Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Marensjors: rondje Oregon

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Marensjors
Amerika-ontdekker

Reis Marensjors: rondje Oregon

Bericht door Marensjors »

Hallo! Ik ga met mijn gezin een rondje Oregon rijden. Dwz Portland, Astoria, Newport, Bandon, Klamath Falls, Redmond en Cascade Locks. Dit wordt onze vierde Amerika reis. Het leukste vinden wij de restaurants en cafes onderweg die Amerikaanse humor uitstralen en gastvrij zijn . Zoals in de Deep South lunchen onder big mama's rok (oude benzinepomp)... Zijn er reizigers die leuke en lekkere tips hebben? Wij houden ons aanbevolen!
Verder heb ik de route redelijk uitgestippeld en zullen we veel natuur gaan zien. Allereerst de mooie kustroute, dan crater lake, painting hills en veel watervallen. Bij toeval ontdekte ik dat er in dit gebied veel overdekte bruggen zijn die allemaal historisch erfgoed zijn geworden. Daar wil ik er zeker 1 van gaan zien! Heeft er iemand nog meer tips voor bezienswaardigheden? Ik neem ze graag mee in mijn route! Kortom alle tips zijn welkom!!
Bushmaster
Amerika-expert

Re: rondje Oregon

Bericht door Bushmaster »

The Bomber
https://www.thebomber.com
Milwaukie (zuidelijk van Portland)
Almere vak V
Amerika-expert

Re: Reis Marensjors: rondje Oregon

Bericht door Almere vak V »

War vroeger erg leuk. Maar het vliegtuig is al 10 jaar weg...
Marensjors
Amerika-ontdekker

Dank je voor de tip! Ik heb ook de oregon tips gelezen. Mis wat leuke restaurants. Mijn zonen zijn 14 en 17. Welke leuke sportwedstrijden zijn er in juli?
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

Heerlijke fish and chips in Bandon bij de Bandon Fish Market!

Mooie coverded bridge in het plaatsje Remote (OR). Je komt er waarschijnlijk langs onderweg van Bandon naar Crater Lake/Klamath Falls.
Almere vak V
Amerika-expert

Marensjors schreef:Dank je voor de tip! Ik heb ook de oregon tips gelezen. Mis wat leuke restaurants. Mijn zonen zijn 14 en 17. Welke leuke sportwedstrijden zijn er in juli?
In juli liggen alle grote sportbonden stil. Alleen de MLB (baseball) nioet. Daarvoor moet je naar Seattle. Dat is vanuit Portland een kleine 3 uur rijden. Schema is al bekend.
Marensjors
Amerika-ontdekker

opnieuw bedankt! Jammer.... helaas was de meivakantie dit jaar geen optie om naar Amerika te gaan.
Ik had graag een basketbal wedstrijd gezien...
Almere vak V
Amerika-expert

In de meivakantie ben je afhankelijk van de playoffs. Dat is in Portland wel een dingetje. Vorig jaar de competitie beroerd afgesloten en daardoor op de 8e plaats geeindigd. Dan mag je dus meteen tegen de Warriors. Vond mn dochter niet erg. Twee wedstrijden in het Moda Center gedaan en eentje in Oakland in de Oracle Arena. Daar moesten we wel een paar uitleggen hoe het toch kwam dat we voor de Blazers waren en uit Nederland komen. Dit seizoen gaat het iets beter. We staan vijfde, hadden vierde moeten staan. Maar had derde ook mogelijk geweest. Maar eerlijk is eerlijk, dat is wel een beetje boven onze stand...

Drie jaar geleden oa. bij deze wedstrijd geweest waar de Blazers voor het eerst in 14 jaar doorgingen naar de volgende ronde van de playoffs. Nou dacht ik dat ik veel gekkigheid had meegemaakt in sportstadions. Maar deze staat toch wel in mn top 5.
https://www.youtube.com/watch?v=mejFtEY5faU

Eerlijk is eerlijk, ik ben geen honkballiefhebber. Maar het is wel zwaar relaxed. Koop een beetje goeie plaatsen. Ze komen het eten en drinken in je stoel brengen. Ga lekker achterover zitten en relax.
Marensjors
Amerika-ontdekker

Gaaf om dat mee te maken!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer