Iris_1982 schreef:
Wat me wel opviel op die ticket sites: bij een home game staat geen T maar een *. Dat sterretje betekent promotion, maar je kan dan volgens mij geen tickets bestellen. Als je op zo'n T kan klikken wel, maar die staan dus alleen bij games die niet Home gespeeld worden.
Een 'promotion' heeft niets met tickets te maken. Dat betekent dat er dan iets wordt weggegeven door een sponsor aan de toeschouwers. Bij binnenkomst in het stadion krijgt iedereen een pet/vlag/sjaal/tshirt/poster etc.
De 'T''s verschijnen vanzelf. Bij de meeste clubs begint de ticket verkoop zo begin maart. Bij een aantal clubs is de ticketverkoop inmiddels begonnen, daar zie je dus al een T staan.
Aah dat verheldert de zaak
Thanks for the explanation!
ik las op de site van de Anaheim Angels dat ze 3 maart met de verkoop beginnen. Ik zal eens met mijn vriend overleggen of hij oren heeft naar een avondje baseball en zo ja, dan kom ik volgende week in actie
ik krijg het nog druk...zit op 1 maart ook al in de aanslag voor The Wave (hoewel ik denk dat ik voor die baseball wedstrijd niet als een gek hoef te reserveren of wel?)
Overigens zijn AFL, Arena Football League, wedstrijden ook heel leuk om bij te wonen. Dit is echt op de gezinnen gericht, de kans is ook groot dat de spelers voor (en na) de wedstrijd langs de kant lopen om handtekeningen en foto's uit te delen. Voor deze wedstrijden zijn ook veel makkelijker kaarten te krijgen als voor NFL wedstrijden. Veel NFL spelers zijn ook te zien in de AFL en omgedraaid. Het seizoen loopt van maart tot ongeveer half juni.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Ook ik was even gaan kijken of wij tijdens onze trip een baseball wedstrijd kunnen bijwonen. En ja, de LA Dodgers spelen tegen de Blue Jays als wij in LA zijn.
Het lijkt me echt super die sfeer eens echt live te proeven.
Wat ik als complete leek echter niet snap: de beide teams spelen zowel 9 juni als 10 juni tegen elkaar. De 9e spelen ze 's avonds rond 22:00u en de volgende dar om 16:10u. Waarom worden er 2 wedstrijden achter elkaar gespeeld? Is de eerste een soort oefenwedstrijd of zo
Maakt het uit naar welke van de twee wedstrijden je vervolgens gaat?
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
Ik heb helemaal geen idee van hoe het allemaal werkt, maar het lijkt me wel heel erg leuk! Iemand enig idee waar je zoiets opzoekt en of San Diego of Phoenix wat dat betreft wat bieden?
BigAppleLover schreef:Wat ik als complete leek echter niet snap: de beide teams spelen zowel 9 juni als 10 juni tegen elkaar. De 9e spelen ze 's avonds rond 22:00u en de volgende dar om 16:10u. Waarom worden er 2 wedstrijden achter elkaar gespeeld? Is de eerste een soort oefenwedstrijd of zo
Ze spelen soms wel 3 dagen achter elkaar tegen hetzelfde team. De echte reden weet ik ook niet maar ik zou me kunnen voorstellen dat dat is omdat de reisafstanden tussen de teams zo groot is. Misschien dat ze daarom gelijk 3 wedstrijden spelen?
Als ik zou mogen kiezen uit een wedstrijd op een middag of een avond, zou ik voor de avondwedstrijd gaan. Ik zou dat doen vanwege de warmte. Ik heb ooit een middagwedstrijd van de LA Dodgers bijgewoond. Ik verbrandde levend... Vandaar dat ik de overige wedstrijden steeds op de avond bezocht heb. Bovendien is er regelmatig op de avond na de wedstrijd nog een groot vuurwerk.
