Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
sedona of flagstaff?
sedona of flagstaff?
Hoi allemaal
Zit ff met vraagje
Vanaf de GC gaan we riching Scotsdale
Tussendoor willen we ergens overnachten.
Ik twijfel tussen sedona en flagstaff.
sedona vind ik erg prijzig
Wat adviseren jullie
Hebben jullie een mooie route voor ons?
alvast veel dank
Zit ff met vraagje
Vanaf de GC gaan we riching Scotsdale
Tussendoor willen we ergens overnachten.
Ik twijfel tussen sedona en flagstaff.
sedona vind ik erg prijzig
Wat adviseren jullie
Hebben jullie een mooie route voor ons?
alvast veel dank
Ik was erg gecharmeerd van Flagstaff, veel authentieker dan Sedona.
Vooral het visitor center in het stationsgebouw is leuk, maar ook het oude centrum is heerlijk om doorheen te slenteren.
De omgeving van Sedona is wel veel mooier, maar puur de stadjes vergeleken ga ik voor Flagstaff.
Vooral het visitor center in het stationsgebouw is leuk, maar ook het oude centrum is heerlijk om doorheen te slenteren.
De omgeving van Sedona is wel veel mooier, maar puur de stadjes vergeleken ga ik voor Flagstaff.
16x USA / 30 staten
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Wij hebben de Motel6 geboekt voor juni a.s.pyca schreef:Bij ons hetzelfde geval: overnachten in Sedona of Flagstaff.
Heb een beetje rondgekeken, nog niets geboekt, maar heb gelezen dat je in Flagstaff wel moet uitkijken dat je niet te dicht bij het spoor een hotel kiest. Iemand daar ervaring mee?
Ligt niet langs het spoor (maar wel vlak bij de snelweg).
Zal wel meevallen want motels liggenb wel vaker langs de highway.
De m(h)otels langs het spoor schijnen een ramp te zijn voor mensen die niet erg vast slapen.
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Wij hadden in 2005 het Weatherford hotel geboekt in Flagstaff.
Maar omdat het zo dicht langs het spoor ligt (we hadden net naast het spoor overnacht in Kingman en geen oog dicht gedaan...)hebben we toch maar een ander hotel genomen, quality inn, daar hadden we geen overlast.
Groetjes,
Jenneke
Maar omdat het zo dicht langs het spoor ligt (we hadden net naast het spoor overnacht in Kingman en geen oog dicht gedaan...)hebben we toch maar een ander hotel genomen, quality inn, daar hadden we geen overlast.
Groetjes,
Jenneke
2007 voor de 3e keer USA!
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Ja, helaas heb ik daar ervaring mee!! Weet je dat treinen verplicht zijn te toeteren als ze een wegovergang naderen. Nou, ik weet dat dus nu wel. Ik heb geen oog dichtgedaan. Ik weet niet meer welk hotel het was (het is al lang geleden), maar als je in Flagstaff overnacht, kijk dan in elk geval wel even dat je een hotel kiest dat niet dicht bij het spoor ligt.Heb een beetje rondgekeken, nog niets geboekt, maar heb gelezen dat je in Flagstaff wel moet uitkijken dat je niet te dicht bij het spoor een hotel kiest. Iemand daar ervaring mee?
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.