Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 7 (info in 1e bericht)
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 7
Naar mijn ervaring (dit jaar en vorig jaar) zijn de prijzen op hertz.fr en hertz.co.uk meestal interessanter als op .be en .nl
Zeker ook eens bekijken voor je periode.
Zeker ook eens bekijken voor je periode.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
De prijzen liggen nu sowiezo heel erg hoog. Vorig jaar precies hetzelfde. Uiteindelijk toen voor 760 euro een standard SUV kunnen huren in Vegas bij Alamo voor 23 dagen. Toen daalde de prijzen pas in januari.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Voor april was dit in elk geval niet zo. Vorig jaar waren ze rond deze periode ook heel normaal en veranderden zo goed als niet meer. Nu zijn ze bij Alamo gewoon compleet buiten de markt.
@Hinko, ik had gezegd van je op de hoogte te houden: als je via drive-usa boekt kan je ook van Alamo skip-the-counter gebruik maken, je moet hen gewoon het Alamo reserveringsnummer vragen (ook als je bvb via Meeting Point boekt).
@Hinko, ik had gezegd van je op de hoogte te houden: als je via drive-usa boekt kan je ook van Alamo skip-the-counter gebruik maken, je moet hen gewoon het Alamo reserveringsnummer vragen (ook als je bvb via Meeting Point boekt).
Ik heb geen idee waar je het over hebt maar bedankt
Maar dat kan ook allemaal aan mij liggen hoor

Maar dat kan ook allemaal aan mij liggen hoor

- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee hoor. Het ligt aan mij
...het was eigenlijk een antwoord op een post van Stan...

Wij hebben vorige week op Hertz.nl voor 4 weken in het hoogseizoen 2018 een Categorie P6 (Cadillac Escalade) gehuurd voor $1.693 omgerekend iets meer dan € 1.400 ( hopen dat de koers dan nog steeds zo staat). Het gaat hier om locatie Phoenix AirPort. Ik heb zojuist nog een keer gekeken en de prijs is hetzelfde gebleven. Ik heb gelijk ook hertz.es, hertz.fr, hertz.co.uk (Bedankt voor de tips!) ook geprobeerd maar via deze websites was deze auto of een stuk duurder of niet beschikbaar. Het ligt dus blijkbaar ook aan de locatie of het interessanter is. Het duurt nog een tijd voordat we gaan en er kan kosteloos geannuleerd worden dus we zullen regelmatig nog wel op die sites gaan kijken of het voordeliger kan.
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
Klopt, vorige week ook via Hertz (.be/fr/de/com maakt niets uit) een Cadillac Escalade AWD/Lincoln Navigator Group P6 LFAR or similar vastgelegd voor omgerekend 650 Euro (2 weken Las Vegas april 2018). Ook andere Prestige modellen staan al enkele dagen aan die prijzen (Mercedes/Land Rover/Infinity). Waarschijnlijk een fout in hun systeem want kleinere SUV's zijn merkelijk duurder.
- kustbewoner
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
blijkbaar enkel in Las Vegas...
Orlando nog steeds veel duurder
Orlando nog steeds veel duurder
- Galapogos
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dit moet dan nieuw zijn. Afgelopen zomer en ook het jaar daarvoor heb ik geprobeerd skip the counter te gebruiken (Meeting Point/Alamo via drive-usa), maar dat lukte niet. Wat ik wél kon doen middels de Alamo-boekingsreferentie was online inchecken zodat ik bij Alamo alvast alle gegevens kan invullen (rijbewijsnummers, etc). Maar dat is nog iets anders dan skip the counter gebruiken.kalaman schreef:@Hinko, ik had gezegd van je op de hoogte te houden: als je via drive-usa boekt kan je ook van Alamo skip-the-counter gebruik maken, je moet hen gewoon het Alamo reserveringsnummer vragen (ook als je bvb via Meeting Point boekt).
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Als het inchecken wel kan en skip the counter niet, dan was het waarschijnlijk een locatie waar geen skip the counter beschikbaar was. Dit kan namelijk niet bij alle vestigingen. (palm springs bijvoorbeeld)
Ik heb al jaren via drive-usa skip the counter gedaan bij de locaties waar het wel kon.
Ik heb al jaren via drive-usa skip the counter gedaan bij de locaties waar het wel kon.
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
Anders deze eens bekijken? https://www.thedibb.co.uk/forums/archiv ... 09327.htmlGalapogos schreef:Dit moet dan nieuw zijn. Afgelopen zomer en ook het jaar daarvoor heb ik geprobeerd skip the counter te gebruiken (Meeting Point/Alamo via drive-usa), maar dat lukte niet. Wat ik wél kon doen middels de Alamo-boekingsreferentie was online inchecken zodat ik bij Alamo alvast alle gegevens kan invullen (rijbewijsnummers, etc). Maar dat is nog iets anders dan skip the counter gebruiken.kalaman schreef:@Hinko, ik had gezegd van je op de hoogte te houden: als je via drive-usa boekt kan je ook van Alamo skip-the-counter gebruik maken, je moet hen gewoon het Alamo reserveringsnummer vragen (ook als je bvb via Meeting Point boekt).
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
of deze is misschien interessanter: http://www.sylvia-schulze.net/tipps-inf ... etime.html
- Galapogos
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb die methode afgelopen zomer geprobeerd, maar het lukte niet om skip the counter te doen. Mocht ik nog eens Alamo via drive-usa boeken dan probeer ik het gewoon nog een keer.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Hallo,
Zit dus net met mijn man te kijken voor een huurauto en hebben nu een discussie. Ik zat te kijken op de link die gegeven was https://www.alamo.co.uk/deals/vouchercodes/discount op pagina 1 van dit topic (deel 7).
Mijn man zegt dat we niet via een (Duitse, Engelse, Franse etc) site kunnen boeken als Nederlanders zijnde. Ik zeg van wel omdat jullie dat aangeven om ook te kijken op buitenlandse sites.
Wie kan hier iets over zeggen of dat problemen geeft bij de autoverhuur balie in LAX.
Groetjes
Zit dus net met mijn man te kijken voor een huurauto en hebben nu een discussie. Ik zat te kijken op de link die gegeven was https://www.alamo.co.uk/deals/vouchercodes/discount op pagina 1 van dit topic (deel 7).
Mijn man zegt dat we niet via een (Duitse, Engelse, Franse etc) site kunnen boeken als Nederlanders zijnde. Ik zeg van wel omdat jullie dat aangeven om ook te kijken op buitenlandse sites.
Wie kan hier iets over zeggen of dat problemen geeft bij de autoverhuur balie in LAX.
Groetjes
Ladybug,
je hebt de discussie van je man gewonnen!
Je kunt gerust bij een buitenlandse site boeken, bijv Alamo.co.uk. Of via duitse site. Bij deze sites zijn de verplichte verzekeringen voor ons als europeanen (meestal) inbegrepen.
Zelfs via amerikaanse sites kun je boeken, maar let erop dat je aangeeft dat je in Nederland (of ander Europees land) woont, ivm de juiste verzekeringen. Of de bovenstaande link nog een voordelige optie is, valt overigens te betwijfelen, maar daar gaat je discussie niet over.
je hebt de discussie van je man gewonnen!
Je kunt gerust bij een buitenlandse site boeken, bijv Alamo.co.uk. Of via duitse site. Bij deze sites zijn de verplichte verzekeringen voor ons als europeanen (meestal) inbegrepen.
Zelfs via amerikaanse sites kun je boeken, maar let erop dat je aangeeft dat je in Nederland (of ander Europees land) woont, ivm de juiste verzekeringen. Of de bovenstaande link nog een voordelige optie is, valt overigens te betwijfelen, maar daar gaat je discussie niet over.
2000: 3 weken West USA (Los Angeles)
2013: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2014: 26 dagen West USA (Las Vegas)
2016: 17 dagen Florida (Miami)
2017: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2018: 25 dagen Noord West USA/Canada (San Francisco)
2013: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2014: 26 dagen West USA (Las Vegas)
2016: 17 dagen Florida (Miami)
2017: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2018: 25 dagen Noord West USA/Canada (San Francisco)
-
- Amerika-ontdekker
Super! Altijd fijn om een discussie te winnen
.
Zal vast niet de goedkoopste zijn, maar dan kunnen we nu alles bekijken en vergelijken.

Zal vast niet de goedkoopste zijn, maar dan kunnen we nu alles bekijken en vergelijken.