Leuk dat je ook een wedstrijd gaat bijwonen. Als ik een tip mag geven, zorg dat je minstens een uur voor aanvang van de wedstrijd al in het stadion bent. De hele entourage rondom zo'n wedstrijd is zo leuk om mee te maken. Verder mag je geen eten en drinken meenemen, wel film- en fotocamera's. Kaartjes worden tegenwoordig niet meer altijd toegestuurd. Vaak kun je die afhalen bij het zogn. "Will Call loket". Op vertoon van je aankoopbewijs, geldig legitimatiebewijs en soms je creditcard kun je die dan bij een apart loket afhalen. Ik heb ook al meegemaakt dat dat helemaal geautomatisseerd was. Creditcard (waarmee je de kaartjes gekocht heb) in een automaat stoppen en binnen enkele seconden rollen je kaartjes eruit.
nieuwenoord schreef:Ik heb helemaal geen idee van hoe het allemaal werkt, maar het lijkt me wel heel erg leuk! Iemand enig idee waar je zoiets opzoekt en of San Diego of Phoenix wat dat betreft wat bieden?
In Phoenix zitten The Arizona Diamondbacks en in San Diego The San Diego Padres. Via "schedule" kun je zien wanneer ze spelen. Een gekleurd vlakje geeft in de regel aan dat ze thuis spelen, wit is een uitwedstrijd.
Van de Arizona Diamondbacks weet ik dat ze een overdekt stadion hebben zodat je daar ook op een middag naartoe kunt gaan zonder dat je levend verbrandt...
Moet je echt doen hoor Monique! Jullie zullen het vast heel erg leuk vinden. Het kan zijn dat de kaartverkoop nog niet gestart is. Over enkele weken kun je zeker kaartjes kopen.
Ik heb steeds hele mooie zitplaatsen gehad. De laatste 3 wedstrijden die ik bijgewoond heb, zat ik achter de slagplaat. Ik vond dat ik daar een prachtig uitzicht over het hele veld had. Bij elk team kun je ook een plattegrond bekijken van het stadion zodat je voor jezelf een beetje kunt bepalen waar je wilt zitten. Bij de Anaheim Angels had ik het geluk dat ik een keer helemaal vooraan (bij het veld) kwam te zitten. Van de seizoensplaatsen was er één stoel vrij en de computer heeft mij daar toen geplaatst. Als ik voorover boog kon ik de grasmat zo aanraken...
Succes met het zoeken naar kaartjes. Als ik je kan helpen, moet je het maar aangeven.
BigAppleLover schreef:Wat ik als complete leek echter niet snap: de beide teams spelen zowel 9 juni als 10 juni tegen elkaar. De 9e spelen ze 's avonds rond 22:00u en de volgende dar om 16:10u. Waarom worden er 2 wedstrijden achter elkaar gespeeld? Is de eerste een soort oefenwedstrijd of zo
Ze spelen soms wel 3 dagen achter elkaar tegen hetzelfde team. De echte reden weet ik ook niet maar ik zou me kunnen voorstellen dat dat is omdat de reisafstanden tussen de teams zo groot is. Misschien dat ze daarom gelijk 3 wedstrijden spelen?
Als ik zou mogen kiezen uit een wedstrijd op een middag of een avond, zou ik voor de avondwedstrijd gaan. Ik zou dat doen vanwege de warmte. Ik heb ooit een middagwedstrijd van de LA Dodgers bijgewoond. Ik verbrandde levend... Vandaar dat ik de overige wedstrijden steeds op de avond bezocht heb. Bovendien is er regelmatig op de avond na de wedstrijd nog een groot vuurwerk.
Leuk dat je ook een wedstrijd gaat bijwonen. Als ik een tip mag geven, zorg dat je minstens een uur voor aanvang van de wedstrijd al in het stadion bent. De hele entourage rondom zo'n wedstrijd is zo leuk om mee te maken. Verder mag je geen eten en drinken meenemen, wel film- en fotocamera's. Kaartjes worden tegenwoordig niet meer altijd toegestuurd. Vaak kun je die afhalen bij het zogn. "Will Call loket". Op vertoon van je aankoopbewijs, geldig legitimatiebewijs en soms je creditcard kun je die dan bij een apart loket afhalen. Ik heb ook al meegemaakt dat dat helemaal geautomatisseerd was. Creditcard (waarmee je de kaartjes gekocht heb) in een automaat stoppen en binnen enkele seconden rollen je kaartjes eruit.
Veel plezier, je zult er geen spijt van krijgen!
Roland
Hmm....ik dacht eerst aan die middagwedstrijd, maar de voordelen van een avondwedstrijd die je beschrijft lijken mij zeer nuttig (met name dat "levend verbranden" argument ).
Wat ik zelf minder vind aan die avondwedstrijd is dat we daarna nog ons hotel moeten gaan terugvinden rond middernacht in een onbekend en groot LA. Is dat niet ontzettend lastig?
