Vrijdagavond kregen we te horen dat onze projectdeadline uitgesteld was en dat we allemaal maar tussen kerst en nieuwjaar vrij moesten nemen wat voorheen niet bespreekbaar was.
Ik had dus het idee om spontaan die periode in cali door te brengen, weg van dat koude weer hier.
Matrix toonde een redelijke vluchtprijs dus ging ik op zoek naar een betaalbaar hotel en huurauto. Nadat ook dat gelukt was, was ik klaar om de vlucht te boeken. Ik krijg echter op geen enkele mogelijke manier de prijs naar voren die matrix (en ook google flights) toont. Niet direct bij swiss, niet via boekingssites, niet via een VPN. Onmogelijk.
Heb dus nog even een dag gewacht om te kijken of er soms vertraging in de sync zou zijn, maar vandaag nog precies hetzelfde. De vlucht is volgens google nog beschikbaar maar ik krijg hem nergens geboekt.
Dit is de itinerary die ik probeer te boeken:
http://matrix.itasoftware.com/#view-det ... F2kUvMO007
Heeft iemand een idee hoe ik toch nog aan deze vlucht kan komen? Voor de huidige, boekbare prijzen gaat het feest voor mij niet door

The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question