- Galapogos
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb gisteren een auto gehuurd bij AVIS. Via https://www.avis.be/aanbiedingen-autove ... n-shopping kun je boeken met 15% korting. Die aanbieding staat op alle Europese sites (dus avis.nl, avis.be, avis.es, avis.fr, etc), en de prijs kan behoorlijk variëren van land tot land. Toen ik keek waren België, Frankrijk en Spanje aanzienlijk goedkoper dan bijvoorbeeld Nederland en Duitsland.
Enfin, via AVIS nu voor 650 euro een mid-size SUV voor 25 dagen in april/mei in Las Vegas. Was aanzienlijk goedkoper dan via andere aanbieders/brokers.
Enfin, via AVIS nu voor 650 euro een mid-size SUV voor 25 dagen in april/mei in Las Vegas. Was aanzienlijk goedkoper dan via andere aanbieders/brokers.
-
- Amerika-ontdekker
Wij gaan volgend jaar van 18-05 tot en met 08-06 op reis via Orlando.
Ik kijk nu op die link van Avis met 15% korting, dat is tot nu toe de goedkoopste die wij kunnen vinden voor bovenstaande reis via een Nederlandse aanbieder. Wat ik echter niet inbegrepen zie staan is de aansprakelijkheidsverzekering, klopt dat? Het was mijn veronderstelling dat die er altijd standaard bij verzekerd zat al boekte je via een Europese aanbieder. Wat wel is inbegrepen :
- Luchthaven-/stadstoeslag
- Voertuigregistratiekosten
- Schadedekking (LDW)
- Lokale belasting
- Onbeperkt aantal kilometers
De link die ik nu gebruik : https://secure.avis.be/extras?pickupLoc ... sUasorSds=
Iemand ervaring met Avis? Ik neem aan dat die aansprakelijkheids er wel in zit? Ik zie verder ook geen optie om die toe te voegen.
Andere vraag : Met bovenstaande kom ik ongeveer op €750,-, is dat ongeveer wel een prijs waar ik mee rekening moet houden of zal er nog ergens een goedkopere optie te vinden zijn? Heb nog niet veel ervaring met het huren van auto's
Ik kijk nu op die link van Avis met 15% korting, dat is tot nu toe de goedkoopste die wij kunnen vinden voor bovenstaande reis via een Nederlandse aanbieder. Wat ik echter niet inbegrepen zie staan is de aansprakelijkheidsverzekering, klopt dat? Het was mijn veronderstelling dat die er altijd standaard bij verzekerd zat al boekte je via een Europese aanbieder. Wat wel is inbegrepen :
- Luchthaven-/stadstoeslag
- Voertuigregistratiekosten
- Schadedekking (LDW)
- Lokale belasting
- Onbeperkt aantal kilometers
De link die ik nu gebruik : https://secure.avis.be/extras?pickupLoc ... sUasorSds=
Iemand ervaring met Avis? Ik neem aan dat die aansprakelijkheids er wel in zit? Ik zie verder ook geen optie om die toe te voegen.
Andere vraag : Met bovenstaande kom ik ongeveer op €750,-, is dat ongeveer wel een prijs waar ik mee rekening moet houden of zal er nog ergens een goedkopere optie te vinden zijn? Heb nog niet veel ervaring met het huren van auto's

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hangt af voor welke klasse je gaat. Voor een compact car is het denk ik best prijzig, maar voor een grote auto (SUV bv) lijkt het me wel in verhouding.
2007/2008: Noordoosten en Zuidwesten
2013: Noordoosten
2015: Noord- en Zuidoosten
2018: Zuid- en Noordwesten
2020: Florida en Zuidoosten
2013: Noordoosten
2015: Noord- en Zuidoosten
2018: Zuid- en Noordwesten
2020: Florida en Zuidoosten
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Geen ervaring met rechtstreeks huren bij Avis maar via jouw link zie ik het er inderdaad ook niet bij staan.
Roland
Via USA-Reisen.de vind ik een vergelijkbare auto bij Alamo voor ongeveer € 705 waarbij die dekking er wel bij zit. Bovendien heb je dan keuze uit verschillende aanbieders (die ietsje duurder zijn). Daar al eens gekeken? Ben uitgegaan van 1 bestuurder.Spaulding schreef:Andere vraag : Met bovenstaande kom ik ongeveer op €750,-, is dat ongeveer wel een prijs waar ik mee rekening moet houden of zal er nog ergens een goedkopere optie te vinden zijn? Heb nog niet veel ervaring met het huren van auto's
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20036 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-