Of zijn er in de buurt van het stadion betaalbare hotels?
Laatst gewijzigd door BigAppleLover op 25 feb 2007, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
BigAppleLover schreef:De 9e spelen ze 's avonds rond 22:00u en de volgende dar om 16:10u.
Ik heb nog even naar de tijden gekeken omdat die op een ongebruikelijk tijdstip plaatsvinden. Wedstrijden worden meestal 's middags rond 13.00 uur gespeeld en 's avonds rond 19.00 uur. Ik zie dat de wedstrijden op de 9 en 10 juni resp. om 19.10 uur en 13.10 uur aanvangen. Nog meer een reden om de avondwestrijd te bezoeken. Je zit dan niet in de brandende zon.
BigAppleLover schreef:De 9e spelen ze 's avonds rond 22:00u en de volgende dar om 16:10u.
Ik heb nog even naar de tijden gekeken omdat die op een ongebruikelijk tijdstip plaatsvinden. Wedstrijden worden meestal 's middags rond 13.00 uur gespeeld en 's avonds rond 19.00 uur. Ik zie dat de wedstrijden op de 9 en 10 juni resp. om 19.10 uur en 13.10 uur aanvangen. Nog meer een reden om de avondwestrijd te bezoeken. Je zit dan niet in de brandende zon.
Roland
Huh....waar heb ik dan toch zojuist gekeken vraag ik me nu af. Vreemd. In ieder geval wordt die avondwedstrijd nu nog een stuk aantrekkelijker.
Al blijf ik toch een beetje zitten met die zoektocht naar ons hotel na die wedstrijd.
BigAppleLover schreef:Huh....waar heb ik dan toch zojuist gekeken vraag ik me nu af. Vreemd. In ieder geval wordt die avondwedstrijd nu nog een stuk aantrekkelijker.
Al blijf ik toch een beetje zitten met die zoektocht naar ons hotel na die wedstrijd.
Ach ja...
Voor een motel hoef je ook niet ver te zoeken. Ik heb vlakbij het stadion een Super 8 motel gevonden op 1341 W. Sunset Blvd. De link vind je hier. (Hopelijk werkt de link, anders moet je 'm zelf even opzoeken. Als je zoekt via Super8.com op Los Angeles, CA is het Los Angeles/Downtown de eerste die in het rijtje tevoorschijn kwam).
Lijkt zo te zien niet een onaardig motel en zit bovendien heel dichtbij het Dodger Stadium. Misschien is het zelfs lopend te doen. Ook weer een voordeel omdat het parkeren bij de stadions vaak niet goedkoop is.
Coyote schreef:
Roland
Huh....waar heb ik dan toch zojuist gekeken vraag ik me nu af. Vreemd. In ieder geval wordt die avondwedstrijd nu nog een stuk aantrekkelijker.
Roland, ik had die tijden (16u en 22u) van de MLB-site gehaald die jij op de eerste pagina van deze posting had vermeld. Kijk maar http://mlb.mlb.com/mlb/schedule/index.jsp#20070610
Kijk ik nu niet goed of staan daar nu echt andere tijden dan op de site van de Dodgers zelf staan
EDIT: ik heb mijn eigen probleem alweer opgelost. Voor het geval anderen hier ook tegenaan lopen, hier even het antwoord:
de site van de MLB werkt in hun schema altijd met Eastern Time, terwijl de Dodgers op hun site (uiteraard) werken met de locale Pacific Time. Zojuist op deze http://tycho.usno.navy.mil/zones.html site gezien dat daar dus het tijdverschil van 3 uur door ontstaat.
Laatst gewijzigd door BigAppleLover op 25 feb 2007, 11:38, 2 keer totaal gewijzigd.
BigAppleLover schreef:Roland, ik had die tijden (16u en 22u) van de MLB-site gehaald die jij op de eerste pagina van deze posting had vermeld. Kijk maar http://mlb.mlb.com/mlb/schedule/index.jsp#20070610
Kijk ik nu niet goed of staan daar nu echt andere tijden dan op de site van de Dodgers zelf staan
Ik zie het nu ook staan, heel vreemd.
Dit schema heb ik nog nooit gezien, ik kijk altijd naar het schema op de site van het team zelf. Dit lijkt meer op de eindtijden. Een baseballgame kan wel 3 uur duren.
