Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Bericht door Reny »

De prijzen van BA zijn inderdaad fantastisch.
Maar no way dat ik (met 2 kleine kinderen) van luchthaven ga wisselen, word al gestrest als ik eraan denk :wink:

Overigens hebben we afgelopen mei met BA gevlogen en dat ging allemaal prima.
Jammer van die vliegveld wissel..........

Gr.
Rent
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Er zitten meestal genoeg opties bij zonder vliegveldwissel, dus goed checken. Niet perse naar de goedkoopste optie kijken, soms is de optie zonder vliegweldwissel een paar euro duurder.
Vanessa007
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Vanessa007 »

Saskia45 schreef:Het lukt niet een screenshot hier te plaatsen, maar hopelijk kan iemand toch helpen?
Zijn dit tickets die jullie zouden boeken of juist niet en waar zie je dat dan aan?
Voor € 2345,00 kan je op jullie datum ook met Delta vliegen, wel vanaf BRU en de terugvlucht is wel 2x overstappen (SLC en AMS) maar heenvlucht is wel met (lange, 5u) tussenstop in ATL, dan ben je de grote plas al over, vind ik toch iets geruststellender...
Maar je tickets met BA zien er ook goed uit hoor! Je moet niet wisselen van luchthaven, dus dat is een pluspunt!
Als je een beetje flexibel bent met datums en vertrek- en aankomstluchthaven (AMS, BRU, DUS en LAX, SFO, LAS) kijk dan zeker eens op momondo.nl en .be of skyscanner.nl, er zijn wel wat mogelijkheden in jullie periode...
Saskia45
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Saskia45 »

Dank jullie wel voor de snelle reacties.

We gaan inderdaad nog even spelen met data/vliegvelden.
Het is in elk geval een geruststelling dat BA zonder vliegveldwissel 'altijd' goed is. :)

Groet Saskia
2000 Zuidwest
2017 New York en Zuidwest
2018 Californië en Oregon
2022 Las Vegas - Yellowstone - Utah
2023 West-Canada
Rdbvh
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Rdbvh »

Het is weer sale bij Britisch Airways! BA is onze favoriet naar USA als de directe vluchten niet interessant zijn qua prijs..
Wij hebben ook weer geboekt in juni AMS-LAX / LAS-AMS via LHR voor 375 euro pp en 8000 avios punten!
Henry1987
Amerika-ontdekker

Bericht door Henry1987 »

Wij zijn ook aan het kijken naar BA tickets naar Seattle voor juni 2018.

Hoeveel overstaptijd is doorgaans nodig vanaf AMS --> Heathrow --> Seattle? Er staan veel tickets online met 1,5 uur overstaptijd op Heathrow.

We hebben ook gekeken naar rechtstreekse vluchten, maar doordat KLM overal de bagage uit heeft gefilterd, stijgen die prijzen als een gek. Bijkomend is dat niet meer helemaal duidelijk is waar wel of geen bagage included is.
GinnyUSA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door GinnyUSA »

Ik heb altijd genoeg gehad aan een uur op Heathrow, heb daar een keer of vier overgestapt. Maar weet ook dat anderen andere ervaringen hebben.
RuthdeLange
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door RuthdeLange »

Op dit forum las ik dat als je een overstap hebt, dat je dan toch voor de 2e vlucht kunt inchecken 24 uur voorafgaand aan de 1e vlucht. Echter, ik vlieg met BA van Dus naar London en dan van London naar LA met Virgin. 1e vlucht om 11:00, 2e half 4. Ik had aan Virgin (vanwege boeken stoelen) gevraagd tot wanneer dit kon en kreeg een mailtje terug waarin zij daarnaast (los van de stoelenvraag) aangaven dat ik 24 uur voor half 4 (Engelse tijd dus ook niet NL tijd zoals hier op het forum soms staat) pas kan inchecken voor die vlucht van Virgin en niet 24 uur voor 11:00.
Hebben jullie hier ervaring mee?Kkan het zijn dat deze mevrouw van Virgin zich vergist (omdat op dit forum dit aan aantal keer tamelijk stellig is gezegd, dat je 24 uur voor de 1e vlucht en ook nog NL tijd zoiu moeten kunnen inchecken)?
Alvast bedankt voor de reacties.
heartfield
Amerika-ontdekker

Bericht door heartfield »

wat is een mooie prijs voor een vlucht van Brussel naar Los Angeles en terug in september.
Met maximaal 1 overstap en uiteraard een redelijke vluchtduur (12 a 15 uur)
sanook
Amerika-expert

Bericht door sanook »

Ik denk dat je wel moet kunnen redden onder de 500, bv 8-29 sept met Delta:

https://www.google.nl/flights/#search;f ... -09-29;s=1

Zou kunnen dat dat zonder bagage is want daar zijn ze wel mee aan het stoeien. BA heeft op dit moment ook aanbiedingen maar zag daar zo gauw geen mooie prijzen voor jouw periode.

En als je 17u te lang vindt dan kom je al gauw op ruim 700:

https://www.google.nl/flights/#search;f ... s=1;md=960

edit: op andere dagen zelfs nog iets goedkoper als je het met WOW aandurft:

https://www.google.nl/flights/#search;f ... -09-28;s=1
MDeckers
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door MDeckers »

Ik zie op de google flights (de nieuwe beta), redelijk wat vluchten in die periode voor 410 met delta.

Dit is wel zonder ruimbagage, met ruimbagage komt er 80 bovenop, dus dan zit je aan 490pp

Ik denk inderdaad dat onder de 500 zeker realistisch is, heb ze al zien voorbij komen begin 400 (430 ofzo, en dan negeer ik WOW, want daar is geen bagage inclusief).

[Edit] handbagage/ruimbagage fout gebruikt
Laatst gewijzigd door MDeckers op 15 dec 2017, 14:41, 2 keer totaal gewijzigd.
sanook
Amerika-expert

Bericht door sanook »

Zonder ruimbagage zul je bedoelen :wink:
heartfield
Amerika-ontdekker

Bericht door heartfield »

dus 500 euro (bagage inbegrepen) is een mooie prijs ?
sanook
Amerika-expert

Bericht door sanook »

Of het een mooie prijs is moet je zelf beslissen, verkeerd is het zeker niet. Er is een kans dat het nog goedkoper kan maar dan zul je er wel bij moeten blijven zeg maar dus zeer regelmatig diverse websites afgaan om te controleren en zo. Dat kan een hoop tijd en energie kosten, als je nu boekt voor een kleine 500 heb je wel zekerheid dat je een OK prijs hebt, dat is ook wat waard lijkt me.
Sowieso zou ik wel even kijken wat bij WOW de bagage kost zodat je daar ook de totaalprijs weet. Scheelt wel behoorlijk in vlucht duur.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

RuthdeLange schreef:Op dit forum las ik dat als je een overstap hebt, dat je dan toch voor de 2e vlucht kunt inchecken 24 uur voorafgaand aan de 1e vlucht. Echter, ik vlieg met BA van Dus naar London en dan van London naar LA met Virgin. 1e vlucht om 11:00, 2e half 4. Ik had aan Virgin (vanwege boeken stoelen) gevraagd tot wanneer dit kon en kreeg een mailtje terug waarin zij daarnaast (los van de stoelenvraag) aangaven dat ik 24 uur voor half 4 (Engelse tijd dus ook niet NL tijd zoals hier op het forum soms staat) pas kan inchecken voor die vlucht van Virgin en niet 24 uur voor 11:00.
Hebben jullie hier ervaring mee?Kkan het zijn dat deze mevrouw van Virgin zich vergist (omdat op dit forum dit aan aantal keer tamelijk stellig is gezegd, dat je 24 uur voor de 1e vlucht en ook nog NL tijd zoiu moeten kunnen inchecken)?
Alvast bedankt voor de reacties.
Dat geld uiteraard alleen maar als je met dezelfde maatschappij vliegt, je moet apart bij Virgin inchecken en dat kan dan inderdaad pas 24 uur voor die vlucht.
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Ik neem aan dat de vraag gaat over twee vluchten die op een enkel ticket staan. In dat geval zou je gewoon moeten kunnen inchecken tot de eindbestemming, ook als het verschillende operating carriers zijn. Of en wanneer dat precies online kan ligt sterk aan de airline. Maar voordat je in het eerste toestel stapt heb je normaal gesproken twee boarding passes. Normaal gesproken check je ook je bagage bij vertrek in tot de eindbestemming.

Als dit op twee aparte tickets staat is dit allemaal niet het geval en zul je inderdaad seperaat moeten inchecken.
Tin_cricket
Amerikafan

Bericht door Tin_cricket »

KLM heeft leuke aanbiedingen voor trein Brussel zuid naar parijs/ams en dan rechtstreeks vliegtuig naar SFO in juni/augustus/sept: tussen 375-415 euro. Rechtstreeks op de site te boeken. ZYR-SFO is bijvoorbeeld 405 euro van 2-23 september.

Al een bevriend koppel mee kunnen plezieren.

Wij hebben enkele dagen AMS-DALLAS-LAS geboekt van 4-25 sept voor 860 €, voor 2 personen + baby, inclusief toelage voor bulkhead seats. Net iets te vroeg geweest aangezien vertrekken uit België makkelijker was geweest, nu nog een hotel bij Schiphol boeken, maar ach, SFO was voor ons niet zo heel interessant.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Die treinreis moet gemaakt worden. Zonder dat is je hele ticket ongeldig. Bij vertrek uit Brussel Zuid moet je volgens mij ook op het station inchecken.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

RuthdeLange schreef:(omdat op dit forum dit aan aantal keer tamelijk stellig is gezegd, dat je 24 uur voor de 1e vlucht en ook nog NL tijd zoiu moeten kunnen inchecken)?
Betreft 1 boekingsnummer? Dus 1 één boeking of zijn het 2 apart geboekte vluchten met 2 boekingsnummers? In het laatste geval geldt natuurlijk wel dat je pas 24 uur (Engelse tijd) van te voren voor de 2e vlucht kunt inchecken.

Wat men hier op het forum bedoelt is dat je eerder dan die 24 uur kunt inchecken als je een overstap op bijv. Londen hebt en dus 24 uur van te voren kunt inchecken voordat de (eerste) vlucht van Amsterdam naar Londen vertrekt.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Nee, je moet de trein nemen die op je ticket staat. Het zijn immers treinen met verplichte reservering.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer