Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gezocht: fijne camping op max 200 km ten NW van Los Angeles
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Gezocht: fijne camping op max 200 km ten NW van Los Angeles
We hebben onze reis naar het zuidwesten bijna helemaal bedacht maar het laatste stukje kom ik niet uit, wie weet heeft iemand hier een tip. Voor onze laatste campernacht, voordat we onze camper in moeten leveren bij Road Bear, zoek ik een fijne camping met liefst full hookup op redelijke afstand van het inleverpunt van road bear in Los Angeles. We komen uit de richting van SF en hebben een stop gepland in de buurt van Big Sur. Ik had een camping in Solvang in gedachten maar nu blijkt dat ik die voor minimaal 2 nachten moet boeken in het weekend, dus die valt af. En ik kan niks redelijks vinden behalve misschien Malibu RV park maar die vind ik zo verschrikkelijk duur! De volgende ochtend moeten we voor 11 uur bij Road Bear zijn en hookup lijkt me handig de laatste nacht. Aan de kust hoeft niet perse, de laatste nachten in LA zitten we ook aan het strand. Iemand een goede tip? Dank alvast!
Groetjes
Groetjes
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Re: Gezocht: fijne camping op max 200 km ten NW van Los Angeles
Als je in Google Maps als punt Road Bear RV markeert, op je rechter muisknop drukt en vervolgens 'Search nearby' klikt en zoekt op RV campsites krijg je legio voorbeelden:
Balboa RV Park
Walnut RV Park
Dockweiler RV Park
La Jolla Group Campsite
Ventura Ranch KOA Holiday
Of ze full hookup hebben moet je zelf even navragen.
Balboa RV Park
Walnut RV Park
Dockweiler RV Park
La Jolla Group Campsite
Ventura Ranch KOA Holiday
Of ze full hookup hebben moet je zelf even navragen.
-
- Amerika-ontdekker
Dank voor de tip. Het probleem is echter niet zozeer dat ik geen camping kan vinden, ik kan niks vinden dat betaalbaar én leuk is. Ik dacht dat iemand wellicht een goeie ervaring zou hebben met camping in die buurt, vandaar mijn bericht...
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Wel zonder hook-up, Point Mugu state beach bij Ventura. Direct aan het strand.
en anders Dockweiler, die is duurder, heeft full hook-up plaatsen en direct aan het strand.
en anders Dockweiler, die is duurder, heeft full hook-up plaatsen en direct aan het strand.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
wij staan in maart een nachtje op leo carrillo state beach, alleen e-hook up maar el zal vast een dumpstation zijn. kost usd 68 incl fees. weet niet hoe duur malibu rv park is maar is misschien een alternatief. in de buurt van malibu
- Max Kool
- Amerikakenner
Wij hebben een aantal keer gecampeerd op El Capitan State Beach Park. Aanrader. Veel ruimte, strand onderaan de cliffs.
(enige nadeel is de trein die vlak langs de camping rijdt, al moet ik zeggen dat ik er niet minder van geslapen heb)
(enige nadeel is de trein die vlak langs de camping rijdt, al moet ik zeggen dat ik er niet minder van geslapen heb)
LA, LA, LA....
niet ver van Road Bear Los Angeles:
Malibu Creek State Park
1925 Las Virgenes Road
Calabasas, CA 91302
1-800-444-7275
www.parks.ca.gov
Het is niet een full Hook up, maar in het natuur.
En drop off by Road Bear moet gedaan zijn voor 10:30, de shuttle naar luchthaven vertrekt om 11uur.
Yvonne
Malibu Creek State Park
1925 Las Virgenes Road
Calabasas, CA 91302
1-800-444-7275
www.parks.ca.gov
Het is niet een full Hook up, maar in het natuur.
En drop off by Road Bear moet gedaan zijn voor 10:30, de shuttle naar luchthaven vertrekt om 11uur.
Yvonne
-
- Amerika-ontdekker
Dankjewel voor alle tips, heel fijn! Heeft iemand toevallig ook ervaring met Jalame Beach County Park?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Die campground ligt bij Lompoc. Je staat natuurlijk helemaal vrij wat je wilt doen, maar ik zou het niet aanraden als je de camper voor 10:30 moet inleveren, nog 200km te gaan rijden naar road bear. Met een beetje pech kom je tussen Oxnard en Roadbear op de 101 ook nog wat file tegen.
Wij hebben op Jalama Beach gestaan met de camper, mooi plekkie op het strand, direct aan de oceaan (zonder hookup). Er zijn ook full-service plaatsen, die zijn wat hoger gelegen en hebben schitterend uitzicht op de oceaan.
Campground is prima, maar volgens mij geldt ook bij deze dat je in het weekend minimaal 2 nachten moet boeken.
Bovendien is het dan nog een heel eind rijden naar Road Bear...!
Campground is prima, maar volgens mij geldt ook bij deze dat je in het weekend minimaal 2 nachten moet boeken.
Bovendien is het dan nog een heel eind rijden naar Road Bear...!
-
- Amerika-ontdekker
Naar aanleiding van jullie reacties toch gekozen voor Malibu RV park, belachelijk duur maar wel dichtbij Road Bear... in elk geval een mooi uitzicht het laatste nachtje
Groetjes, Saskia

Groetjes, Saskia
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1404 Weergaves
-
Laatste bericht door ReinierB