Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Boodschappenlijst 1ste stop supermarkt met camper.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
trudy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Boodschappenlijst 1ste stop supermarkt met camper

Bericht door trudy »

@Yvonne, We hebben het gezien toen wij in oktober onze camper bij jullie ophaalden. Heel fijn. We hebben er heel wat algemene zaken uit meegenomen en onder andere ook nog een blauw badkleedje. In Orlando hebben wij al onze restanten weer ingeleverd en ook het (keurig gewassen) badkleedje. Ik ben benieuwd waar het nu is. ;-). Ik vind het super handig dat jullie die mogelijkheid geven. Zeker kruiden, sauzen en barbecuespullen maakt bijna niemand op en zo heeft de volgende camperaar er ook weer wat aan en wordt onnodige verspilling tegen gegaan.
Aurora
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Aurora »

Wij hebben besloten om ook wat meer van huis mee te nemen zoals kruiden, afwasmiddel, etc. Daar bespaar je zeker mee.

Onze boodschappenlijstje eerste stop is voornamelijk eten en heel veel drinken. We weten nu wat we kunnen verwachten, nodig zullen hebben, etc.
nycave
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Boodschappenlijst 1ste stop supermarkt met camper.

Bericht door nycave »

Ik zag het er nog niet tussenstaan:

- keukenrol/doekjesrol: om tussen opgestapelde borden enzo te leggen. Dat doen we eigenlijk elke camperreis en zorgt voor veel minder gerammel tijdens het rijden. Op het einde gebruiken we die voor de eindschoonmaak.
2009 Australië (3 mnd, Adelaide naar Cairns, Alice springs naar Darwin)
2012 Canada (west)
2015 rondreis Florida
2017 Australië (6 wkn, Brisbane naar Cairns)
2018 Costa Rica
2023 Seattle naar Salt Lake city
2024 Rondje Denver
2025 Rondje IJsland
Big Al
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia

Bericht door Big Al »

nycave schreef:
24 dec 2022, 17:13
Ik zag het er nog niet tussenstaan:

- keukenrol/doekjesrol: om tussen opgestapelde borden enzo te leggen. Dat doen we eigenlijk elke camperreis en zorgt voor veel minder gerammel tijdens het rijden. Op het einde gebruiken we die voor de eindschoonmaak.
Wij doen dat steevast met alles wat kan rammelen: borden, kommen, pannen, deksels, enzovoort. Afgelopen jaar vonden we nog iets beters: bij IKEA kwamen we schuimen matjes tegen die ze tijdens het transport tussen de borden en dergelijke gebruiken. Op de keukenafdeling kwamen we er honderden tegen die toch allemaal worden weggegooid. Dit werkte nog beter dan keukenpapier.

Nog een tip: "grip shelf liner". We hebben een stuk op maat geknipt dat precies op de tafel past. We kunnen vrijwel alles op de tafel leggen tijdens het rijden, zoals boeken, kaarten, pennen, potloden - noem het maar op. Door het speciale materiaal glijdt niets van de tafel af (zelfs niet als ik achter het stuur zit :lol: ).
image.png
image.png (120.12 KiB) 670 keer bekeken
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer