Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
babarage
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Bericht door babarage »

ja frut dingen ik kon hem ook niet uit krijgen! had er niks an want m’n ipad stond vol met zooi voor die paar minuten dat ik niet lig te snurken in het vliegtuig :).

enniehouw, je kunt het van te voren kopen ja. moet je even afwachten tot je 24 uur van te voren hebt kunnen checken of op jouw vlucht inderdaad directtv beschikbaar is.

https://www.united.com/CMS/en-US/travel ... RECTV.aspx
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Bij United hebben ze toch dat systeem dat je op je eigen tablet de United App moet installeren (op voorhand) en als je dan verbindt met in-flight WIFI kun je via de App entertainment bekijken. Zonder te betalen trouwens, maar geen internet toegang. Als je betaalt kun je echt op internet gaan.
Of is dat niet op alle vluchten die WIFI aanbieden?
Little Vixen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Little Vixen »

Ik wordt er nu wel heel erg chagrijnig van hoor. Ik boek echt nooit meer met KLM.
Sinds ik geboekt heb op 22 augustus is mijn vlucht al 5 keer veranderd. Ik wordt er niet meer wijs uit joh!
Het ergste is nog. Ik heb heel bewust een vlucht geboekt waarbij ik s middags pas zou gaan vliegen zodat ik rustig op m'n gemak wakker kon worden en rustig naar het vliegveld kon gaan. Ik moet namelijk nog n dik uur rijden voor ik er ben. Nu zijn ze de eerste vlucht steeds verder en verder naar voren aan het rekken. Ik heb nu een overstap op Detroit van 9 uur!!!!

Nod mod: Hou het voortaan netjes aub
K1 status: 7-10-2018 NOA-2 approval after exactly 200 days

***Home is where the heart is***
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Bij elke maatschappij kunnen tijden veranderen. Maar een overstap van 9 uur hoef je niet te accepteren. Neem contact op met KLM.
Little Vixen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Little Vixen »

Ben binnen 5 minuten heel vriendelijk geholpen en terug gezet op mijn oorspronkelijke vlucht van de late namiddag. :clap: Bedankt KLM!

Iets met heethoofd en eerst effe doorademen en zo :roll:
K1 status: 7-10-2018 NOA-2 approval after exactly 200 days

***Home is where the heart is***
babarage
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door babarage »

lekker little vixen. had je rechtstreeks via klm geboekt? want dan zie je hier dan het grote voordeel, als ze aan de schuif gaan met je vluchten ben je vaak maar 1 belletje / chat verwijderd van de oplossing (als het stoom uit je systeem is :))
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Zo wat berichten aangepast en verwijderd. Graag weer on-topic en hou je aan de forum regels.
Miquel
Amerikafan

Bericht door Miquel »

Wij zijn net terug van een fantastische reis naar Florida.
Vroeg mij wel af;

volgens mij zijn LAX en MIA ongeveer even lang vliegen?
Waarom is MIA dan zoveel goedkoer? allebei is het volgens mij ongeveer 10 uur vliegen?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Volgens mij ligt LAX een flink stuk verder weg van MIA. Verder is er ook vraag en aanbod.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Naar MIA is het 7445km, naar LAX 8952, dus wel een stukje verder. De laatste keer MIA waren we € 375 kwijt, dit jaar LAX € 421, klopt dus wel aardig met de afstand. :D
Miquel
Amerikafan

Bericht door Miquel »

@Harry
Met tussen stops dan zeker? Wij vinden non-stop wel erg lekker. Dit jaar ook weer naar Miami, 500 euro.
Die prijs die jij had naar Lax heb ik nog nooit gevonden?
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Naar LAX was vanaf Düsseldorf met de ICE naar Frankfurt en vanaf daar met de Lufthansa A380 non stop naar LAX. Naar Miami was heen via Londen Gatwick en terug via Manchester.
Miquel
Amerikafan

Bericht door Miquel »

Aha, vandaar!
Verklaard een boel.
BIANCAW
Amerika-ontdekker

Bericht door BIANCAW »

Goedemorgen allemaal,

Onze volgende vakantie staat op de planning voor april/mei 2018. Na het Zuid-Westen in 2016 nu naar Florida. Vandaag kom ik vliegtickets tegen bij Lufthansa.

Vertrek 27 Aprill 2018 vluchttijd 12h45 met 1 stop van 1h45

Terug 12 Mei 2018 vluchttijd 12h19 met 1 stop van 55m

Vertrek en aankomst Brussel naar Orlando

Het gaat om tickets voor 2 volwassenen 1 kind van 13 (ook volwassen prijs) en 1 kind van 11 met een totale prijs van €2002.

Graag jullie mening over de tickets (prijs?) en ervaringen met Lufthansa.

Bedankt alvast!!

Groet Bianca
Queste
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19
Contacteer:

Bericht door Queste »

Vrijdagavond kregen we te horen dat onze projectdeadline uitgesteld was en dat we allemaal maar tussen kerst en nieuwjaar vrij moesten nemen wat voorheen niet bespreekbaar was.
Ik had dus het idee om spontaan die periode in cali door te brengen, weg van dat koude weer hier. Matrix toonde een redelijke vluchtprijs dus ging ik op zoek naar een betaalbaar hotel en huurauto. Nadat ook dat gelukt was, was ik klaar om de vlucht te boeken. Ik krijg echter op geen enkele mogelijke manier de prijs naar voren die matrix (en ook google flights) toont. Niet direct bij swiss, niet via boekingssites, niet via een VPN. Onmogelijk.
Heb dus nog even een dag gewacht om te kijken of er soms vertraging in de sync zou zijn, maar vandaag nog precies hetzelfde. De vlucht is volgens google nog beschikbaar maar ik krijg hem nergens geboekt.

Dit is de itinerary die ik probeer te boeken: http://matrix.itasoftware.com/#view-det ... F2kUvMO007

Heeft iemand een idee hoe ik toch nog aan deze vlucht kan komen? Voor de huidige, boekbare prijzen gaat het feest voor mij niet door :cry:
The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Bij mij werkt je linkje niet, misschien slim om de vluchtdata er even bij te zetten ?
Queste
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Queste »

DUS-SFO van 23 t/m 31 december met maxconnect 3:30
The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Niet alles wat de matrix toont kun je boeken.
Ellis71
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Ellis71 »

@Biancaw, wij vliegen 26 april vanaf Amsterdam met Lufthansa naar Tampa en vliegen 18 april terug en betaalde €432,- voor onze ticket.
Bij ons was het goedkoper om op de 26ste te vertrekken ipv de 27ste, soms levert schuiven met datums voordeligere prijzen op.
Queste
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Queste »

mtl schreef:Niet alles wat de matrix toont kun je boeken.
Dat is het korte antwoord maar dat begrijp ik dus niet. Google flight toont ook dezelfde prijzen met link die me naar de website van swiss brengt met een prijs die bijna 3x hoger is.

"De stoelen tegen dit tarief zijn uitverkocht" is iets wat ik kan begrijpen, maar daar lijkt geen sprake van te zijn aangezien 24 uur later nog steeds hetzelfde tarief getoond wordt.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer