Heb idd een leuke villa (hoop ik dan toch)

Een overnachting in de GSMNP heb ik nog niet geboekt maar al wel vanalles aan het uitpluizen geweest daar. Ben al wel aan het zoeken geweest naar betaalbare chalets/huizen vlakbij de Cades Cove. (lekker dichtbij in functie van het fietsen daar)

@Winterpark: kan je mij mss eens een goeie link doorsturen voor een héééééééle leuke cabin daar, want dochterjelief zou véél liever 'kamperen' dan in een motel te moeten overnachten? (Liefst ook niet te ver rijden van de Cades Cove vanwege het vroeeeeeege opstaan...)

Ps: weet iemand of je die fietsen kan reserveren op voorhand, want dat zou toch een hoop stress schelen en dan zou ik ook een overnachting meer in de richting van Gatlinburg ofzo kunnen boeken (ben nu in de omgeving van Townsend aan het zoeken geweest) omdat ik dan zéker ben dat we fietsen zullen hebben, want heb gehoord dat je er crimineel vroeg moet bijzijn om überhaupt nog een fiets te kunnen bemachtigen daar 's morgens...
@Paul: het is onze bedoeling om tijdens onze 'Miamidagen' op 1 vaste plek te verblijven hoor

@Winterpark: Panama City gaan we enkel bezoeken om met de dolfijntjes te gaan zwemmen en daar had ik een bedrijf gevonden met hele goeie beoordelingen vandaar de keuze. Apalachicola kunnen we achteraf nog passeren richting onze volgende verblijfplaats. De dagen vóór Davenport wordt het lastig om nog dagen te verschuiven omdat anders het fietsen in de GSMNP in gedrang komt omdat dit nu mooi op een woensdag valt. (of kan je op andere dagen ook fietsen daar?)
Bedankt voor jullie reacties alvast

Frouke