Maar no way dat ik (met 2 kleine kinderen) van luchthaven ga wisselen, word al gestrest als ik eraan denk

Overigens hebben we afgelopen mei met BA gevlogen en dat ging allemaal prima.
Jammer van die vliegveld wissel..........
Gr.
Rent
Voor € 2345,00 kan je op jullie datum ook met Delta vliegen, wel vanaf BRU en de terugvlucht is wel 2x overstappen (SLC en AMS) maar heenvlucht is wel met (lange, 5u) tussenstop in ATL, dan ben je de grote plas al over, vind ik toch iets geruststellender...Saskia45 schreef:Het lukt niet een screenshot hier te plaatsen, maar hopelijk kan iemand toch helpen?
Zijn dit tickets die jullie zouden boeken of juist niet en waar zie je dat dan aan?
Dat geld uiteraard alleen maar als je met dezelfde maatschappij vliegt, je moet apart bij Virgin inchecken en dat kan dan inderdaad pas 24 uur voor die vlucht.RuthdeLange schreef:Op dit forum las ik dat als je een overstap hebt, dat je dan toch voor de 2e vlucht kunt inchecken 24 uur voorafgaand aan de 1e vlucht. Echter, ik vlieg met BA van Dus naar London en dan van London naar LA met Virgin. 1e vlucht om 11:00, 2e half 4. Ik had aan Virgin (vanwege boeken stoelen) gevraagd tot wanneer dit kon en kreeg een mailtje terug waarin zij daarnaast (los van de stoelenvraag) aangaven dat ik 24 uur voor half 4 (Engelse tijd dus ook niet NL tijd zoals hier op het forum soms staat) pas kan inchecken voor die vlucht van Virgin en niet 24 uur voor 11:00.
Hebben jullie hier ervaring mee?Kkan het zijn dat deze mevrouw van Virgin zich vergist (omdat op dit forum dit aan aantal keer tamelijk stellig is gezegd, dat je 24 uur voor de 1e vlucht en ook nog NL tijd zoiu moeten kunnen inchecken)?
Alvast bedankt voor de reacties.
Betreft 1 boekingsnummer? Dus 1 één boeking of zijn het 2 apart geboekte vluchten met 2 boekingsnummers? In het laatste geval geldt natuurlijk wel dat je pas 24 uur (Engelse tijd) van te voren voor de 2e vlucht kunt inchecken.RuthdeLange schreef:(omdat op dit forum dit aan aantal keer tamelijk stellig is gezegd, dat je 24 uur voor de 1e vlucht en ook nog NL tijd zoiu moeten kunnen inchecken)?