op de dagen dat ik er in 2012 was.
Trails
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19
Contacteer:

Bericht door Trails »

Wij zaten begon september hier: https://www.vrbo.com/1078355?unitId=1626513
Beviel zeer goed en met de auto ben je zo in SF.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Zoek je een hotel met parkeergelegenheid of heb je geen auto in SF? Als je een auto hebt let er dan op of parkeren inbegrepen is in de hotelprijs. Vaak is dat niet het geval.
Wij zijn erg te spreken over de Motor Inns, zoals de Chelsea Motor Inn. Goed gelegen en gratis parkeren.
Restaurants heb je altijd wel in de omgeving.

Marianne
Cootje12
Amerika-ontdekker

Bericht door Cootje12 »

Dank jullie voor de reacties.
CAM1984
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door CAM1984 »

Misschien kun je iets vinden via Airbnb? Al is dit ook behoorlijk geprijsd in SF...
RuthdeLange
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door RuthdeLange »

Wij kiezen er voor om buiten SF te slapen (Union city/ Holiday Inn). Niet duur, prima hotel met ontbijt. We bezoeken SF op een zondag dus dan hoef je op veel plaatsen langs de straat geen parkeerkosten te betalen.
Ik vond de motels in SF - ook degene die op dit forum werden aangeraden - veel te duur en/of niet in een buurt waar ik graag zou willen verblijven. of inderdaad extra kosten voor parkeren. Maar dat is heel persoonlijk.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer