Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Acteren in LA

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Farid
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Farid »

Zoals dutchie_in_boston al zei: laat je dromen niet afpakken.
Ik ben 15 en ik wil gamedesigner worden, en dat is ongeveer net zo moeilijk als actrice worden.
Daarom doe ik voor de zekerheid eerst MBO-Netwerkbeheerder.
Het maakt niet uit hoe goed je ergens in bent. Ze nemen je echt niet serieus...
Daarnaast moet je je afvragen of je naar LA wilt gaan omdat je van de sfeer/het land houd, of gewoon voor je carriere.
LA is like Mount everest.
Misschien moet je eerst beginnen met de Vaalserberg...
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Farid schreef:Zoals dutchie_in_boston al zei: laat je dromen niet afpakken.
Ik ben 15 en ik wil gamedesigner worden, en dat is ongeveer net zo moeilijk als actrice worden.
Zijn gewoon opleidingen voor hoor...
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Farid
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Farid »

Maar dan moet je nog een baan krijgen...
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

Farid schreef:Maar dan moet je nog een baan krijgen...
een manier om de Vaalsberg te beklimmen ipv gelijk Mt Everest (mooie analogie) is om als game tester ergens binnen te komen. Hier ergens in de buurt van Seattle zit Nintendo en ik zie vaak oproepen voor game testers. Maar ja, daar zijn natuurlijk miljoenen gegadigden voor maar het kan wel een voet in de deur brengen. Ik neem aan dat ze die mogelijkheden in NL ook hebben en dan ervaring opbouwen, etc etc en je komt er wel. Dromen en plannen make it happen! En soms ook just a little bit of luck :wink:
SEEING IS BELIEVING
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Gina17 schreef:Oh, maar ik heb al acteerles, en engels kan ik ook wel.
En kan ik ook altijd in Amerika nog leren.
Arnold, Jeanetc. konden ook amper engels toen ze daar kwamen
Ik moet wel een beetje lachen.
Der Arnold is voordat ie met acteren begon eerst Mr Universe geweest.
Body building dus. Doordat ie zo gigantisch was kreeg ie filmrollen aangeboden vanwege zijn spiermassa. Hij heeft hard gewerkt en is erg intelligent. Hij is overigens helemaal niet knap maar heeft de brains :wink:
Hij heeft trouwens zijn fortuin niet in de film gemaakt maar meer als business man met veel real estate.

Jean (claude Van Damme?) was ook een spierbonk die zijn eigen noten kon kraken :wink: maar uiteindelijk looser is geworden.

Dromen is leuk en daar is niks mis mee. Pappie kan je echter niet helpen en jij kan het alleen maar maken als je iets hebt aan te bieden wat niemand anders heeft(zie Arnold). Ook was het in de tijd van Arnold iets eenvoudiger om naar de states te emigreren dan dat het nu is
KH_1998
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Acteren in LA

Bericht door KH_1998 »

En ben je al ver geraakt?
mtl
Amerika-expert

Re: Acteren in LA

Bericht door mtl »

Topicstarter heeft 10 jaar geleden voor het laatst ingelogd. Hoe groot acht je de kans dat ze nog meeleest?
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer