Johan VL schreef:Ik heb de prijs van de dollar de laatste tijd niet meer in de gaten gehouden. Maar volgens mij staat die nu best gunstig voor ons, niet dan? Gunstiger dan in 2014 (toen was ik er ook), en daarna is de werd het opeens minder gunstig voor ons, nu dus weer heel gunstig. Weet niet of dat bedrag bij booking.com zich ook aanpast. Ik heb nu 966 dollar erbij staan... Zou dat paar weken kunnen volgen of dat bedrijf veranderd, en dan inderdaad vast betalen.
Hoe laat local time komen jullie aan? Wij rond 13:00 uur. Ik tel 3 uur dat we nodig hebben om in het hotel te komen (2 uur om vliegveld uit te komen, 1 uur vervoer). Jij al een idee wat je die eerste avond gaat doen?
Hoe maken jullie de planning?
Booking past het bedrag ook aan aan de wisselkoers ja. Op een paar weken tijd zag ik dat de koers gunstiger geworden was en heb ik besloten om het ineens te laten afboeken. Het kan nóg goedkoper worden natuurlijk, maar ook weer duurder...
Bekijk het idd een paar weken en dan kan je zelf beslissen wat je ermee doet.
De eerste dag zocht ik ook naar Times Square te gaan en de M&M's store zowiezo. Voor de rest niet al te veel meer.
De andere dagen hebben nog geen strak schema, maar 1 dag zal Statue of Liberty zijn (tot in de kroon, wel paar weken van te voren reserveren op internet), 1 dag Brooklyn Bridge en downtown Manhattan (ground zero en financial district), 1 dag Rockefeller en Central Park, 1 dag China Town en Little Italy (eventueel thema wandeling als Sex & the City ofzo) en wij willen ook nog een daguitstapje doen. Coney Island of miss zelfs wel wat verder noordwaarts, gewoon een dagje natuur. En een honkbalwedstrijd natuurlijk
Ik maak geen te strak schema, ik lees veel en schrijf de dingen op die ik interessant vind.
Voor de dingen die ik zeker wil doen (Statue of Liberty, TOTR, Central Park) koop ik op voorhand tickets, de rest is "go with flow"

.