Aïda schreef:Heb je al tijd gehad om te kunnen kijken? Ik ben érg benieuwd en ik denk Knabbeltje en Marjol ook wel

Belofte maakt schuld...
Het heeft wel even geduurd maar ik heb lijstje gemaakt van de quarters die ik dubbel heb en een lijstje van de quarters die ik nog zoek.
Tijdens onze trip vorige maand zijn Marjan en ik naar de Mint in Philadelphia geweest. Anders dan in Denver, is hier een self-guided tour. Eerlijk gezegd niet zo leuk als in Denver maar toch weer heel erg interessant.
We zijn na afloop nog even in de gifstshop geweest (hoe kan het ook anders

) en daar hield men grote uitverkoop. We hebben beide
The Official United States Mint 50 State Quarters Collecter's Map gekocht.
Een leuke map waar je de Quarters in kunt bewaren en met tal van wetenswaardigheden over de staten. Vanmiddag heb ik de map gevuld met mijn quarters en er ontbreken er nog 14 (incl. de quarters die dit jaar en volgend jaar nog uitgegeven worden).
Ik spaar niet specifiek Denver of Philadelphia. De quarters die ik nog zoek zijn en die reeds uitgegeven zijn:
2005:
- Kansas
- West Virginia
2006:
- Nebraska
- North Dakota
2007:
- Montana
Verder zoek ik voor de volgende 2 quarters nog een vervanging. Die van mij zien er niet zo mooi uit.
- Maryland
- New Jersey
De volgende quarters heb ik dubbel. Wie er belangstelling voor heeft, of liever nog, kan ruilen, kan mij een PB-tje sturen. D = Denver, P = Philadelphia.
-
Arkansas (D)
-
Californië (D)
-
Rhode Island (D)
- Oregon (P)
- Massachusetts (D)
- Wisconsin (D)
-
Texas (D)
-