Ik zou gewoon uitgaan van de tijden zoals ze vermeld staan op de teamsites.
BigAppleLover schreef:Roland, ik had die tijden (16u en 22u) van de MLB-site gehaald die jij op de eerste pagina van deze posting had vermeld. Kijk maar http://mlb.mlb.com/mlb/schedule/index.jsp#20070610
Ik zie het nu ook staan, heel vreemd.
Dit schema heb ik nog nooit gezien, ik kijk altijd naar het schema op de site van het team zelf. Dit lijkt meer op de eindtijden. Een baseballgame kan wel 3 uur duren. Ik zou gewoon uitgaan van de tijden zoals ze vermeld staan op de teamsites.
Roland
Probleem alweer opgelost. Zie mijn rood gekleurde EDIT in mijn vorige posting. Het gaat dus om het verschil in Eastern Time en Pacific Time.
.
BigAppleLover schreef:Probleem alweer opgelost. Zie mijn rood gekleurde EDIT in mijn vorige posting. Het gaat dus om het verschil in Eastern Time en Pacific Time. .
Aha, dat is het natuurlijk. Moet je maar net weten.
Lijkt het Super 8 motel je wat? Ik zag bij 9 juni een prijs van rond de $ 90 staan voor 2 personen. Dat is geen ongebruikelijke prijs voor Los Angeles in het weekend. Zou ik naar deze wedstrijd gaan, dan zou ik zo boeken bij dit motel.
Ik weet niet of je over TomTom (of een ander navigatiemiddel) beschikt tijdens je vakantie. Dan is het natuurlijk helemaal geen probleem om de weg ook in het donker weer terug te vinden.
BigAppleLover schreef:Probleem alweer opgelost. Zie mijn rood gekleurde EDIT in mijn vorige posting. Het gaat dus om het verschil in Eastern Time en Pacific Time. .
Aha, dat is het natuurlijk. Moet je maar net weten.
Lijkt het Super 8 motel je wat? Ik zag bij 9 juni een prijs van rond de $ 90 staan voor 2 personen. Dat is geen ongebruikelijke prijs voor Los Angeles in het weekend. Zou ik naar deze wedstrijd gaan, dan zou ik zo boeken bij dit motel.
Ik weet niet of je over TomTom (of een ander navigatiemiddel) beschikt tijdens je vakantie. Dan is het natuurlijk helemaal geen probleem om de weg ook in het donker weer terug te vinden.
Roland
Ik was al even in de Rand McNally aan het kijken en zag daar dat Anaheim (waar wij de volgende dag naar Disney gaan) vrij makkelijk via Hw5 bereikbaar moet zijn vanaf het stadion. Dus: of we rijden na de wedstrijd door naar Anaheim of we nemen een hotel vlakbij het stadion.
Roland, ligt die super8 vlakbij het stadion?
Ook weet ik al welke kaartjes we 3 maart (wanneer ticketverkoop ingaat) we gaan kopen: het worden "loge box" a $25 liefst in section 157 of 158.
Voor een eerste keer lijkt me dit prima: redelijk dicht op het veld en geen hoofdprijs per stoel.
Een Garmin streetpilot III heb ik thuis wel, maar voor Amerika heb ik geen kaart materiaal. Het zal de Rand McNally worden met evt. die opvouwbare variant waar een paar dagen geleden over gesproken werd.
.
BigAppleLover schreef:Ik was al even in de Rand McNally aan het kijken en zag daar dat Anaheim (waar wij de volgende dag naar Disney gaan) vrij makkelijk via Hw5 bereikbaar moet zijn vanaf het stadion. Dus: of we rijden na de wedstrijd door naar Anaheim of we nemen een hotel vlakbij het stadion.
Roland, ligt die super8 vlakbij het stadion?
Gelijk naar Anaheim rijden voor de volgende dag is natuurlijk ook een optie en misschien ook wel verstandig. Hoef je de andere dag niet door het drukke verkeer. 's Avonds zal het na de wedstrijd ook best druk zijn maar vast minder druk. Alhoewel, de andere dag is het een zondagochtend, misschien valt dat ook wel mee.
Het Super 8 motel dat ik bedoel ligt volgens de website op slechts "200 yards" van het stadion. Dichterbij kan haast niet zou ik zeggen...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.