Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Cathedral Valley Capitol Reef Jeep tour
Cathedral Valley Capitol Reef Jeep tour
Wij zijn 2 dagen in Capitol Reef en willen graag 1 dag de Cathedral Valley ronde rijden.
Omdat onze huurauto hiervoor niet geschikt is en ook niet verzekerd willen we dit graag georganiseerd doen.
Is dit te boeken in Capitol Reef en heeft iemand een aanrader voor ons?
Omdat onze huurauto hiervoor niet geschikt is en ook niet verzekerd willen we dit graag georganiseerd doen.
Is dit te boeken in Capitol Reef en heeft iemand een aanrader voor ons?
Re: Cathedral Valley Capitol Reef Jeep tour
Wij hebben 2 keer Cathedral Valley gereden en zijn (godzijdank) geen jeep tours tegengekomen. Volgens mij zijn er daar geen georganiseerde tours. Als je het niet met een gewone huurauto wilt doen zou je kunnen overwegen een jeep te huren waarmee je wel dirt roads mag rijden (net als veel mensen doen in en rond Canyonlands).
Laatst gewijzigd door annet2009 op 29 nov 2017, 01:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Wij hebben dit vorig jaar gedaan. De jeep hebben we gehuurd bij Thousands Lake campground in Torrey. Misschien heb je iets aan het verslag van die dag
-
- Amerika-ontdekker
@Marenko, super leuk verslag met foto's. Mag ik vragen wat jullie kwijt waren voor de huur van de auto?
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik weet niet precies wat wij kwijt waren maar de prijzen staan op de we site van de camping http://www.thousandlakesrvpark.com/Jeep ... ntals.html
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Naast uiteraard de tweedaagse op Lake Powell beschouwden de meeste medereizigers de Cathedral Valley Loop als het absolute hoogtepunt van onze groepsreis van afgelopen april. Normaal dus dat die opnieuw op de planning staat voor april 2018.
Hier vind je een verslag (met video van de zo goed als volledige rit) van ons eerste bezoek.
En hier staat het verslag van de groepsreis van afgelopen april.
Hier vind je een verslag (met video van de zo goed als volledige rit) van ons eerste bezoek.
En hier staat het verslag van de groepsreis van afgelopen april.
wat een super idee, gaat op ons lijstje voor komend jaar
Dank jullie wel voor de reacties, we gaan waarschijnlijk een 4x4 huren.
Wat een geweldige beelden @Kalaman en @Marenko, hier wordt ik heel erg enthousiast van
Wat een geweldige beelden @Kalaman en @Marenko, hier wordt ik heel erg enthousiast van
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1263 Weergaves
-
Laatste bericht door Jedinja
-
- 6 Reacties